20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 52267 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #255 på: 11. April 2009, 20:59 »
Harper - 6

Raylor - 2
Bassong - 6
Beye - 6
Edgar - 6

Guthrie - 2
Butt - 2
Nolan - 2
Duff - 5

Owen - 2
Ameobi - 1

Carroll - 7 MOM Han har nå 3 mål på 5 kamper og i tillegg laget en straffe. Må starte neste kamp.
Jonas - 5

SHEARER - 4 Får poeng for å legge om til 4-4-2, noe som gir oss et meget viktig poeng. Fatter ikke hvordan han kunne starte 3-5-2. En formasjon vi aldri har hatt suksess med.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 11. April 2009, 21:05 »
Jeg er, faktisk, ikke så misfornøyd som alle andre. Det vil si, førsteomgang var mer av det samme vi har sett alt for mye denne sesongen - det var dødt, det var uinspirerende og gjennomført rævva.
Ameobi - skal jeg gidde si noe? Mannen er forpult elendig, fortjener faen ikke lønna han drar inn. Hvordan kan den mannen være local lad? SJOKKERENDE dårlig - helt for jævlig. Dette MÅ da Shearer skjønne nå? Vil spy av innsatsen, av alt han foretar seg.

Ellers, jeg er ikke så jævla opptatt av laguttaket annet enn at Ameobi var innpå. Fokuset mitt ligger på at store deler av laget ikke innser alvoret før andreomgang. Da først starter de vinne andreballer, trøkker til i duellene og springer litt. Det er jeg faktisk fornøyd med - og har et ørlite håp om at den "positive" avslutninga på kampen kan være et vendepunkt likt Brums-kampen under King Kev.
Send Ameobi på spa i Madagaskar til neste kamp - start med Carroll. HERLIG innhopp av den karen.
Ellers - bare jeg som er fornøyd med det Nolan gjør i denne kampen? Han springer som en HELT der utpå, gir alt hele veien. Min mann i dag.

Målet til Carroll gir meg fortsatt håp. Helt ufattelig viktig. Shearer må ha vært stolt på sidelinja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 11. April 2009, 21:09 »
Vu burde hatt 3 poeng i denne kampen. Vi har ikke gjort det noe lettere for oss. Bare tatt et steg lenger ut på planken.

Noen son har link til målene btw?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #258 på: 11. April 2009, 21:13 »
Mener folk at Owen var bedre en Ameobi idag? Fordi sånn jeg så det så vant Amøben et par hodedueller og kom til 1 sjangse (han var ubrukelig uansett ;) ). Skal ikke huske Owen ha gjort noe som helst bra i denne kampen. Hva betaler vi han egentlig? 110 000£ for å leke god? Kan ikke tro at han får være kaptein. Eneste han gjorde idag med sine elendige førsteberøring var å slå en støttepassning.

-Beye kaptein neste kamp.
-Ranger - Carroll på topp neste kamp.
-Martins kan brenne hvis han har virkelig faket skade idag som det går rykter om.
-Krul inn for Harper.
-Jonas fra start hver kamp hvis han er skadefri.
-Butt må lagt skoene på hylla så vi slipper å se han på banen.
-Nolan og Raylor må få se bevisst noe før de kan begynne å nyte benk tilværelsen.
-Ja får å være ærling så kunne vi ha spilt med helt Juniorlag idag de første 70min og gjort det bedre.
Ba Ba Ba!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 11. April 2009, 21:17 »
Owen beveget seg da, kom til en halvsjanse i førsteomgang, og var i scoringsposisjon flere ganger. Ingen god kamp fra Owen nei, som gjelder for resten av laget - men mannen måtte nok en gang bevege seg ned til midtbanen å jobbe fordi resten av laget svikter. Owen klarte jo faktisk vinne noen hodedueller, tror nok han faktisk vant flere hodedueller enn Ameobi.
Ameobi handser, taper dueller, knoter no helt jævlig med ballen og gjør ingenting annet. Mulig man er litt hard med Ameobi, men det er faen meg til å bli psykotisk av - det å bivåne det søppelet der få vandre utpå en Premier League-arena i Newcastle-drakt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #260 på: 11. April 2009, 21:24 »
Jeg vet men og kritisere Ameobi spesielt idag blir for dårlig, han var faktisk livelig og prøvde(selvom det ikke gir no uttelling) . Han mistet ballen ved et par anledninger der han kjempet den opp igjen og selvom det er Amøben så får han klapp av fansen.

