20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 54077 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #315 på: 23. Mars 2009, 01:09 »
Som sagt - det var allerede gjordt da vi satte inn Owen - skjønte at vi aldri kom til å sette noe press på Arsenal da de gikk opp i 2-1. Hele laget var crap etter det, og det var ikke stort Owen eller noen andre spisser kunne gjort fra eller til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #316 på: 23. Mars 2009, 08:22 »
Hadde ikke Arshavin vært kortvokst, så hadde det vært en helt grei skulder(albue) mot skulder :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 23. Mars 2009, 09:52 »
SuperMac?

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/anger-as-light-fades-at-st-james-1651754.html

The club owner Mike Ashley was confronted by an angry figure, one who is well known to Newcastle players past and present. He was removed from the premises.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #318 på: 23. Mars 2009, 12:16 »
Og dessuten var vi heldige som ikke fikk S.Taylor utvist. Etter min mening burde han vært det. Vi har litt flaks og jævla mye uflaks.

Noe jeg ikke har fått med meg?

Han hadde jo en knallstygg albue på Arsjavin. Hva han tenker på der er uvisst.. Men Taylor spilte forøvrig en kanonmatch og reddet oss ved flere anledninger. Jeg elsker den innsatsen han legger ned kamp etter kamp

Da fikk jeg med meg den! ;)
Synes allikevel det hadde vært strengt av dommeren, dersom han hadde tatt frem det røde kortet der.
Taylor har en tøff spillestil, men lever av og til på kanten. Elsker innstillingen hans!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 23. Mars 2009, 15:08 »
SuperMac?

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/anger-as-light-fades-at-st-james-1651754.html

The club owner Mike Ashley was confronted by an angry figure, one who is well known to Newcastle players past and present. He was removed from the premises.

Vart i alle fall fanga opp av tv kamera, så han var der. Såg ut so han kommenterte kampen...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 23. Mars 2009, 18:36 »
SuperMac?

Vart i alle fall fanga opp av tv kamera, så han var der. Såg ut so han kommenterte kampen...

Kan også ha vært Robert Lee, i følge han selv var han på SJP bare i 60 minutter. Han har uttalt seg på SSN i dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 23. Mars 2009, 18:40 »
Robert Lee  :-*
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 23. Mars 2009, 19:02 »
SuperMac?

Kan også ha vært Robert Lee, i følge han selv var han på SJP bare i 60 minutter. Han har uttalt seg på SSN i dag.

Håpar det var han. Og håpar han kjem inn som ass til Shearer. Men må vel gjennom Wankership og League 1 og so ny eigar før det skjer.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 23. Mars 2009, 23:21 »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 23. Mars 2009, 23:52 »
Ikke bare jeg som slakter Oba for straffen :)

http://www.newcastlebanter.co.uk/2009/03/your-own-worst-enemy.html

Poenget ditt er?? At vi burde kappe av han hodet?? Ja, det var en dårlig straffe, men that's it!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #325 på: 23. Mars 2009, 23:59 »
Han hata vel Shearer når han bomma på Sørensen og Van Der Sar og. Jeg blir så oppgitt. Martins er kanskje den beste spilleren vi har.
Jeg setter han faktisk over Owen, Jonas og Bassong osv.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 24. Mars 2009, 00:02 »
Poenget mitt er fortsatt at han burde skutt med venstre :)

Jeg setter Owen og Bassong langt høyere enn Martins...

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #327 på: 24. Mars 2009, 00:09 »
Hvis det er sette folk over folk dagen i dag så setter jeg Martins over Owen jeg å..  ;D

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #328 på: 24. Mars 2009, 00:12 »
Hehehe Martins setter jeg høyere en Owen og Bassong. Setter også spillere som Beye, S.Taylor, Colo, Jonas, Guthrie og Enrique foran Owen. Hadde han skrevet ny kontrakt derimot og vært mer lojal mot oss så skulle han hoppet litt frem i rekken..
Ba Ba Ba!!!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #329 på: 24. Mars 2009, 00:17 »
Martins er en bedre fotballspiller enn Owen. Det tror jeg mange er enige meg meg i. Ikke bare scorer han like mange mål hvis han er skadefri, han er også en konstant trussel for motstanderen. Alle er redd for han. Jeg føler meg tryggere på seier meg Martins på topp enn Owen. En skadefri Michael Owen fra 2001 derimot, blir noe annet. Men Michael Owen er ikke fit lenger.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.