20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny drakt 2009-2011?  (Lest 18597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny drakt 2009-2011?
« Svar #15 på: 28. Mars 2009, 18:37 »
Jøssda. Har Wikipedia svar på denslags også.
Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på muligheten for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 28. Mars 2009, 18:39 »
Hva er det Wikipedia ikke har svar på? :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Mars 2009, 22:27 »
Problemet er vel at alle sponsorpengene fra Northern Rock allerede er brukt opp...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Mars 2009, 22:56 »
Problemet er vel at alle sponsorpengene fra Northern Rock allerede er brukt opp...

Ja, Shepherd brukte dem vel ganske fort opp. Til tross for alt det negative vi hører om Ashley lurer jeg virkelig på hva som hadde skjedd med oss om vi ikke hadde blitt kjøpt opp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 29. Mars 2009, 03:42 »
Forhåpentligvis kunne Hall funnet noen bedre kjøpere da, på det tidspunktet var det slettes ingen umulighet å finne kjøpere. Selv om det selvsagt blir spekulasjoner, så tror jeg det. Forhåpentligvis kunne vi også fått kjøpere som visste hva de gikk til da - rent økonomisk i det minste, for det andre er vel komplett umulig å vite noe om :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Mars 2009, 11:30 »
Joda, men poenget er at vi skal være sjeleglad det kom noen, selv om det kanskje kunne vært noen andre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 29. Mars 2009, 15:12 »
Joda, men poenget er at vi skal være sjeleglad det kom noen, selv om det kanskje kunne vært noen andre.
Så du mener at vi ikke har rett til å klage på Ashley, av den enkle grunn at klubbens fremtid var avhengig av at han kjøpte oss opp?
Du mener at klubben ville gått til grunne på bare noen få uker om ikke Ashley hadde kjøpt?

Jeg er ganske så sikker på at vi hadde levd i beste velgående selv om vi ikke hadde blitt kjøpt opp akkurat på det tidspunktet. Og for min del, tror jeg vi ville funnet bedre eiere om vi hadde hatt is i magen og ventet litt. Men is i magen har jo Sir John Hall aldri hatt på sine eldre dager, dessverre. Ellers ville Sir Bobby fått den avskjeden han fortjente.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Mars 2009, 15:19 »
Så du mener at vi ikke har rett til å klage på Ashley, av den enkle grunn at klubbens fremtid var avhengig av at han kjøpte oss opp?.
Joakim, hvordan klarer du å dra den konklusjonen eegentlig? Hvor sier Geir at vi ikke har rett til å klage på Ashley?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 29. Mars 2009, 15:48 »
Jeg tror ikke vi skal være sjeleglad for det. Hall hadde nok kunnet selge på et litt senere tidspunkt også, uten at det hadde vært krise.
Hall-familien har vel heller ikke vist seg å ta de smarteste valgene bestandig de siste årene. De var jo pådriverne for å få vekk Sir Bobby...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 29. Mars 2009, 15:57 »
Som sagt vi skal være glade vi fikk noen, vi kunne kanskje ventet litt, men hadde vi fremdeles sittet med de gamle eierne i dag tror jeg vi hadde slitt kraftig.

Så du mener at vi ikke har rett til å klage på Ashley, av den enkle grunn at klubbens fremtid var avhengig av at han kjøpte oss opp?.
Joakim, hvordan klarer du å dra den konklusjonen eegentlig? Hvor sier Geir at vi ikke har rett til å klage på Ashley?

Takk Daniel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 29. Mars 2009, 20:55 »
Vi ville kanskje slitt kraftigere økonomisk, men jeg tror ikke vi hadde slitt særlig kraftigere sportslig.
Tyvärr

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 29. Mars 2009, 21:01 »
Blir selvsagt bare spekulasjoner, men jeg tror da vi kunne fått andre minst like pengesterke kjøpere som Ashley. Men som sagt - det blir bare spekulasjoner og derfor må en vel bare stille seg etter dagens status med godkjent økonomisk styring og dårlig sporstlig styring.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Mars 2009, 18:17 »
Back to topic.
En tur på NO-forumet ga noen fine ideer til drakter.

Brukeren cubaricho fåreslo noe ala dette:

Den til venstre er utrolig fristende. Men begge to hadde vært veldig tøffe.

Så var det en nettside som lanserte en mulig retro-drakt, som ville blitt seende sånn ut:

Den var litt stilig den også. Særlig med den retro adidas-logoen.
Men jeg foretrekker noe spenstigere.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Mars 2009, 21:17 »
håper IKKE det blir V-hals. Da kjøper jeg den rett og slett ikke :P

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. April 2009, 13:09 »
Alle draktene der var utrolig stilige, og jeg ville sendt inn de til administrasjonen i Newcastle, for å latt de tatt en titt på de. Syns selv den retro-drakta var spenstig til 1000. Hadde vært veldig kult å fått noen drakter som det!