20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 93283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #120 på: 24. Mai 2009, 20:06 »
Jeg misunner dere en ting; bortekamp på Walkers Stadium er digg. Ellers sees vi sikkert om et par sesonger.
- Maro

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 24. Mai 2009, 20:06 »
Blir vi egentlig det dessidert beste laget i championship neste år? Mange som hevder dette, men å se dagens match, røsker i hjertet mitt! latterlig lag vi egentlig har! De er jo ikke interessert i å spille fotball og bevege seg ??? Rett og slett en skam å se denne siste matchen mot Villa! Vi er gode i 15 min, etter det så er vi rett og slett RÆVA! Alt startet vel med tapet mot Hull, og dette er vel kanskje det mest avgjørende tapet noen sinne! Jeg kan sitere en annen forumdebattant: "Det ser ut som vi møter Barcelona på Nou Camp!". Sånn så det ut når vi møtte Hull på hjemmebane, og TAPTE! Dette er rett og slett skandale. Vi kommer til å miste en drøss med spillere, og må bygge et lag fra grunnen av. Takk for i år!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 24. Mai 2009, 20:21 »
Vi har vært elendige ja, men synes heller Hull hadde fortjent å rykke ned.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 24. Mai 2009, 22:05 »
Kvifor fortente Hull å rykke ned? Det er 38 kampar, og dei tre nederste er dei tre dårlegaste. Tabellen lyg ikkje. Newcastle, WBA og Boro kan ikkje klage på noko som helst.

Når vi til og med får hjelp av C-laget til Lord Ferg, og berre joggar rundt i 2. omgang når vi kan fikse biffen sjølv?

Til sist, vil eg berre seie kor usannsynleg trist det er at det var akkurat dette Newcastle-laget Sir Bobby fekk oppleve i si siste tid (Med mindre det skjer eit fantastisk under og at han lever ut 2009..)

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #124 på: 24. Mai 2009, 22:28 »
Så jævlig trist det her er, ikke bare fordi vi rykker ned og må belage oss på kamper mot lag som Doncaster og Plymouth, men fordi det er så fortjent, så fortjent...
Vi kan skylde på eiern for alle de idiotiske beslutningene han og hans menn har gjort, eller spillergruppa som har feilet totalt med å levere varene i kamp, etter kamp, etter kamp. Men det spiller egentlig ikke så mye rolle nå, vi er degradert og skal spille på nest øverste nivå i 09/10 sesongen.

Hva skjer videre nå? Vi mister vel utvilsomt spillere som Owen, Martins og Bassong. Resten? De er så ræva at de kan dra hele gjengen, for min del.
Har kanskje uttykt meg uklart, og det er sikkert et tonn med skrivefeil, men det gir jeg F i nå.
Så jævlig trist det her er.... VELDIG skuffa. 

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 24. Mai 2009, 22:36 »
en av spillerene jeg helst vil at blir er faktisk enrique. synes han har ett drit bra potensial. Men det er synd at det er spillere som ameobi som vi sitter igjen med. Får håpe at noen av talentene slipper til. Kanskje Nile Ranger blir en hit
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 25. Mai 2009, 00:25 »
Vi bør helst beholde spillere som Krul, Enrique, Bassong, Beye, Taylor, Guthrie, Jonas, Martins og Carroll.
Sannsynligvis blir vi sittende igjen med spillere som Geremi, Ameobi, Edgar osv. Kanskje også Duff, Nolan m.fl. Spillere vi helst bør bli kvitt.

Jeg er redd vi kan miste flere av våre største talenter også. Dvs Krul, Bassong (ja, han vet vi jo forsvinner), Ranger og kanskje noen flere.
Det vil kanskje være det største tapet. For da forsvinner mye av vårt fremtidige livsgrunnlag. Riktignok har vi mange spennende prospekter på juniorlaget, men det er ingen tvil om at Krul, Bassong og sannsynligvis Ranger er flere hav foran i løypa.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 25. Mai 2009, 00:28 »
Ser ikke hvorfor Krul og Ranger skal forsvinne plutselig. Ranger har akkurat underskrevet langtidskontrakt, og har vel ikke noen større mulighet til spill i en PL-klubb enn for en CCC-klubb med klart mål om opprykk. Ranger bør virkelig se på dette som en mulighet til å for alvor slå igjennom på seniornivå!
Krul forsvinner om han ikke satses på kommende sesong heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 25. Mai 2009, 00:30 »
Krul er blit for gammel til å spille reserve, og spesielt for en CC-klubb. Han forsvinner nok.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 25. Mai 2009, 00:31 »
Vi mister helt sikkert ikke Krul, Ranger, Carroll og de unge spillerene som har tilgode å etablere seg som fast på laget. Det er klart de ser dette som en mulighet for seg selv til å få spilletid. Akkurat det tror jeg ikke vi skal være noe redd for.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 25. Mai 2009, 00:32 »
Kan Vuckic være klar for CCC til høsten da tro?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 25. Mai 2009, 00:33 »
større klubber leter alltid etter talenter og om det kommer tilbud så vil veldig mange bli "lurt" av pengene, så at Ranger muligens blir kjøpt utelukker heller ikke jeg, selv om jeg tror de fleste unge spillerne utenom Bassong blir.

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #132 på: 25. Mai 2009, 00:34 »
Krul har vel kontrakt til 2011 så med mindre han ikke ønsker seg bort så blir han. Tror også Ranger blir. Blir vanskelig å beholde Jonas med hans nåværende lønn, om han vil gå kraftig ned så er det en mulighet. Geremi må selges pga lønna. Beye tross sin alder klarer å finne seg en arbeidsgiver i øverste divisjon i England eller Frankrike.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 25. Mai 2009, 00:36 »
Noen som vet om det er mange spillere som har klausul om å gå ned i lønn ved nedrykk?
Det er jo mange spillere som da kan bli om dem går ned en god del.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 25. Mai 2009, 00:37 »
Mener å ha lest en plass at det ikke var tenkt tanken på det, verken under Fat Fred eller under Fat Mike, jeg..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida