20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 52202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #270 på: 11. April 2009, 21:50 »
Det er ikke første gang Martins oppfører seg som en idiot. Bare å håpe at en middelmådig italiensk klubb eller Wigan punger ut noen kroner for han i sommer.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 11. April 2009, 22:00 »
Det er ikke første gang Martins oppfører seg som en idiot. Bare å håpe at en middelmådig italiensk klubb eller Wigan punger ut noen kroner for han i sommer.

Synd at èn spiller kan ødelegge så mye som Shearer biskriver i ditt forrige innlegg! Bittert rett og slett!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 11. April 2009, 22:02 »
Sist gang Martins ikke orket å dra på bortekamp.

"When the team reported on Saturday for training, Oba Martins declared himself unfit, even though the medical people could find nothing wrong with him.

"He did not want to travel, but Nigel Pearson and Lee Clark, who were in charge of the team, told him he had to get on the plane and that he would have to undergo a fitness test at Watford yesterday morning.

"On Sunday morning he did not have a fitness test but declared himself unfit. He said that he had no intention of going to Vicarage Road, even though he was ordered to by the coaches as he was still a member of the squad and everyone should stick together.

"As a result, Martins did not go to Vicarage Road. He did not fly back with the team and at this moment in time nobody knows where he is."

"In the team meeting, while Nigel Pearson and Lee Clark were going over tactics, N'Zogbia was texting on his mobile phone.

"Some of the senior players were furious, and as a result N'Zogbia was removed from the substitutes' bench."

Nicky Butt tends not to say a great deal, but when he does speak publicly, it's worth far more than the cloying tosh and doublespeak that some of his colleagues indulge in:

"It needs to be put out that not every player playing in Newcastle colours this season has played for the shirt or played for everybody connected with the club.

?The new manager is definitely a good capture for us and hopefully he can come in and sort a few things out. The majority of lads in the dressing-room are good lads and good professionals, but there are a few who don?t want to play for the club.

?The sooner he gets them sorted out the better. If players don?t want to play for the club, they should be got rid of as quickly as possible. I?m not normally one who will come out and slag my teammates off, but there are genuinely one or two lads in there who don?t want to play for the club. We know that and the fans know that.

?I feel there are a lot of players who give 100 per cent the whole time and maybe don?t always do well, but there are others who have ability and don?t want to do well.

?I'd like to play for Sam. He's a no-nonsense man. I'm only talking from an outside point of view but everyone has respect for him as a coach and he embraces the new things that come into the game. He looks forward at new things coming into the game and that can only be good."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #273 på: 11. April 2009, 22:15 »
get rid.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #274 på: 11. April 2009, 23:08 »
Vi skal ikke kvitte oss med Martins, det er han som skal redde oss, og starter med det i den vanlige 3poengeren neste helg mot Spurs på 3 Point Lane.
Synd han ikke er med i dag, for han kunne utgjort en forskjell.
Veldig gledelig å se hvor glade gutta er når vi scorer målet, samtlige jubler som di har vunnet VM, og det er nettopp det som gir håpom at vi kan klare oss.

Så noe som gir di fleste av oss her inne vann i munnen :
http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/260042/SHOLA-AMEOBI-FOR-HULL-Tigers-ready-with-pound2milion-bid-for-Newcastle-striker.html
« Siste redigering: 11. April 2009, 23:23 av Tommen »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #275 på: 11. April 2009, 23:29 »
Jeg tror ikke fyren (El Donkey) forlater oss om vi så ber ham på våre knær

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 11. April 2009, 23:35 »
Setanta sine ratinger gir også bra karakter til R. Taylor. Synes heller ikke han var så dårlig som alle dere andre skal ha det til. Jeg synes også Duff presterte bra i den andre omgangen.

http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2009/04/11/Prem-Stoke-v-Newcastle-ratingsstats/gnid-48188/

Dette var jo egentlig aldri i nærheten av å være en fotballkamp! Stoke brukte jo minutter på å ta hvert innkast eller dødball og er det værste jeg noensinne har sett av et PL lag. Synes heller ikke dommeren var med på å roe gemyttene og taklingene da han tillot Stoke å være litt hardere i duellene enn det NUFC fikk være (mulig det er et supportersyn, men jeg synes det var flere avgjørelser å sette spørmålstegn ved).

Lyspunktene var da noen mener jeg. Carroll kom inn og var en trussel med en gang. Hadde en heading like utenfør før han senere puttet. Duff utfordret flere ganger å fikk laght inn i feltet ved flere anledninger. R. Taylor kjempet bra både offensivt og defensivt, og fikk lagt inn flere ganger han også. Jonas kommer inn å forandrer kampen og setter Stoke spillerne under press med gode initiativ og løp. Det øvrige forsvaret synes jeg klarte jobben helt greit defensivt med tanke på alle innkastene og dødballene de store Stoke spillerne fikk kjempet seg til. Var vel egentlig bare en sløv Ameobi som gjorde at vi fikk et mål imot idag også.

