20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?  (Lest 13348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil eventuelt følge klubben ned?
« Svar #15 på: 23. Mars 2009, 17:08 »
Det som er mest skremmande er at Ashley fortsatt er eigar og styrer med dei tankeløse ideane sine. Skal vedde på at Kinnear og blir og skal ta oss rett opp igjen. HAHA. Den talentløse fyren der altså. Ashley har ikkje vist noe tegn til å vere fornuftig. Noen må gjøre noe men begynner å frykte at det er for sent. Londonfolket har forpesta klubben vår lenge nok!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Mars 2009, 20:14 »
Frykter Ashley mer enn spillerflukt. Mannen er jo helt ute å kjører...

Er litt usikker på om mange av talentene faktisk vil forsvinne sånn som Joakim sier, de vil jo få et veldig god mulighet for spill på høyere nivå enn reserveligaen.

Peter

• Gjest
« Svar #17 på: 23. Mars 2009, 20:35 »
Newcastle tør ikke satse på unge spillere. Det er kanskje noe av problemet. De vil bare bruke gamlinger som Viduka, Duff, Alan Smith, Nicky Butt og Barton når han ikke er i fengsel. En annen grunn til at vi suger er at når alle får så høy lønn trenger de ikke spille fotball. Det virker ikke som Smith bryr seg om han ikke spiller.....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Mars 2009, 20:37 »
Newcastle tør ikke satse på unge spillere. Det er kanskje noe av problemet. De vil bare bruke gamlinger som Viduka, Duff, Alan Smith, Nicky Butt og Barton når han ikke er i fengsel. En annen grunn til at vi suger er at når alle får så høy lønn trenger de ikke spille fotball. Det virker ikke som Smith bryr seg om han ikke spiller.....
Gamlinger for helvette? Barton er 26, Smith er 28 og Duff er 30....Det er da ingen alder i fotball!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 25. Mars 2009, 15:44 »
Jeg tipper spiller flukt selv om vi holder oss oppe i Premier Leauge. . Jaja, Ashley ville ikke bruke 300-400 mill til å styrke stallen nå må han fort opp i 800-900 millioner hvis vi rykker ned. . At han får solgt klubben tror jeg ikke noe på. Kjenner jeg han rett skal han forsatt ha over £300 Mill. for å selge klubben. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 25. Mars 2009, 16:18 »
Jeg tipper spiller flukt selv om vi holder oss oppe i Premier Leauge. . Jaja, Ashley ville ikke bruke 300-400 mill til å styrke stallen nå må han fort opp i 800-900 millioner hvis vi rykker ned. . At han får solgt klubben tror jeg ikke noe på. Kjenner jeg han rett skal han forsatt ha over £300 Mill. for å selge klubben. .

Hehe..du skjønner vel du også at CCC spillere ikke er like dyre som PL spillere? Hvis vi rykker ned sitter vi igjen med Harper, 2x Taylor, Ameobi, Carroll, Butt, Nolan, Edgar + talentene våre. Det betyr at vi sannsynligvis må handle 10 spillere, og det vil sannsynligvis bli billige spillere, gratis spillere og slikt. Har du hørt om et lag som rykker ned, og som bruker 800-900mill på spillerkjøp..??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 25. Mars 2009, 16:35 »
Dersom vi rykker ned bruker vi nok ikke mer enn maks 10MP på nye spillere uansett.. De ræva spillerne vi får når vi spiller i CCC koster jo ikke en dritt allikevel. Geremi og Ameobi vil plutselig bli av de bedre spillerne i ligaen :D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 25. Mars 2009, 18:39 »

Hehe..du skjønner vel du også at CCC spillere ikke er like dyre som PL spillere? Hvis vi rykker ned sitter vi igjen med Harper, 2x Taylor, Ameobi, Carroll, Butt, Nolan, Edgar + talentene våre. Det betyr at vi sannsynligvis må handle 10 spillere, og det vil sannsynligvis bli billige spillere, gratis spillere og slikt. Har du hørt om et lag som rykker ned, og som bruker 800-900mill på spillerkjøp..??

Tviler på at Nolan blir derson vi rykker ned. Er litt tvilsom til S.Taylor også, selvom han elsker klubben. Enkelte spillere er for gode til å spille i divisjonen under. Og lite sannsynlig at de selv vil det om de har ambisjoner.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 26. Mars 2009, 16:17 »

Nei, ikke det jeg mener, men Ashley har brukt ALT for lite penger på å styrke stallen til nå, og et nedrykk tror jeg vil koste skjorta for Newcastle som klubb, med tapte inntekter på alle områder.  Hadde han brukt 300-400 mill for. eks i sommer eller i fjor sommer så kanskje vi hadde ligget et helt annet sted på tabellen enn det vi gjør nå, for et nedrykk vil i hvertfall koste mer enn 300 Millioner for Newcastle.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Mars 2009, 16:19 »
Vi har vel kjørt en sånn "selge oss til CCC"-taktikk. Fatter enda ikke hvordan folk kunne juble over salget av Milner. Horibelt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #25 på: 27. Mars 2009, 23:35 »
Gamlinger for helvette? Barton er 26, Smith er 28 og Duff er 30....Det er da ingen alder i fotball!
Neivell. Hva med Nicky butt og Viduka?? Barton er uansett i fengsel hele tiden. Selv om han nå har skadet benet. :-\

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Mars 2009, 23:50 »
Barton i fengsel hele tiden??
Den faller bare på din egen urimelighet.
Han har vel "bare" vært i fengsel en gang? Klart, det er en gang for mye, men allikevel. Det er ikke hele tiden.
Sitat
Barton er uansett i fengsel hele tiden. Selv om han nå har skadet benet.
Såvidt meg bekjent er vel ikke Joey i fengsel nå?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 28. Mars 2009, 11:51 »
Er mest redd for at vi misser Bassong, Beye og Martins om vi skulle rykke ned. Resten er er middelmådige eller skadeutsatte.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 28. Mars 2009, 17:51 »
Så det at vi mister Michael Owen til en av våre argeste konkurrenter i PL har ingen betydning, for han har tross alt ikke bidratt med noe annet enn 30 mål på fire sesonger uansett?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #29 på: 28. Mars 2009, 20:13 »
Barton Har vært i fengsel en gang. Allikevel har han stappet en sigar i øyet på en juniorspiller så øyebrynet ble forbrent. Han har også vært i slagsmål med en Everton fan og tidligere lagkamerat Richard dunne. Bryr seg mye hva???  :-\