20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles Itandje  (Lest 16990 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #30 på: 21. April 2009, 16:53 »
Når man stikker en sigarett i øye på en JUNIORSPILLER, da tør jeg påstå at en er en skam for fotballen.
Han er en god fotballspiller, men ikke akkurat et forbilde, for å si det mildt.
Hadde det der skjedd i Newcastle ville jeg vært enig med deg. Men det der hører fortiden til. Barton har avtjent fengselsstraff og fått behandling for sine problemer. Etter den tid har det ikke vært noe som helst å utsette på ham. Bortsett fra at han har vært skadet nesten helt siden den gang. Det er ikke Bartons feil.

Vi må kunne lære oss å tilgi. Spesielt når han ikke har gjort noe som helst mot oss. Bortsett fra én episode. Som han har betalt for, med renter. Dersom Barton greier å holde seg på den stien han nå har startet på, så vil han, som Kristoffer sier, kunne kalles et forbilde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 21. April 2009, 23:40 »
Jaja. Men jeg mener hvertfall at Joey Barton aldri vil bli et forbilde. Det har nok ikke klikka oppi hodet hans for siste gang.
Han er som nevnt en god fotballspiller som ville vært gull verdt i dagens situasjon, men den mannen tviler jeg på blir helt frisk oppe i hodet. Den galskapen hans ligger til familien. Men om han holder seg rolig framover, så er jo det selvfølgelig bra :) Men dersom han gjør det samme som mot Ousamene Dabo mot noen av Newcastle spillerne, så kan han dra til helvete for min del. Men jeg gir han en sjanse, siden det ikke har skjedd noe tull med han siden han satt i fengsel i høst.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. April 2009, 10:38 »
Dette er på ingen måte et forsvar av Barton, men han har til de grader betalt for det....
Han er ikke et forbilde for unge spillere, men vi kan jo heller ikke si at Ronaldos kyniske og teatralske spillestil er forbilder for unge? Ronaldo herper forballen til de grader! Snart er fotball wrestling-aktig!
Menmen, de er begge rasshøl, på hver sin måte...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. April 2009, 13:50 »
Mats: Barton er da midtbanespiller...
Og MagpieMats, han har vel faktisk sagt at han ikke mente å være respektløs...men om han ikke er no særlig god som flere sier her så ser jeg ingen grunn til å hente han eller i det hele tatt diskutere han :p

Er ikke ofte Barton er midtbanespilleren vår, for å si det mildt. Han spiller jo aldri. Enten er han skada, eller så er det noe noe annet tull med han.
Banker opp folk ute på byen, banker opp medspillere, stikker sigaretter i øya på juniorspillere. Den mannen kan dra til helvete for min del.
Han er en skam for fotballen. Vi kunne trengt han pr dags dato, men om han ikke hadde spilt i Newcastle, så hadde han vært den spilleren på jorda jeg hadde hata mest. Han ender vel opp med å drepe noen med øks, akkurat som broren.

Akkurat det der synst eg var ekstremt usakleg og dumt sagt! Det er vel fan meg ikkje Barton sin feil at brorn har drept ein person? No var det ikkje broren som køyrte isøksa i hovudet på han som vart drept men uansett kun ca 20 år er jo sjølvsagt alt for lite for noko slikt. Livstid eller dødsstraff. Men det har vel ingenting me Barton å gjera.
Det er jo heilt tydleg at Barton har hatt og har sine problem. Men no forsøker vel han og å gjera noke med det. Han veit vel sjølv at ein ting til øydlegg karriera hass og kan setja han i fengsel i lang tid.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 22. April 2009, 14:51 »
Spesielt når det kun er halvbroren som Joey så og si aldri har møtt..