De 2 neste kampene er like viktige og fult mulig å ta poeng i. Tottenham er ikke et like sterkt hjemmelag som Stoke og Portsmouth er ikke et veldig sterkt bortelag med sine 2 seire, 7 uavgjorte og 6 tap. (kun 1 poeng mer enn NUFC har de tatt på bortebane til nå).
Blir også spennende å se om S. Taylor, Enrique, Barton, Viduka og Løvenkrands alle er med igjen som forventet. Da har vi tilnærmet helt skadefri tropp og en solid forsterket første-ellver.

bonnafs

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #277 på: 12. April 2009, 01:54 »
Hvis Hull henter Ameobi så skal jeg faen meeg feste 10 dager i strekk. Men hadde ikke vært noe sjokk om han slår til der. Newcastle er jo kjent for å hente klassespillere, for så å la dem ykkes totalt i deres neste klubb!
There is only one No.9.. Alan Shearer

Newcastle - Manchester United: 5-0

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #278 på: 12. April 2009, 08:25 »
Vu burde hatt 3 poeng i denne kampen. Vi har ikke gjort det noe lettere for oss. Bare tatt et steg lenger ut på planken.

Noen son har link til målene btw?

Høydepunktene ligger på http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2356282/

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #279 på: 12. April 2009, 08:27 »
Er SkySports-folka rusa eller?
(...) gir Duff 9(!) med Man Of the Match!!!!!
Noen enig?

Jeg så i praksis bare halve kampen, men av det jeg så var det bare Duff som virkelig ville noe, forsøkte på noe, og til tider klarte ting. Han løp mer enn de fleste utpå der.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 12. April 2009, 09:32 »
Har kun sett høydepunktene, men uansett om vi ble rundspilt, så er det nok en gang dommeren som frarøver oss 2 poeng. Corneren var jo aldri corner. Faen!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 12. April 2009, 10:00 »
Har kun sett høydepunktene, men uansett om vi ble rundspilt, så er det nok en gang dommeren som frarøver oss 2 poeng. Corneren var jo aldri corner. Faen!

Vi ble ikke rundspilt, men leverte en svak første omgang der vi ikke skapte veldig mye. Stoke skapte heller ikke så altfor mange farligheter på innkastene, frisparkene og cornerene som forøvrig bare ble lempet inn i vår 16 meter, og som de brukte enormt med tid på å få tatt.

Stoke sin beste periode var de 5-10 første minuttene av 2. omgang. Mens NUFC styrte det aller meste den siste halv timen, eller etter at Jonas kom inn. Kantene og backene våre var offensive og la flere gode innlegg, Carroll puttet et fint mål og var veldig nærme et til.

Alt i alt et stykke unna vårt beste nivå, men nok til å tukte Stoke på dems sin hjemmebane. At Stoke er PL 5. eller 6. beste hjemmelag kunne ihvertfall ikke merkes.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #282 på: 12. April 2009, 10:57 »
Carroll må starte neste kamp!!!!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #283 på: 12. April 2009, 11:14 »
Dette er en av de væreste newcastle kampene jeg har sett.
Utrolig lavt nivå, og når vi spiller så elendig fortjener newcastle å gå ned.
At vi stjal 1 poeng idag er greit, men tror ingen kunne sakt noe om Stoke tok alle 3 poengene.
Vi skaper 0 offensivt, og vinner ingen duller. Ikke 2 eller 3 duellen heller. Og dette laguttaket var bare et stort ?

Taylor - Wigan må ha le enda etter dette. Herregud for en elendig spiller. Han slår ikke engang gode dødballer lengre.
Ameobi - Her er alle enige uansett.
Ser at diverse kanaler og brukere her gir Duff høyeste karakter -  Jeg har pint meg igjennom kampen en gang til å kan ikke hva Duff gjør. Ikke en gang kommer han fri på kant. Han slår ikke inn et bra innlegg. Det eneste han gjør er å slå støttepasningener. Viss du ikke tror meg, se kampen igjen. Han må bare ut av klubben etter sesongen.

Jeg trodde Newcastle skulle gå hardt ut, kjempe i hver eneste duell og virkelig vise at de fortjente å være i PL.
Dette kampen viste meg at de fortjener og være i CP neste år desverre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 12. April 2009, 11:35 »
Første omgangen var noe av det dårligste jeg har sett hele sesongen. Trodde vi skulle begynne å SPILLE fotball under Shearer jeg, men neida, vi måka bare enda mere lang enn noen gang. Og med Shola på topp var jo det dømt til å mislykkes, og jeg er sjokkert over at Shearer ikke skjønte det på forhånd.