20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?  (Lest 13292 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?
« Svar #75 på: 19. April 2009, 22:36 »
Ikkje mange eg ikkje ergra meg over for å sei det slik, om det er nokon. Men Ameobi er nok den verste, sjølv om han og andre kan bli forvandla til stjerner på et lavare nivå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 19. April 2009, 22:39 »
Tror faktisk ikke Ameobi blir noen stjerne i CCC, heller jeg. Carroll derimot, kan kanskje bli rimelig grei der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 20. April 2009, 00:07 »
Viss vi spelar i CCC neste år har eg trua på Carroll, Ranger og Doninger. Men vi må sjølvsagt ha noken med rutine og. Nei, ikkje Ameobi.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 20. April 2009, 11:00 »
Jeg tror det er flere spillere som føler ansvar for det som har skjedd denne sesongen. Selv om Ashley skal ha sin store del av skylden, så har ikke spillerne prestert i det hele tatt. Jeg tror vi bli nødt til å kvitte oss med flere spillere for å senke lønningene. Spillerne under har enten for høye lønniger eller så er de for dårlige.

Ut : Cacapa, Owen, Geremi, Duff, Viduka, Martins, Butt, Colocini, Ameobi, Smith, Beye, Jonas.

Nolan og R.Taylor har nettopp kommet til klubben, og jeg tror derfor de blir med ned. Jonas og Collocini er for gode (landslagspillere, selv om collocini ikke har prestert for oss er han klasse)

Da står vi igjen med

Harper
R.Taylor -  S.Taylor - Bassong - Enrique

Lua Lua - Guthrie - Nolan - xxxxxx
       Carroll - Ranger

Jeg tror ikke alle spillerne over blir solgt. Laget ovenfor er ikke godt nokk til å vinne CCC, og da må vi forsterke. Rykker vi ikke opp etter første sesongen forsvinner hele forsvarsrekka, sammen med Nolan.  Vi får satse på å leie ut noen av spillerne til PL lag, slik at vi får dem igjen etter et eventuelt opprykk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 20. April 2009, 15:22 »
Sjansen for at vi som et CCC-lag skal kunne greie å låne ut våre beste spillere til PL-lag, og få dem igjen etter sesongslutt ser jeg på som utopiske.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 20. April 2009, 19:06 »
Jeg tror det er flere spillere som føler ansvar for det som har skjedd denne sesongen. Selv om Ashley skal ha sin store del av skylden, så har ikke spillerne prestert i det hele tatt. Jeg tror vi bli nødt til å kvitte oss med flere spillere for å senke lønningene. Spillerne under har enten for høye lønniger eller så er de for dårlige.

Ut : Cacapa, Owen, Geremi, Duff, Viduka, Martins, Butt, Colocini, Ameobi, Smith, Beye, Jonas.

Nolan og R.Taylor har nettopp kommet til klubben, og jeg tror derfor de blir med ned. Jonas og Collocini er for gode (landslagspillere, selv om collocini ikke har prestert for oss er han klasse)

Da står vi igjen med

Harper
R.Taylor -  S.Taylor - Bassong - Enrique

Lua Lua - Guthrie - Nolan - xxxxxx
       Carroll - Ranger

Jeg tror ikke alle spillerne over blir solgt. Laget ovenfor er ikke godt nokk til å vinne CCC, og da må vi forsterke. Rykker vi ikke opp etter første sesongen forsvinner hele forsvarsrekka, sammen med Nolan.  Vi får satse på å leie ut noen av spillerne til PL lag, slik at vi får dem igjen etter et eventuelt opprykk.

Bassong forsvinner GARANTERT, når vi rykker ned.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.