Alle nufc fans koker i øyblikket, men vi støtte laget i disse harde tider selvom JEG og andre fans kritiserer spillere litt for personlig noen gang i kampens hete.
Ba Ba Ba!!!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 11. April 2009, 21:24 »
Er SkySports-folka rusa eller?
Ryan Taylor får 8 på børsen med utsagnet: "Great at times, dangerous set-pieces" og følger opp med prestasjonen å gi Duff 9(!) med Man Of the Match!!!!!
Noen enig?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #262 på: 11. April 2009, 21:25 »
Syns ikke man er for hard mot Ameobi, mannen er jo komplett ubrukelig!!
Men synes Owen slipper alt for lett unna her inne veldig ofte.    Er stort sett alltid lagets feil at Owen er dårlig, mens for Ameobi er det motsatt, er stort sett hans feil at laget er dårlig ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 11. April 2009, 21:26 »
Syns ikke man er for hard mot Ameobi, mannen er jo komplett ubrukelig!!
Men synes Owen slipper alt for lett unna her inne veldig ofte.    Er stort sett alltid lagets feil at Owen er dårlig, mens for Ameobi er det motsatt, er stort sett hans feil at laget er dårlig ::)
Det er jo skandale rett og slett!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 11. April 2009, 21:29 »
Owen har vært veldig svak etter at han kom tilbake fra skade - men for meg er han i dag mange lysår bedre enn Ameobi. For Ameobi er ikke livlig - Ameobi er faen så stasjonær, og rett og slett ikke god nok. Han har INGENTING i PL å gjøre. Rett og slett. Owen lykkes ikke så godt, men han jobber fortsatt veldig bra, og løper mye uten ball.
Raylor var ikke vår verste - men ei heller vår beste. Altså svak. Men han hevet seg mange hakk i andreomgang syns jeg. Duff prøvde kampen gjennom og var blant våre minst svake i dag.

Laget var dårlige i dag - MEN jeg velger å trekke frem at vi faktisk kjemper oss tilbake i kampen og det vitner om at det enda er håp for min del. Vi fortjente å få den utligningen. Mitt håp er at vi kan bygge videre på denne andreomgangen. Det var ikke pent å se på - men det gir jeg meg en langveis faen i. Vi kjempa oss inn i kampen igjen, og det vil jeg se mer av.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #265 på: 11. April 2009, 21:29 »
Er SkySports-folka rusa eller?
Ryan Taylor får 8 på børsen med utsagnet: "Great at times, dangerous set-pieces" og følger opp med prestasjonen å gi Duff 9(!) med Man Of the Match!!!!!
Noen enig?

ingen kommentar.. å gi raylor 8 og duff 9 blir joh som å gi Ranger karakter fordi han smilte sånn med gulltanna si på sidelinja og Shearer for antrekket sitt.

Nei jeg vet ikke hva SkySports folka driver med de er ikke bare rusa, det er helt sikkert.
Ba Ba Ba!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 11. April 2009, 21:40 »
Vi burde så absolutt hatt 3poeng i dag! Men sånn som kampen ble, tror eg at vi skal være fornøyde med 1poeng. I første omgang spiller vi elendig, og blir totalt overkjørt! Jækla drit at de skal score på den ene corneren, som de ikke burde hatt! (Typisk NUFC). Synes også at det var en merkelig startformasjon, og håper vi slipper å se mer til den.
I andre omgang starter vi litt bedre, men vi begynner ikke å spille særlig mye bedre før Jonas kommer inn. En spiller som SKAL starte hver kamp! Hadde heller sett at det var Nolan, Butt, eller Raylor som ble byttet ut, å ikke Guthrie, men men.. Og at Shola Ameobi starter kampen (og i det hele tatt er med i troppen) er for meg et mysterium! Carroll er 100ganger bedre, og bør starte istedenfor. Kommer hvertfall inn, og scorer et viktig mål. Herlig innstilling Andy!

Ellers synes eg at Nolan, Butt, Raylor,Edgar,(Guthrie) og Owen var svake idag. Amøben var latterlig dårlig! De først nevnte kom seg litt i andre omgang men. Butt prøver, men får ikke mye til+ at han slår alt for mange feil passninger. Nolan og Raylor har fortsatt MYE å bevise! Kan ikke være så lett for Owen der framme, men synes han bør skjerpe seg.

Nå er det bare til å se fram mot neste kamp, og satse på at flere er tilbake fra skade. Er fortsatt håp!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil