20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!  (Lest 88952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: SHEARER ANSATT UT SESONGEN!
« Svar #420 på: 07. Juni 2009, 13:26 »
Ser ut som om Shearer IKKE blir manager nei.. Ryktene i dag sier hvertfall at Shearer ikke får kontraktsforslag fra Ashley og at det er opp til en evt ny eier å ansette den de vil ha. Og dersom ikke klubben blir solgt vil Ashley fortsette som eier slik han gjorde sist gang klubben ble lagt ut for salg.

Frode:

Jeg er enig i at det ikke bør være en selvfølge at Shearer skal få jobben. Strachan bør helt klart være en vi bør vurdere, og dersom valget sto mellom de to ville mitt valg falt på Strachan selvom jeg har liten tro på at han vil ta over oss.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #421 på: 07. Juni 2009, 13:36 »
Jeg fatter ikke hvorfor dere ikke vil ha Shearer som manager. Vi trenger folk som virkelig bryr seg om denne klubben nå. Fortsetter idioten Ashley ender vi sikkert opp med Kinnear eller den ubrukelige Roeder.
an sparker ikke Bobby Robson??

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 07. Juni 2009, 13:45 »
Shearer har jo ikke bevist noe som helst da Abel. Strachan er en rutinert herremann, og jeg tror vi får mer igjen for å ansette en rutinert herremann med god erfaring fra gamet. Totalt sett mener jeg det er et større sjansespill å gamble på Shearer enn en rutinert trener.

Jeg sier ikke at jeg tror Shearer vil gjøre det dårlig som manager. Han har visst positive takter på enkelte felt og i tillegg brenner han jo helt klart for klubben. Jeg blir langt i fra skuffet om vi ansetter Shearer, selv om jeg tror det finnes managere der ute som kunne gjort en bedre jobb en Shearer. 
Men jeg nevner det her også, det artigste hadde jo vært om Shearer tok over med stor suksess...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #423 på: 07. Juni 2009, 13:45 »
Shearer blir garantert manager. Han blir tilbudt kontrakt så raskt noen nye eiere er på plass :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 07. Juni 2009, 13:48 »
Shearer blir garantert manager. Han blir tilbudt kontrakt så raskt noen nye eiere er på plass :)

Sitter du å finner på ting eller stemmer dette? Etter det jeg har lest i dag så er det lite som tilsier det.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 07. Juni 2009, 13:49 »
Vi kan ikke si idag om Shearer blir manager eller ikke. Det kommer helt an på hvem som blir den nye eieren, og det er forstålig at Ashley vil la den nye eieren bestemme hvem som skal bli ny manager og ikke gi en manager en langtidskontrakt nå. Da kan vi fort komme i samme situajon som med Allardyce der Shepard ansatte han, mens det nye styret egentlig ikke ønsket han i klubben.

Om det finnes bedre løsninger enn Shearer er også vanskelig å si for vi vet enda ikke hva Shearer står for som manager. Han greide ikke å redde oss på de åtte kampene han fikk, men det er mange gode managere (som KK) som må ha lengre tid å jobbe på før man ser resultater. Om Shearer er den riktig løsningen på lang sikt er altså vanskelig å si. Jeg vil gi han sjansen til å bevise at han er den riktig mannen siden han har støtte fra fansen (og det er veldig viktig i vår klubb) og da har større sjanse for å kunne sitte på lang sikt noe klubben trenger nå. Han har også fått stor støtte blant spillerne den korte tiden han har vært manager og er en mann alle i klubben med en gang respekterer.
« Siste redigering: 07. Juni 2009, 13:51 av fredd »

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #426 på: 07. Juni 2009, 13:51 »
De to siste managerne som har hatt suksess med denne klubben har vært Newcastlefans. Både Sir Bobby og King Kev elsker klubben, det samme gjør Shearer. Vi har sett en rekke rutinerte managere mislykkes. Nei sats på Shearer og gi han tid.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #427 på: 07. Juni 2009, 13:53 »

Sitter du å finner på ting eller stemmer dette? Etter det jeg har lest i dag så er det lite som tilsier det.

Jeg føler meg bare sikker på at Shearer blir manager. Det burde si seg selv at Ashley ikke ansetter noen andre, og jeg tviler veldig sterkt på at noen nye eiere er så dumme at de ansetter noen andre enn Shearer.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 07. Juni 2009, 14:25 »
Det som mest sannsynlig skjedde er jo at Ashley ikke ville møte kravene til Shearer, så han la klubben ut for salg. Så jeg tviler MEGET sterkt på Shearer blir manager under Ashley. Men dersom Sheperd kommer tilbake eller en annen eier, så burde muligheten for Shearer være der.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 07. Juni 2009, 14:29 »
Sånn som det ser ut nå må vi egentlig bare vente og se hva eventuelle nye eiere drar opp av hatten. Og jeg kommer til samme konklusjon som deg, Lars: Shearer blir IKKE manager under Mike Ashley.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 07. Juni 2009, 16:52 »
Det som mest sannsynlig skjedde er jo at Ashley ikke ville møte kravene til Shearer, så han la klubben ut for salg. Så jeg tviler MEGET sterkt på Shearer blir manager under Ashley. Men dersom Sheperd kommer tilbake eller en annen eier, så burde muligheten for Shearer være der.

