20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 93282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #135 på: 25. Mai 2009, 00:40 »
Kan jo være at f.eks Nolan og R.taylor har en slik avtale, men i de fleste kontrakter så har dem nok ikke regna med nedrykk med det første selv om fjoråret burde gitt en lærepenge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 25. Mai 2009, 00:48 »
Det som gjør meg så pissredd er disse to tankene - Leeds United og Wimbledon FC.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 25. Mai 2009, 00:51 »
Det som gjør meg så pissredd er disse to tankene - Leeds United og Wimbledon FC.

Føler fremdeles at vi står sterkere enn de laga gjorde, selv om dette er lett å si.
Vi har ikke veldig mye gjeld, og vi fyller sannsynligvis stadion i Championsship også. Vi er avhengige av å selge noen spillere, men tror ikke det skal bli noe stort problem. Sånn økonomisk står vi bedre, sportslig er det vanskelig å si..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #138 på: 25. Mai 2009, 00:51 »

Det kan skje om vi ikke blir kvitt alle overbetalte spillere. Men jeg tror at vi blir kvitt dem og sparer 2/3 av lønnsbudsjettet på det.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 25. Mai 2009, 00:52 »
Har vi gjeld?
Mener å ha lest at vi er gjeldsfrie, kanskje jeg har drømt det :p

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #140 på: 25. Mai 2009, 00:59 »
Stemmer det. Vår "fantastiske" eier har slettet gjelden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 25. Mai 2009, 01:23 »
Har han ikkje bare sletta deler av den da ? slik klubben skylder ashley penga istede for og unngå renter.
« Siste redigering: 25. Mai 2009, 01:25 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 25. Mai 2009, 01:28 »
Har han ikkje bare sletta deler av den da ? slik klubben skylder ashley penga istede for og unngå renter.

Han har bare slettet deler av gjelden ja..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 25. Mai 2009, 01:32 »
Ja. Gjelda er overført til Ashley selv, ergo klubben skylder Ashley penger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #144 på: 25. Mai 2009, 11:27 »
Da har tingene summet seg litt, fått sovet 1 time i natt pga nedrykket :( Og er fortsatt meget lei meg som alle dere andre.

Tenker på tropp og spillere til neste år, vi bør gå for spillere som er gode i Championship samtidig beholde stammen fra i årets sesong.
Spillere som Chopra, Lua Lua, Nugent er plutselig høyaktuelle.

Av dagens tropp håper jeg følgende blir, utropstegn er di jeg er usikkre på om vil bli : Harper-Beye(!)-Taylor-Bassong(!!!)-Enrique(!)-Edgar-Taylor-Guthrie-Nolan-Barton(!!!)-Lua Lua-Duff(!)-Martins(!!!!)-Jonas(!)-Smith(!Vis han reduserer lønnen og blir satset på som spiss)-Carrol-Ranger-Lovenkrands.

Av spillere som må gå : Owen-alt for mye lønn og ute av kontrakt, Cacapa, Colo-får vel en del cash for han-Viduka-kan godt bli, men med pay as you play,
Ameobi, må bare få han vekk alt for dårlig. Butt-To old and to slow, holder kansje en sesong til. Geremi-Ikke god nok, Xisco- enten sats på han eller selg han å få noen penger igjen.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 25. Mai 2009, 11:38 »
Jeg sitter fortsatt med en klump i halsen, til tross for at jeg egentlig hadde forberedt meg på et nedrykk.
Det er vondt å se at vi må ned en divisjon, men for å være ærlig - vi fortjente det.

Et nedrykk betyr spillerflukt, tap av millioner av kroner, dårligere oppslutning om klubben osv.
Et nedrykk kan også vise seg å være "positivt", sett på lengre sikt. Vi blir kvitt underpresterende og overbetalte spillere, billettprisene blir billigere etc.

Owen, Bassong, Enrique, Beye og Martins er spillere som garantert forsvinner. Jævlig irriterende å tenke på at flere av mine favoritter kommer til å reise  :-[

Steven Taylor uttalte tidligere at han kom til å bli værende i Newcastle, selv om de skulle rykke ned. Jeg håper han holder ord, og at han er med å hjelper oss opp igjen.
I tillegg til S.Taylor, vil jeg ha med Duff, R.Taylor, Løvenkrands, Guthrie, Viduka, Caroll, Jonas, Smith og Nolan. Disse utgjør da stammen i laget. Vi må også få inn spillere som blør for drakta, og som virkelig har lyst opp i PL igjen! Ranger, Lua-Lua, Krul m.fl blir også selfølgelig med ned.

Kvitt oss med daukjøtt som Butt, Geremi og Ameobi, og få inn yngre, raskere og bedre spillere!

Ettersom min far holder med QPR, blir det iallefall en tur over neste sesong. Jeg kommer til å reise over å vise min støtte til klubben flere ganger, og håper at flere gjør det samme!
« Siste redigering: 25. Mai 2009, 11:40 av Vegard9 »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 25. Mai 2009, 11:58 »
Tror jeg på sparket kan nevne kun 5 lag som vi møter til neste år.
Eneste positive; Newcastle vinner flere kamper, sesongen starter før.
Kjøp Doyle sier jeg nå, vi er fortsatt store i den ligaen vi nå spiller i. Doyle ville vært en tilvekst på veien mot PL.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 25. Mai 2009, 12:02 »
Hvorfor tror du vi får endel spenn for Colo, Tommen?
Han har jo vært elendig, og verdien hans er vel ikke akkurat skyhøy nå...
Ellers håper jeg egentlig ikke vi får med Edgar videre, han har absolutt ikke imponert meg, og jeg ser ikke lenger på han som et talent.
Kanskje kan han bli grei å ha i CCC, men håper det blir satsa litt mer på noen som har litt mer potensiale.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #148 på: 25. Mai 2009, 12:07 »
Colo spiller for aregntina, og har fortsatt en stor stjerne i spania, minst 5 mill pund bør vi klare å få for han ! Han var god i starten av sesongen, men som med resten av gutta, når selvtillitten er dårlig spiller en dårlig.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 25. Mai 2009, 12:12 »
Han er vel ikke akkurat fast i Argentina lenger, og prisen på spillere faller voldsomt når lag rykker ned, så jeg tror ikke vi får så mye som £5 mill for han, som egentlig ikke er så forbanna mye heller.