20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?  (Lest 13405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?
« Svar #60 på: 14. April 2009, 15:32 »
Nolan er kanskje den spilleren jeg føler meg tryggest på blir.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 14. April 2009, 16:07 »
Jeg tror det er god sjanse for at samtlige av januarkjøpene blir med ned, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 14. April 2009, 16:21 »
Jeg tror R.Taylor blir, men ikke Nolan og Løvenkrands. Nolan får nok tilbud fra et lag som Blackburn eller noe sånt.
Mens Løvenkrands helt sikkert vil dra til en ny klubb når han kan gå gratis til sommeren. Han har gjort det bra i Newcastle, og det er det sikkert mange som har lagt merke til. Videre har han ambisjoner om å spille for Danmark igjen, og det får han ikke gjort hvis han spiller i Championsship.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 14. April 2009, 19:40 »
Løvenkrands er litt vanskelig å si, men siden han kan gå gratis og som Mats sier vil spille for Danmark igjen så vil nok han prøve å skaffe seg en klubb som er på et høyere nivå da, ja.
Nolan er det nok flere klubber i PL som godt kan tenke seg og jeg ser ikke for meg at han velger Newcastle i championsship fremfor de fleste klubber som da evt. er i PL.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 15. April 2009, 15:21 »
Nolan kan få tilbud fra Stoke, Hull, Fulham og nyopprykkede lag, og han kan kanskje få tilbud fra Blackburn om Big Sam blir sittende, men bare kanskje. Og jeg vil faktisk ikke være så sikker på om han finner de tilbudene så veldig mye mer attraktive enn Newcastle. Selv om vi måtte rykke ned.

Ryan Taylor er nok likedan. Kan få tilbud fra nyopprykkede lag, men neppe særlig bedre klubber enn Stoke. Anser det som sannsynlig at han kan bli værende.

Løvenkrands vil nok ha vist seg nok frem til å kunne lokke frem tilbud fra evt. skotsk liga, i tillegg til lag som Pompey, Fulham, Stoke m.fl. FCK kan også fort melde sin interesse, og selv det kan fort være langt mer fristende enn å være med Newcastle ned i CCC. Personlig ville jeg heller ha spilt for Ståle Solbakken, enn for Joe Kinnear. Og jeg ville heller vunnet SAS-ligaen med FCK enn å vinne playoff med Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 15. April 2009, 15:54 »
Personlig ville jeg heller ha spilt for Ståle Solbakken, enn for Joe Kinnear. Og jeg ville heller vunnet SAS-ligaen med FCK enn å vinne playoff med Newcastle.

Det sier isåfall mest om deg som Newcastle supporter...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 15. April 2009, 16:06 »
Nå tenkte jeg på meg selv som en profesjonell fotballspiller, som ønsker å bli best mulig og spille på høyest mulig nivå.
Som Newcastle-supporter følger jeg gladelig laget ned i Blue Square Premier (Conference league). Du kan jo tro hva du vil, men aldri i verden om Alan Shearer hadde spilt for Newcastle i CCC, om han hadde hatt bedre alternativer.
Nå tror jeg ikke Alan Shearer ville blitt FCK-spiller noen gang, men jeg synes faktisk dansk eliteserie holder et høyere nivå enn wankership.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #67 på: 15. April 2009, 19:03 »
men jeg synes faktisk dansk eliteserie holder et høyere nivå enn wankership.

Tror nok de 3-4 beste lagene i Championship alle ville vært å finne på topp 5 i SAS Ligaen.   Itillegg tror jeg bunnlagen i Champ ville gruset bunnlagene i SAS.
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 19. April 2009, 17:41 »
Einaste spelaren eg vil sakna av dei som forsvinn viss vi rykke ned, det er Obafemi Martins. Det verte eit stort tap. Men samtidig vert vi forhåpentleg kvitt masse daukjøt. Ja eit nedrykk har mest negativa sider, men i desse stunder vel eg å fokusera på dei positive. Viss vi går ned så MÅ Shearer fortsetja og han må få det han vil. Då trur eg han kan byggja ein stall som er god nok til å komma tilbake i PL og begynna klatringen der. Orkar ikkje tanken på at Kinnear eller ein eller anna an avdanka manager kjem inn til neste sesong. Ein ny eigar hadde heller ikkje skada, men ser ikkje at det skal skje...

Howay the lads!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 19. April 2009, 17:55 »
Martins vil jeg savne sterkt, og desidert mest av alle. Ville også ha savnet Bassong, Beye, Gutierrez og S.Taylor.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 19. April 2009, 18:00 »
Kaaanskje S.Taylor verte med ned? Men ja, irriterande mysta Bassong. Han ha vist at han verte stor.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #71 på: 19. April 2009, 19:49 »
Vi mister garantert Beye, Bassong, Coloccini, Enrique, Jonas, Duff, Owen og Martins. Steven Taylor vil også få tilbud, men jeg har et håp om at han vil bli og spille oss opp igjen faktisk! Han er mannen som faktisk kan finne på å bli, selv om han er alt for god til å spille championship!

Barton forsvinner nok også. Eneste håpet vårt med han er at ingen vil ha han pga alt han har gjort utenfor banen. Nolan og R Taylor er spillere som hører hjemme i championship slik de har prestert etter at de kom til oss, men det kan vel hende et bunnlag alikevel ønsker  deres tjenester.

Så det blir store utskiftninger hvis det går som det ser ut som. Da gjelder det bare å satse på de unge sultne spillerne våre + å få inn spillere som er gode nok til å spille oss opp igjen sammen med unggutta. Huff, er bare tragisk å tenke på. Championship på St James`Park....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 19. April 2009, 20:20 »
Det mest positive med et nedrykk vil være at vi mister ein heil haug med overbetalte, oppskrytte udugeligheter, samtidig som fleire unge får sjansen. Hadde eg fått tilbud om at Newcastle skulle rykke ned og rett opp igjen hadde eg takka ja.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 19. April 2009, 22:09 »
Det mest positive med et nedrykk vil være at vi mister ein heil haug med overbetalte, oppskrytte udugeligheter, samtidig som fleire unge får sjansen. Hadde eg fått tilbud om at Newcastle skulle rykke ned og rett opp igjen hadde eg takka ja.

Ja viss tilbudet inneholdt at vi fekk ny eigar og, som gir Shearer full kontroll.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #74 på: 19. April 2009, 22:30 »
Men det er joh spillere som vi erger oss over som gidder å bli med ned :( sånne som bambi, raylor, nolan og geremi.
Ba Ba Ba!!!