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #35 på: 22. April 2009, 14:54 »
Litt deilig at fotballen ikke bare består av Solskjærer heller ::)

Uten å forsvare alt JB har gjort opp gjennom tiden
sunt pueri pueri puerilia tractant

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 22. April 2009, 15:46 »
Bare vent til Barton er tilbake på fotballbanen, og får reist litt rundt med laget osv. Jeg satser stort på at det skjer noe piss med han i løpet av et år, dersom han fortsatt er i klubben og vi ikke rykker ned. Hadde Barton spilt i en annen klubb, så ville de fleste her inne mislikt han.
Jeg ønsker å se Barton i svart og hvitt før sesongen er over, for vi trenger han sårt, men Barton som person så kan jeg med hånda på hjertet si at jeg har null respekt for han. Man ER og forblir tulling når man stikker en røyk i øyet på en 15-16 åring, det sier seg selv. Og selvom det er lenge siden, så har det skjedd mye tull med han etter den tid.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 22. April 2009, 15:50 »
At andre hater Barton skjønner jeg, at en Newcastle supporter hater Barton fatter jeg ikke. Han har aldri gjort noe for å sette Newcastle i dårlig lys..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 22. April 2009, 15:51 »
Å Gud bedre. Kan du ikke snart si deg ferdig? Du hater Joey Barton og alt han står for, og du har null tro på at mennesker er i stand til å forandre og forbedre seg. Og tilgivelse er tydeligvis et fremmedord.
Kan du ikke gå en annen plass og rakke ned på Barton på en så usaklig og idiotisk måte i hvert eneste innlegg du skriver?

Det kan godt hende han sprekker, men inntil videre støtter jeg Barton og velger å tro at han kan forbedre seg.

Har du i det hele tatt møtt og snakket med Barton? I såfall, hvordan kan du ha null respekt for ham som person? Vet du hvordan Joey Barton er privat?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 22. April 2009, 16:03 »
Usaklig og idiotisk i hvert eneste jeg innlegg jeg skriver ja. Mulig det, men det kommer ikke fra rett person. Du har skrevet et par usaklige innlegg selv. Dette er et diskusjonsforum, og det må da vel være greit å si og mene akkurat hva man vil om klubben, spillere osv osv.
Jeg har aldri prata med Joey Barton nei, men har både sett, lest og hørt hvordan han er privat. Sikkert mange som digger mannen, og har troa på at han i fremtiden vil oppføre seg som en snill gutt, men det har ikke jeg. Ferdig med saken.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 22. April 2009, 16:09 »
Jeg konkluderer med at vi håper Newcastle ikke kjøper Itandje og at vi håper Barton spiller bra de siste fem kampene og oppfører seg bra i tiden fremover så lenge han er Newcastle spiller :)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 22. April 2009, 16:10 »
Jeg har faktisk snakket med han :) Virket veldig hyggelig den lille tiden jeg fikk med han hvertfall, tok seg god tid til å signere autografer å slå av en liten prat med flere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 22. April 2009, 16:26 »
Usaklig og idiotisk i hvert eneste jeg innlegg jeg skriver ja. Mulig det, men det kommer ikke fra rett person. Du har skrevet et par usaklige innlegg selv. Dette er et diskusjonsforum, og det må da vel være greit å si og mene akkurat hva man vil om klubben, spillere osv osv.
Jeg har aldri prata med Joey Barton nei, men har både sett, lest og hørt hvordan han er privat. Sikkert mange som digger mannen, og har troa på at han i fremtiden vil oppføre seg som en snill gutt, men det har ikke jeg. Ferdig med saken.
Det er selvsagt lov å si hva man mener. Men det går jo an å holde seg seriøs en gang iblant. Og det er ikke seriøst den hetsingen din av Barton. Vi har forstått at du ikke liker ham, men det får da være grenser på hvor mange ganger du skal kappe hodet og beina av ham. Du dreper han, og maltrakterer liket. Deretter spiser du det. Det kaller jeg useriøst.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #43 på: 22. April 2009, 16:57 »
Lee Bowyer var jo ein gærning av dimensjoner. Har ikkje hørt noko av han no lenger. Det GÅR ann å forandre seg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 22. April 2009, 22:42 »
En gærning av dimensjoner ja. Det var hovedsaklig bare i Leeds det da. Sammen med Woodgate, Smith og en hel haug med andre.
Men i Newcastle var Lee Bowyer snill som et lam. Nesten. Inntil han fløy i tottene på Dyer. Men også etter den tid var han ganske så snill og grei å ha med å gjøre. En jævel på banen, selvfølgelig, og taklet 10 ganger verre enn Butt og Smith til sammen. Jeg digget Bowyer.