Da var det over og ut for Newcastle i den øverste divisjonen.
Har ikke orket å kommentere for mye denne sesongen, for jeg har lenge visst at dette kom til å skje.
Er ærlig nok til å innse at hvis jeg hadde skrevet her på forumet hadde jeg i vilt raseri skrevet mye usakelig,
så derfor har jeg sett at det beste har vært å holde seg unna.
Dette nedrykket har vært varslet helt siden Kevin Keegan tok sin hatt og forlot stadion. Erstatterne har vel ikke vært de beste,
men spillerne er like dårlig uansett hvem som hadde stått på sidelinja. Det er ikke der problemet har ligget. Spillerne har rett og slett
ikke vært gode nok, hverken hver for seg eller som lag.
De hadde muligheten til å avgjøre det selv etter Boro kampen, og mange i klubben har tydeligvis trodd at jobben var gjort da. Det var den ikke og det faktum at de avslutter sesongen mot å tape 1-0 mot, etter min mening, to dritt lag som Fulham og Aston Villa, som faktisk hadde null og niks å spille for, er det ikke annet å si enn at nedrykket faktisk er vel fortjent.
Fordi de har spilte seg selv ned da de hadde muligheten.
Nå tror jeg faktisk at vi har sett Newcastle i Premier League for siste gang på veldig lenge.
For å tro at det blir opprykk nå er å tro på julenissen, noen gjør det, men han finnes ikke, og jeg tror faktisk neste sesong vil gi større sjanse for League One spill enn Premier League sesongen 2010/11.
Men hjertet mitt er svart-hvitt uansett og det kan ingen ta fra meg

!