20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 88938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #405 på: 01. Juni 2009, 21:43 »
Det kan ikke skje. Da snakker vi krise med jævla stor K i så fall.

Det er bare å be til alt av høyere makter for at Shearer blir enig med Fat Ashley, og at vi kan få bekreftet at kongen tar jobben i løpet av denne uka. Tørr ikke engang tenke tanken på at Joe Kinnear blir vår nye manager på heltid..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 01. Juni 2009, 22:15 »
Om Ashley vil selge, så gjør han seg selv en bjørnetjeneste med å ansette Joe. Alle her hvet at det ikke skjer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 01. Juni 2009, 23:10 »
Jeg er så klar for å høre at Shearer er ny manager for Newcastle United!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #408 på: 01. Juni 2009, 23:34 »
Jeg er så klar for å høre at Shearer er ny manager for Newcastle United!

Begynner å bli VELDIG klar for det jeg også nå!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #409 på: 01. Juni 2009, 23:45 »
Kjenner jeg er veldig klar for et forutsigbart Newcastle jeg. Ikke nødvendigvis spillemessig, men definitivt på det utenomsportslige!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 01. Juni 2009, 23:50 »
En ny og rik eier med Shearer som manager hadde gjort godt..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 02. Juni 2009, 00:23 »
Det hadde vært helt fantastisk med en viss trygghet på ledersiden, som selvfølgelig vil gi virkninger nedover hele organisasjonen. Den tryggheten har aldri vært tilstede under Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anthony

• Gjest
« Svar #412 på: 05. Juni 2009, 18:35 »
Jeg vil drepe Mike Ashley.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 05. Juni 2009, 19:18 »
Verte berre verre og verre detta. Vi har rykka ned og den suppe-gjøke prestera å bere fortsetja øydeleggja denne klubben. Sterkt. Gir snart opp...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem blir ny manager i NUFC fra neste sesong?
« Svar #414 på: 07. Juni 2009, 10:51 »
Jeg vil bare spørre dere som drømmer så intenst om Shearer, finnes det bedre løsninger?

Selv har jeg nå funnet ut at Gordon Strachan står uten klubb etter å ha gitt seg i Celtic. Da er også dette mitt soleklare førstevalg. Etter min mening kan vi ikke få en bedre managere da jeg rater Strachan veldig høyt.
Spørsmålet er vel bare om han vil ta over klubben i CCC? Men med nye ambisiøse eiere vil vel det å prøve å lede NUFC tilbake i toppen være attraktivt nok!

Jeg håper klubben, uansett hvem som blir de nye eierne, gjør alt de kan for å få hentet Gordon Strachan de få milene sørover fra Skottland. Dette er en mann som bør satses på også i det lange løp.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #415 på: 07. Juni 2009, 11:37 »
Strachan er jeg enig i. Hadde vært noe å fått han til klubben , men ser helst at shearer blir med evt i en eller annen rolle.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #416 på: 07. Juni 2009, 11:43 »
Shearer blir aldri med i en annen rolle. Jeg vil ha Shearer som manager, spillerne ønsker Shearer som manager og mange gamle storheter mener Shearer må bli vår neste manager.
an sparker ikke Bobby Robson??

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 07. Juni 2009, 12:40 »
Jeg vil bare spørre dere som drømmer så intenst om Shearer, finnes det bedre løsninger?

Selv har jeg nå funnet ut at Gordon Strachan står uten klubb etter å ha gitt seg i Celtic. Da er også dette mitt soleklare førstevalg. Etter min mening kan vi ikke få en bedre managere da jeg rater Strachan veldig høyt.
Spørsmålet er vel bare om han vil ta over klubben i CCC? Men med nye ambisiøse eiere vil vel det å prøve å lede NUFC tilbake i toppen være attraktivt nok!

Jeg håper klubben, uansett hvem som blir de nye eierne, gjør alt de kan for å få hentet Gordon Strachan de få milene sørover fra Skottland. Dette er en mann som bør satses på også i det lange løp.

Eg trur ikkje det finst betre løysningar. Strachan tek ikkje øve ein CCC klubb, vertfall ikkje Newcastle United slik vi framstår for tida. Eg meinar Shearer som manager med full kontroll og tid er rett løysning.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #418 på: 07. Juni 2009, 12:48 »
shearer har også fordelen med at han kan tilltrekke seg spillere som ellers ikke vill ha kommet til klubben, fordi han er den han er! + at mannen har enorm respekt blandt spillerne og han kan fotball! han er det beste alternativet for NUFC! uten tvil!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #419 på: 07. Juni 2009, 13:11 »
Shearer blir. Og Freddy Shepherd tar over klubben igjen.