Det er nok det mest sannsynleg ja...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 07. Juni 2009, 17:14 »
Jeg fatter ikke hvorfor dere ikke vil ha Shearer som manager. Vi trenger folk som virkelig bryr seg om denne klubben nå. Fortsetter idioten Ashley ender vi sikkert opp med Kinnear eller den ubrukelige Roeder.

Hva så? Du kan elske klubben så mye du vil, ha erfaring derfra som spiller og til og med kaptein, men  det hjelper lite når manager ferdighetene ikke er gode nok.
Roeder var en tidligere forsvarsklippe og kaptein for NUFC, men det hjelper så utrolig lite når manager ferdighetene ikke er like gode!

Hva så med Shearer? Han beviste ikke noe særlig i de 8 kampene han ledet oss. 3 av dem burde vært vunnet, da tenker jeg på Boro, Pompey og PL`s dårligste bortelag de siste 5 årene Fulham.
Han brukte 4-5 forskjellige formasjoner og like mange taktikker på de 8 kampene istedenfor å "safe" med en enklere gjennomførbar spillemåte.
For all del, 8 kamper er altfor liten tid til å bedømme Shearer som manager på, men har vi mulighet på å hente en så god manager som Strachan så bør den benyttes til fulle. CVen hans er fenomenal med gode plasseringer i PL med Southampton og FA cupfinale med samme klubb. I Celtic var han også dyktig med flere gode oppgjør internasjonalt (CL).
Kan man få det beste så tar man selvsagt det!

Peter

• Gjest
« Svar #432 på: 07. Juni 2009, 18:21 »

Hva så? Du kan elske klubben så mye du vil, ha erfaring derfra som spiller og til og med kaptein, men  det hjelper lite når manager ferdighetene ikke er gode nok.
Roeder var en tidligere forsvarsklippe og kaptein for NUFC, men det hjelper så utrolig lite når manager ferdighetene ikke er like gode!

Hva så med Shearer? Han beviste ikke noe særlig i de 8 kampene han ledet oss. 3 av dem burde vært vunnet, da tenker jeg på Boro, Pompey og PL`s dårligste bortelag de siste 5 årene Fulham.
Han brukte 4-5 forskjellige formasjoner og like mange taktikker på de 8 kampene istedenfor å "safe" med en enklere gjennomførbar spillemåte.
For all del, 8 kamper er altfor liten tid til å bedømme Shearer som manager på, men har vi mulighet på å hente en så god manager som Strachan så bør den benyttes til fulle. CVen hans er fenomenal med gode plasseringer i PL med Southampton og FA cupfinale med samme klubb. I Celtic var han også dyktig med flere gode oppgjør internasjonalt (CL).
Kan man få det beste så tar man selvsagt det!

Henter vi Strachan istedenfor å signere kontrakt med Shearer, blir Shearer så fornærmet at da tror jeg ikke han vil prøve seg som manager for klubben mer.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #433 på: 07. Juni 2009, 18:27 »
Jeg er totalt uenig med deg Frode. Shearer kom inn på et håpløst tidspunkt, han overtok en spillerstall totalt blottet for selvtillitt. Han innførte nye regler som man burde forlange eksisterte fra før, men det var dessverre ikke nok til å redde oss. Jeg ser ikke for meg at Strachan skal gjøre noe bedre jobb enn Shearer. For meg er Shearer den fødte manager for en klubb som Newcastle, ALLE respekterer han og fansen elsker han over alt. Tar man en titt på årets CL-mester Barcelona så styres de av tidligere kaptein Guardiola. Han tok over et av verdens beste fotballag totalt uten managererfaring. Og i sin første sesong vinner han alt som er å vinne. Kom ikke å fortell meg at ikke Barcelona kunne fått en mer erfaren manager, jeg vil påstå at de kunne fått hvem som helst. Men de velger altså å satse på en med lokal tilknytning til klubben som kjenner klubben inn og ut selv om han ikke har managererfaring. Og da lurer jeg på hvorfor Shearer ikke skulle være bra nok for oss? Vi er ikke i nærheten av å kunne hente de beste managerne.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #434 på: 07. Juni 2009, 18:35 »
Uavhengig av den diskusjonen som pågår her, blir det feil å sammenligne oss med Barcelona!
Dessuten hadde Guardiola en sesong som reservelagstrener. Det er et stort steg, ja, men han hadde i hvertfall en sesong som trener først. Det tror jeg kan bety mye. Jeg sier ikke at jeg ikke vil ha Shearer, men slik som ting er i klubben nå, både sportslig og administrativt, tror jeg det ville vært mye smartere å hente inn en ringrev ala Strachan!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