20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Charles Itandje  (Lest 16992 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Charles Itandje
« Svar #15 på: 18. April 2009, 12:29 »
Støtter også Scott Carson!!, en undervurdert spiller som kansje kunne blitt en "ny" given..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. April 2009, 16:21 »
Jeg ville faktisk prøvd meg på David James før den tid.
Men gi heller Krul sjansen, enn å kjøp en keeper i starten av 20-åra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. April 2009, 17:52 »
Føler ikke at en ny keeper er noe vi trenger. Vi burde heller satse på Krul og Forster. Videre så har vi jo en god førstekeeper i Harper, som også elsker klubben. Det vi trenger er er midtbanespillere og en venstreback til. Holder ikke med EN venstreback og Nolan og Butt på midtbanen. I mine øyne har vi kun en god sentral midtbanespiller i Guthrie, og jeg ønsker en klassespiller ved siden av han. Butt er snart ferdig, og Nolan tviler jeg på at kan bli med på og ta klubben fremover og mot nye høyder. En ny Shearer på topp hadde heller ikke gjort meg noe. Har lyst på en spiss som scorer minimum 15 mål i Premier League pr sesong, og som kan utvikle seg til å score enda mer.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. April 2009, 18:12 »
Tror vel tilogmed N'Zogbia hadde visst såpass respekt på en sånn anledning...
NEI! denna mongoen skal vi IKKE ha i klubben!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. April 2009, 18:35 »
Mats: Barton er da midtbanespiller...
Og MagpieMats, han har vel faktisk sagt at han ikke mente å være respektløs...men om han ikke er no særlig god som flere sier her så ser jeg ingen grunn til å hente han eller i det hele tatt diskutere han :p

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. April 2009, 20:30 »
Respektløs er ikke alltid noe du er med vilje vettu... Hvis han sier han ikke mente det må han jo mene at oppforselen var ålreit og det vl nesten verre?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #21 på: 20. April 2009, 22:39 »
Tviler på at Itandje er noe bedre enn Harper. Og nå er det vel ikke keeperplassen som er det største problemet vårt heller for tida? Syns Harper er mer enn god nok for klubben per dags dato.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. April 2009, 23:01 »
Som jeg sa om Jonas. Harper er ikke en av de spillerne vi bør bekymre oss over for øyeblikket.. Det er maange før han i køen dersom det er snakk om utskiftninger.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. April 2009, 00:32 »
Mats: Barton er da midtbanespiller...
Og MagpieMats, han har vel faktisk sagt at han ikke mente å være respektløs...men om han ikke er no særlig god som flere sier her så ser jeg ingen grunn til å hente han eller i det hele tatt diskutere han :p

Er ikke ofte Barton er midtbanespilleren vår, for å si det mildt. Han spiller jo aldri. Enten er han skada, eller så er det noe noe annet tull med han.
Banker opp folk ute på byen, banker opp medspillere, stikker sigaretter i øya på juniorspillere. Den mannen kan dra til helvete for min del.
Han er en skam for fotballen. Vi kunne trengt han pr dags dato, men om han ikke hadde spilt i Newcastle, så hadde han vært den spilleren på jorda jeg hadde hata mest. Han ender vel opp med å drepe noen med øks, akkurat som broren.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. April 2009, 00:44 »
Barton er vår desidert beste midtbanespiller enten du liker det eller ikke. Er utrolig synd han har vært så mye skadd, for han ville uten tvil vært en spiller som kunne hjulpet oss ut av denne møkka her.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. April 2009, 00:59 »
Er dessverre sant. Men han er fortsatt en skam for fotballen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. April 2009, 07:05 »
Anser ikke Barton som en skam for fotballen. Selvfølgelig har mannen gjort en del dumt, men han har aldri gjort noe så galt på fotballbanen. At han har vært litt hissig på fritiden, får så være.
Mannen er en utrolig god fotballspiller på sitt beste, så jeg håper at han snarest er tilbake på banen for vår del! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. April 2009, 13:33 »
Når man stikker en sigarett i øye på en JUNIORSPILLER, da tør jeg påstå at en er en skam for fotballen.
Han er en god fotballspiller, men ikke akkurat et forbilde, for å si det mildt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. April 2009, 14:07 »
Når man stikker en sigarett i øye på en JUNIORSPILLER, da tør jeg påstå at en er en skam for fotballen.
Han er en god fotballspiller, men ikke akkurat et forbilde, for å si det mildt.

Hvor mange år må det gå for at folk skal tilgi?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. April 2009, 14:15 »
Dersom han likt Tony Adams faktisk klarer holde seg unna problemene fra fortiden - så jo, da vil jeg faktisk kalle han et forbilde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida