20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 93122 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #180 på: 26. Mai 2009, 20:08 »
hehe men tror Solano og Robert hadde produsert like mange gode innlegg som kantene våres dei siste kampa for det er ikkje mange..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 26. Mai 2009, 20:09 »
En god del mål på frispark hadde dem hvertfall gitt oss.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 26. Mai 2009, 20:10 »
Nolberto Solano, han har vel ikke lagt opp enda? CCC-materiale! Og mer enn det, men han tilbyr erfaring :)
Han spilller i peru, og legger opp etter sesongen etter det jeg har hørt.

Peter

• Gjest
« Svar #183 på: 26. Mai 2009, 20:13 »
Solano er nasjonalhelt i Peru. En av få virkelig gode spillere derfra. En annen spiller er David Pizarro i Roma. Han burde vi kjøpt før vi rykka ned. :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 26. Mai 2009, 20:22 »
http://www.cardiffcity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=448590

Det er fælt å se Newcastle på denne lista. At vi skal møte lag som: Scunthorpe, Doncaster, Plymouth, Barnsley, Swansea, Preston, Blackpool, Peterborough, osv, gjør meg deppa.
Det positive er jo at vi vil være favoritter i absolutt alle kampene vi spiller! tror vi rykker rett opp igjen, med mindre vi mister for mye kvalitet i løpet av sommeren.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 27. Mai 2009, 00:09 »
Vi vet jo ikke om vi vil være favoritter i alle kampene før sesongstart nærmer seg. Det er sykt mye som kan skje innen den tid.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #186 på: 27. Mai 2009, 00:21 »
Det virker som om mange ser på CCC som en spøk og at vi skal vinne alt og rykke opp igjen.. Med det laget vi hadde i år så tror jeg desverre vi hadde ligget midt på tabellen i CCC for vi var latterlig dårlige.

Jeg håper vi skal rykke rett opp igjen men jeg frykter at vi skal slite i CCC. Er så mange utrolig hardtarbeidene lag i CCC som hadde løpt oss ned med dagens første ellever. Jeg håper virkelig vi greier å feste grepet fra første kamp ellers så kan det se dårlig ut, men jeg skal være optimist å håpe at vi rykker opp første sesong:)
Ba Ba Ba!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 27. Mai 2009, 00:27 »
Vi vet jo ikke om vi vil være favoritter i alle kampene før sesongstart nærmer seg. Det er sykt mye som kan skje innen den tid.

Men når blei det positivt og vere favoritt i kamper ? Newcastle har ikkje for vane med og gjere det så veldig godt når dei anses som favoritten har dei vel.. At alle forventer Nufc skal spasere til opprykk kan fort bli ein ekstra byrde.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 27. Mai 2009, 00:41 »
Det virker som om mange ser på CCC som en spøk og at vi skal vinne alt og rykke opp igjen.. Med det laget vi hadde i år så tror jeg desverre vi hadde ligget midt på tabellen i CCC for vi var latterlig dårlige.

Jeg håper vi skal rykke rett opp igjen men jeg frykter at vi skal slite i CCC. Er så mange utrolig hardtarbeidene lag i CCC som hadde løpt oss ned med dagens første ellever. Jeg håper virkelig vi greier å feste grepet fra første kamp ellers så kan det se dårlig ut, men jeg skal være optimist å håpe at vi rykker opp første sesong:)

Det hadde vi nok ikke gjort. Det er nokså stor forskjell på CCC og PL.

Utfordringen vår neste år blir å skape et nytt lag, for det vil utvilsomt forsvinne mange spillere ut døra. 10-12 spillere forsvinner nok, og disse må erstattes med en blanding av unge spillere i vår egen stall, spillerkjøp og spillere på lån. Vi vil også ha en utfordring neste år med at vi blir den desidert største skalpen i CCC. For de aller fleste vil vi være årets kamp for dem, og det å komme til SJP vil være årets bortekamp for alle lagene uten tvil!

Jeg tror det blir tøft å rett tilbake, men får vi Shearer på plass og bevilget penger så har jeg god tro på at vi skal kjempe i toppen.

Krul
Beye - NY - Taylor - NY
LuaLua - Guthrie/Butt - NY - Duff
Carroll - NY

Vi har et greit utgangspunkt synes jeg, forutsetninger for å kunne gjøre det bra neste sesong!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 27. Mai 2009, 00:58 »
Synes faktisk det er jævlig kvalmt av owen, martins, barton, gutierres osv. å ikke bli med ned! Skal jo ikke glemme at det er nettopp spillerne som først og fremst gjør så vi rykker ned! Det er rett og slett kvalmt!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 27. Mai 2009, 01:16 »
Barton er jo gal i hode, og de tre andre er en stor del av grunnen til at vi rykker ned, så det er like greit at de pakker sekken og drar sin vei...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 27. Mai 2009, 01:23 »
Synes faktisk det er jævlig kvalmt av owen, martins, barton, gutierres osv. å ikke bli med ned! Skal jo ikke glemme at det er nettopp spillerne som først og fremst gjør så vi rykker ned! Det er rett og slett kvalmt!

Synes ikke jeg. Vi har spillere i stallen som er altfor gode for CCC. Spillere som fortjener å komme seg videre i karrieren.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #192 på: 27. Mai 2009, 10:13 »
Nå har det seg slik at mye av fotballen består av selvtillit, og det er mye av grunnen til vi rykker ned. 1-0 i trynet og vi er ferdige, spillerne tenker nå skjer det igjen, og vips så ble det nytt tap.
Håper og tror at vi kan "lære" oss å vinne flere kamper på rad , ikkje ta av etter en seier, nullstille for så bruke selvtilliten til noe positivt, ikkje bli ovenpå. Mange av spillerne i NUFC har blitt gitt en second chance, så jeg synes di står i gjeld til klubben.

Kan dra sammenlikninger med klubben jeg spiller i, di siste 15 kampene i adeccoligaen i fjor trengte vi til slutt kun ett poeng mer en det vi fikk. Vi vant ikke en av di siste 15 kampene, og slapp inn mål på overtid gang på gang. Da knyter det seg mot slutten av kamper når vi leder, og det mentale sier, nå skjer det igjen.
Vi har rensket opp i troppen, alle som tjente en god del penger har forsvunnet, mange av dem presterte ikke, men tjente mye i forhold t hva lokale guttene hadde.
Gruppen som er igjen består for det meste av lokale gutter nå, pluss noen få utenfra. Vi har startet sesongen med 5-1-0 og har ikke tabt på 20 kamper inkludert treningskamper.

Håper noe av det samme kan skje med Newcastle, det er vertfall mye mer gøy med høy selvtillit. Så kan den bygges opp i løpet av neste år, til vi er tilbake igjen. Men det blir ikke lett, for det er flere om beinet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #193 på: 27. Mai 2009, 10:20 »
Sandnes Ulf? Er for øvrig enig i det du skriver om selvtillit. Det var det som felte Newcastle denne sesongen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #194 på: 27. Mai 2009, 11:27 »
Stemme d. :)