20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 93352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #150 på: 25. Mai 2009, 12:16 »
Jeg sitter fortsatt med en klump i halsen, til tross for at jeg egentlig hadde forberedt meg på et nedrykk.
Det er vondt å se at vi må ned en divisjon, men for å være ærlig - vi fortjente det.

Et nedrykk betyr spillerflukt, tap av millioner av kroner, dårligere oppslutning om klubben osv.
Et nedrykk kan også vise seg å være "positivt", sett på lengre sikt. Vi blir kvitt underpresterende og overbetalte spillere, billettprisene blir billigere etc.

Owen, Bassong, Enrique, Beye og Martins er spillere som garantert forsvinner. Jævlig irriterende å tenke på at flere av mine favoritter kommer til å reise  :-[

Steven Taylor uttalte tidligere at han kom til å bli værende i Newcastle, selv om de skulle rykke ned. Jeg håper han holder ord, og at han er med å hjelper oss opp igjen.
I tillegg til S.Taylor, vil jeg ha med Duff, R.Taylor, Løvenkrands, Guthrie, Viduka, Caroll, Jonas, Smith og Nolan. Disse utgjør da stammen i laget. Vi må også få inn spillere som blør for drakta, og som virkelig har lyst opp i PL igjen! Ranger, Lua-Lua, Krul m.fl blir også selfølgelig med ned.

Kvitt oss med daukjøtt som Butt, Geremi og Ameobi, og få inn yngre, raskere og bedre spillere!

Ettersom min far holder med QPR, blir det iallefall en tur over neste sesong. Jeg kommer til å reise over å vise min støtte til klubben flere ganger, og håper at flere gjør det samme!
Tap av mange millioner pund kommer faktisk om vi beholder spillre som Duff, Viduka, Jonas, Smith. De har alt for høy lønn, og med mindre de går med på å kuttes sikker over 50 % i lønn så er dem ikke med neste år. I tillegg er jeg ganske overbevist at vi mister Owen, Martins, Baye og Bassong. Løvenkrands kan finne en bedre klubb å spille for. Tror faktisk at Butt og Ameobi blir med ned, det er litt trist. Geremi må gå pga høy lønn.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 25. Mai 2009, 12:21 »
En ting er sikkert få han unna i en fei! Påstår dette er tidenes bokkjøp i Newcastle
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 25. Mai 2009, 13:17 »
Er et par spillerne jeg ikke kommer til å savne for å si det mildt. Men bare Taylor blir så er jeg fornøyd :) Martins, Beye, Bassong og gutta vet vi jo alle at forsvinner, så er i grunn ikke vits å håpe engang.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 25. Mai 2009, 13:45 »
Jeg sitter fortsatt med en klump i halsen, til tross for at jeg egentlig hadde forberedt meg på et nedrykk.
Det er vondt å se at vi må ned en divisjon, men for å være ærlig - vi fortjente det.

Et nedrykk betyr spillerflukt, tap av millioner av kroner, dårligere oppslutning om klubben osv.
Et nedrykk kan også vise seg å være "positivt", sett på lengre sikt. Vi blir kvitt underpresterende og overbetalte spillere, billettprisene blir billigere etc.

Owen, Bassong, Enrique, Beye og Martins er spillere som garantert forsvinner. Jævlig irriterende å tenke på at flere av mine favoritter kommer til å reise  :-[

Steven Taylor uttalte tidligere at han kom til å bli værende i Newcastle, selv om de skulle rykke ned. Jeg håper han holder ord, og at han er med å hjelper oss opp igjen.
I tillegg til S.Taylor, vil jeg ha med Duff, R.Taylor, Løvenkrands, Guthrie, Viduka, Caroll, Jonas, Smith og Nolan. Disse utgjør da stammen i laget. Vi må også få inn spillere som blør for drakta, og som virkelig har lyst opp i PL igjen! Ranger, Lua-Lua, Krul m.fl blir også selfølgelig med ned.

Kvitt oss med daukjøtt som Butt, Geremi og Ameobi, og få inn yngre, raskere og bedre spillere!

