20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny drakt 2009-2011?  (Lest 18572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Ny drakt 2009-2011?
« Svar #75 på: 25. April 2009, 15:28 »
Denne drakta er jeg veldig fornøyd med. En skikkelig flott drakt!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 25. April 2009, 15:38 »
Synes den nye drakta var fin jeg og :) Håper bare ikke vi må se den i Championsship.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #77 på: 25. April 2009, 15:48 »
Jeg syntes den forige (Red.anm den vi har nå :P) var rett og slett stygg med en gang jeg så den, men da jeg kjøpte den likte jeg den med en gang av en eller annen merkelig grunn. (....)

Dette gjaldt også for meg, Nico!

Likte ikke drakta da jeg så den første gangen for noen sesonger siden, så forbedret inntrykket seg da jeg så den i bruk i kamp, og jeg ble mer og mer glad i drakta jo mere jeg så den.
Til slutt skaffet jeg meg drakta med mitt eget trykk bakpå, og nå elsker jeg simpelten drakta!

Den nye drakta ser likandes ut, men jeg har ikke lagt mitt elsk på den ennå.
Men jeg vet følelsen vil komme etterhvert...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 25. April 2009, 18:00 »
herlig drakt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 25. April 2009, 19:26 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/04/24/newcastle-united-s-new-strip-mimics-relegation-kit-72703-23464646/

Selv er jeg krage-mann - og her er vel enda et godt argument for nettopp dette!
Leser at John Anderson mener drakten har ingenting med prestasjoner å gjøre. Jeg er tilbøyelig til å være uenig.
Hvis ikke spillerne føler seg komfortabel med drakten, så kan det få negative konsekvenser for deres prestasjoner. Det kan høres absurd ut, men jeg tror bestemt at RBKs cupfinale-drakter fra 1991 faktisk skal ha sin del av skylda for tapet for Godset. Når man plutselig bytter drakter rett før en så viktig kamp. Nå gikk det vel mer på selve stoffet i drakten og slike ting, enn designet, men likevel, de sorte ermene var ikke så veldig pent. RBK-drakten skal være hvit, med små innslag av svart. Ikke så utpreget svart og hvit som i cupfinalen 91.

Men i dette tilfellet tror jeg ikke draktene kommer til å sende Newcastle ned en divisjon.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 25. April 2009, 19:29 »
Hehe, neida, for all del! Var bare en interessant artikkel!
Uansett, drakten var som alle Newcastle-drakter pen, men ikke på høyde med nåværende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 25. April 2009, 19:49 »
Kul drakt frampå, men direkte stygg bakpå uten navn/nummer. Får avvente til eg veit kva nummer vi skal bruke neste sesong før eg bestiller.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 25. April 2009, 21:32 »
åååå dette var en deilig nyhet! syns den nye drakta er nydelig!!
nå er problemet bare hvem jeg skal ha bakpå....

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 26. April 2009, 21:53 »
liker ikke at reklamen skal være en "plate" på magen. mener det gjør drakten tyngre og mer uhamselig å ha på seg. mener det var mye bedre å ha reklamen sånn vi hadde det på den forrige drakten når vi skrev northern rock med gullskrift, da merket en ikke noe til reklamen i det hele tatt. på den drakten vi har nå merker du jo reklamen når du har på drakten og det ser ikke ut til å være utbedret på den nye. skuffende

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 26. April 2009, 22:27 »
Er enig at det hadde vært bedre med northen rock i gull skrift,men for å se det fra northen rock sin side så er det jo forstålig at de ønsker å ha sin ordentlige logo på drakten. Jeg liker også bedre at draktene har klubbmerket venstreside istedenfor i midten. Likevel syntes jeg drakten vi har fått nå ser veldig bra ut og skal helt klart kjøpes inn.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 26. April 2009, 23:09 »
full forståelse for at de vil ha logo på drakten og vil ikke på død å liv ha gullskrift, vil bare ha reklamen i et med drakten ikkje en stor firkant sydd ekstra utenpå drakten sånn d er nå