20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?  (Lest 13374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?
« Svar #45 på: 03. April 2009, 16:19 »
Barton følger ikke med ned!!! men Shearer redder dem nok.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. April 2009, 00:31 »
Blir det nedrykk er det maaaaange spillere som forsvinner, Enrique, Saylor, Beye, Barton, Jonas, Nolan, Duff, Owen og Martins er spillere jeg nekter å tro blir, kanskje et lite spørsmålstegn til S.Taylor.
Flere av dem forsvinner sikkert om vi blir også...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 13. April 2009, 00:33 »
Flere av dem forsvinner sikkert om vi blir også...
Heldigvis....Det er en grunn til at vi ligger der vi ligger. Det er ikke fordi spillerne våre er sinnsykt gode.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 13. April 2009, 02:06 »
hehe, godt poeng, men å legge skylda kun på spillerne blir litt feil.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 13. April 2009, 13:19 »
Om vi rykker ned ser eg for meg at vi bygger et nytt lag blanda av rutinerte og dei yngre. Beye, Guthrie, Butt og Harper vil eg håpe vi kan beholde i stallen for å ha nødvendig rutine til et direkte opprykk. Resten kan ryke og reise om vi rykker ned.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #50 på: 13. April 2009, 15:48 »
Nå ser jeg for meg at det blir ekstremt vanskelig å rykke opp med de 4.
For vi vet alle at Ashley ikke har all verdens med penger å bruke på transfer, og det skader klubben mer enn det gagner den å selge/kvitte seg med så mange spillere. Vi får ikke så veldig mye penger for de hvis vi rykker ned, og vi må lete etter en hel haug nye spillere.
Hvis vi rykker ned, må vi beholde så mange av de beste som mulig. For vi må rett opp igjen.
Harper vil jeg egentlig skal degraderes til 2.keeper uansett hvordan det går. Rykker vi ned, bør Krul/Forster få stå i mål. Holder vi oss, burde vi vurdere ny keeper/evt tenke på Krul/Forster da også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 13. April 2009, 19:21 »
Det jeg frykter mest hvis vi rykker ned er tanken på om vi i det hele tatt kommer opp igjen, for det er ekstremt vanskelig.
Se på alle lagene som har rykka ned oppover årene som sliter med å rykke opp igjen.
Man mister nesten hele førstelaget og må bygge et helt nytt lag. Jeg tror ikke vi rykker opp igjen med en gang dersom vi rykker ned.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 13. April 2009, 23:17 »
Det sier seg selv at det er umulig å rykke rett opp igjen hvis vi beholder 4 av A-lagsspillerne. Et helt nytt lag vil bruke lang tid på å bli samkjørt nok til å vinne CCC.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 13. April 2009, 23:32 »
Selvfølgelig vil vi beholde mange fler enn bare 4 spillere!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 13. April 2009, 23:56 »
Selfølgelig. Vil tru at Carrol, Edgar, Smith, Ameobi, Taylorene, Nolan, Xisxo m.fl vil kunne bli med oss ned om vi vil ha dei med. Men meinar at Harper, Butt, Beye og Guthrie vil bli spesielt viktige. Beye er vel usikkert om blir med men det er ikkje umulig.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. April 2009, 00:29 »
Vi kommer til å miste store deler av start 11`eren. Det er jeg temmelig sikker på, siden mange av spillerne våre er ettertrakta.
Og tviler på at de vil spille i Championsship hvis de får bedre tilbud. Harper og S.Taylor tror jeg blir med ned av kjærlighet for klubben.
Resten føler jeg meg ikke sikker på, men fler sier det seg selv at det blir. Men alle stjernespillerne forsvinner.
Martins, Jonas, Owen, Bassong osv osv. Og da spørs det om vi får et godt nok mannskap til å rykke opp igjen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. April 2009, 09:30 »
At mange av våre spillere er ettertrakta er vel bare noko VI trur. Var vel bare Harper og Martins som var i søkelyset i januarvinduet som vi ikkje solgte. Og så har det i ettertid blitt snakk om Bassong. Så at mange av våre spillere er ettertrakta trur eg lite på. At mange ønsker seg vekk ved et eventuelt nedrykk er en heilt anna sak. Og at dei då kan gå til klubber som kjemper i nedrykk no eller klubber som rykker opp er vel ikkje usannsynlig. Einaste som vi med sikkerheit reiser til sommeren er Owen. Det sia han ikkje lenger har kontrakt med oss lenger enn til sommaren, og vi ikkje kjem til å tilby den lønn han krever for å bli.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 14. April 2009, 10:39 »
Såg jo kor Nzobia enda opp til slutt...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 14. April 2009, 14:49 »
Nolan tror jeg absolutt ikke blir, Beye er jeg litt mer usikker på, men regner med han også forsvinner.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 14. April 2009, 14:52 »
Om Nolan ikke blir med ned, så kommer han kanskje til å få tilbud av Stoke, Hull og eventuelle lag som rykker opp. Tror heller at han blir med ned.