Ettersom min far holder med QPR, blir det iallefall en tur over neste sesong. Jeg kommer til å reise over å vise min støtte til klubben flere ganger, og håper at flere gjør det samme!
Tap av mange millioner pund kommer faktisk om vi beholder spillre som Duff, Viduka, Jonas, Smith. De har alt for høy lønn, og med mindre de går med på å kuttes sikker over 50 % i lønn så er dem ikke med neste år. I tillegg er jeg ganske overbevist at vi mister Owen, Martins, Baye og Bassong. Løvenkrands kan finne en bedre klubb å spille for. Tror faktisk at Butt og Ameobi blir med ned, det er litt trist. Geremi må gå pga høy lønn.
Jeg regner med at kontraktene til disse spillerene inneholsder klausuler som går ut på at deres lønn kuttes betraktelig med nedrykk. Dette kan ikke spillerne gjøre noe med, ettersom at de er under kontrakt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 25. Mai 2009, 13:49 »
Jg tror ikke det er så veldig mange av spillerne i Newcastle som har slike kontrakter, og dessuten er det vel begrensa hvor mye dem kan bli satt ned også, jeg har ikke no oversikt over akkurat det der, men på FM er det vel maks 25%, ikke at det trenger å være riktig.
Tviler på at spillere går med på avtaler hvor dem må no særlig mer ned i lønn enn det.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #156 på: 25. Mai 2009, 14:07 »
Da var det dagen der på. Har ennå ikke helt gått opp for meg at det blir CCC til neste år, men det kommer vel...
Tror nok vi må belage oss på å miste de "store stjernene" som Owen og Martins, men ellers ser jeg ikke på noen av de andre i spillergruppa som så veldig hete salgsobjekter, med unntak av Bassong som nesten garantert drar.
Spiller for spiller ser jeg det slik:
Duff - har spillt OK som venstre back i de siste kampene, men er alt for ustabil og for ofte skadet. I tilleg har jeg hørt rykter om at han har en skyhøy lønn. Drar nok, med mindre han godtar et saftig lønnskutt.
Butt - holder definitivt ikke PL nivå lenger, CCC er jeg mer usikker på. Like fullt en spiller jeg mener vi bør kvitte oss med, som bare står i veien for de unge og lovende,
Coloccini - en spiller jeg mener vi bør prøve å beholde, har ikke vært veldig bra i år, men en sessong i CCC kan være akkurat det han trenger for å tilpasse seg engelsk fotball.
Beye - en av våre beste spillere, selv om han begynner å trekke på årene er det nok noen PL klubber som kan være interessert.
Guthrie - er fortsatt ung, og en spiller jeg mener vi bør prøve å beholde.
Barton - blir nok ikke med ned, ikke at det nødvendigvis er noe enormt tap.
S. Taylor - ønsker å tro han kommer til å være lojal mot klubben, og blir.
R. Taylor - en spiller som vel egentlig ikke holder så mye høyer nivå enn CCC, tipper han blir.
Enrique - ung, kan utvikle seg bra i CCC, håper faktisk han blir.
Jonas - en god spiller, kanskje litt for god for CCC, ønsker at han blir.
Smith - kan kanskje få en litt ny start dersom han blir, dersom han blir satsett på som spiss tror jeg han kan bli bra neste sessong.
Ellers ser jeg på Geremi og Ameobi som spillere som ikke holder CCC nivå en gang, men som sikkert blir.
Har garantert glemt noen, men tror jeg har fått med de viktigste.

Bare noen tanker jeg gjorde meg opp mens jeg lå søvnløs i natt.... Selvfølgelig bare spekulasjoner alt sammen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 25. Mai 2009, 14:19 »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 25. Mai 2009, 20:51 »
http://www.cardiffcity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=448590

Det er fælt å se Newcastle på denne lista. At vi skal møte lag som: Scunthorpe, Doncaster, Plymouth, Barnsley, Swansea, Preston, Blackpool, Peterborough, osv, gjør meg deppa.

Peter

• Gjest
« Svar #159 på: 25. Mai 2009, 20:53 »
Skal jo være umulig å være i samme divisjon som de lagene.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 25. Mai 2009, 22:12 »
På tide teinkja positivt. Eg trur vi tek CCC med storm, og verte fødd på nytt neste sesong. Shearer får bygd eit nytt lag som ungår tap på St James Park heile neste sesong. Dessuten så hevdar vi oss godt i Cupane. Og vi vinne faktisk FA-cupen. Vi vinne CCC med klar margin og rykke opp med ein cuo pokal i baggasjen ;D

Howay The Lads!!! Go CCC!!!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 25. Mai 2009, 22:16 »
Kan vi ikkje ta Carling Cup i samme slengen?  ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 25. Mai 2009, 22:42 »
Skulle reist en gjeng over ei veke på både borte- og heimekamp  :D

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #163 på: 26. Mai 2009, 00:00 »
Medlemstreff i Newcastle mener du? :P

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #164 på: 26. Mai 2009, 00:13 »
Klar for det! Mot Boro hjemme og Nottingham Forest borte i samme uka. Hadde vært moro