20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 53994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #285 på: 22. Mars 2009, 14:57 »
Hadde han ikke tatt straffen hadde han gjort seg fortjent til 7. Det er stor forskjell på å bomme på straffe når man legger litt i det. Det minste man kan forvente er at man tar det såpass seriøst at man tar straffen med riktig fot. Hadde han hamret til med venstrefoten og bommet hadde det vært helt greit. Men når han triller ballen inn til keeper med feil fot klarer jeg ikke tilgi det. Det viser hvor totalt lite han bryr seg og hvor ekstremt liten hjerne mannen har. Hadde han scora hadde kampen sett totalt annerledes ut.

Herregud...du fremstår jo som en idiot mann!! Hvis du følger LITT med så vet du at Martins er en av de som bryr seg aller aller mest om Newcastle, det er for faen bare å se på hvordan han feirer scoringene sine!!

Tror du forresten han prøvde å bomme?? Martins har to føtter som er like gode, og det må da for faen være lov til bomme uten at man skal kappe hode av en for det...jævla tosk...

Takk, kø1. Jeg ble helt svett av å lese innleggene hans..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 22. Mars 2009, 14:59 »
Jeg er ikke tett i hode mitt. Det er lov å bomme på straffe, om han i det minste gjør et realt forsøk på å score. Martins har scora med høyra før, og jeg ble fly forbanna da også. For det var ei dårlig straffe selv om den gikk inn. Straffer skal skytes med riktig fot.

Hva hadde dere sagt om Ameobi plutselig hadde tatt straffe med venstra?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 22. Mars 2009, 15:00 »
forskjellen er at ameobi ikke har en venstre fot, men at martins har en høyrefot???
lt;3 Newcastle <3

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 22. Mars 2009, 15:01 »
Som sagt eg er heilt einig i at ein ikkje skal slakta Martins etter straffebommen, men han er ikkje freda for det. Det er veldig mykje han og må forbetra ilag med resten av laget skal vi redda oss.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 22. Mars 2009, 15:03 »
Jeg er ikke tett i hode mitt. Det er lov å bomme på straffe, om han i det minste gjør et realt forsøk på å score. Martins har scora med høyra før, og jeg ble fly forbanna da også. For det var ei dårlig straffe selv om den gikk inn. Straffer skal skytes med riktig fot.

Hva hadde dere sagt om Ameobi plutselig hadde tatt straffe med venstra?

Hvordan vet du om han skyter best med venstre? Jeg vet det så sånn ut for to år siden mot Tottenham, men han har da flere ganger vist at han skyter like godt med høyrefoten. Tror faktisk han i utgangspuktet er høyrebent.

Det å gi Martins karakter 1 fordi han bommet på straffe, er sykt.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #290 på: 22. Mars 2009, 15:07 »
Alle spillere har ups and downs, Martins tok en dårlig straffe. Og ja den var avgjørende, men for F... Alle kan gjøre feil, Martins tok en dårlig straffe, og han vet det selv.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 22. Mars 2009, 15:14 »
Hadde han skutt med godfoten hadde jeg tilgitt ham lett. For JA, det er lov å bomme på straffe, hvis man legger noe i det.

Og jeg kan si det igjen, ser man bort i fra straffen hadde jeg gitt ham 7. Og ja. Jeg setter det litt på spissen når jeg gir ham 1. For utenom straffen så fortjente han jo selvsagt bedre.

Men jeg håper fortsatt at vi selger Martins i sommer. For fyren har virkelig ikke hjerne. Han er en god individuell spiller, men han aner rett og slett ikke hvordan han skal forholde seg til de andre 10 på laget...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 22. Mars 2009, 15:18 »
Han har ikke hjerne nei. Jeg kan komme med et eksempel fra kampen i går som motbeviser det du sier.
Den ene sjansen Løvenkrands fikk, så du de syke framspillet av Martins? Det var fotballforståelse. Har du sett resten av de målgivende pasningene til Martins?

Greit nok at han av og til ikke er kald, men og si at han ikke har hjerne og at vi burde selge han, er til og begynne å grine av.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 22. Mars 2009, 15:25 »
Men jeg håper fortsatt at vi selger Martins i sommer. For fyren har virkelig ikke hjerne. Han er en god individuell spiller, men han aner rett og slett ikke hvordan han skal forholde seg til de andre 10 på laget...

Hjelpe meg!!! For guds skyld selg beste spilleren vår!! Du virker jo helt blåst i hjernen din...sorry ass...but can't help!

Og som Mats nevner, man ser gang etter gang HVIS MAN FØLGER LITT MED at martins også har øye for en gjennombruddspasning og ikke minst blir han stadig bedre til å ta de riktige løpene. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å være så misfornøyd med Martins at man faktisk vil selge han.....du må jo hate fotball!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 22. Mars 2009, 15:34 »
Svar meg på en ting, André:

Hvis du tror at Martins ikke "hadde lyst" til å skåre på straffen - hvorfor gadd han å utlikne da?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 22. Mars 2009, 15:36 »
Jeg sier ikke det at han ikke hadde lyst til å score. Jeg mener bare at han ikke tok det seriøst nok når han tok den med høyra.

Det at Martins kan slå ei gjennombruddspasning en gang beviser ikke at han har hjerne. Han er jo profesjonell fotballspiller.

Kan noen huske at Martins har gått på et løp i bakrom og kommet alene med keeper slik som Bellamy gjorde i hver kamp når han spilte for oss?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 22. Mars 2009, 16:04 »
Vi spillte mot Arsenal.... Vi spillte imot den 3dje av de 4 store, og vi spillte dem rundt i første omgang! Dette skal vi ta med oss videre.. vi klarte å snu 1-0 til 1-1 på første angrepet og slipper inn 2 mål for at vi mangler midtforsvar, og har backer inne i midtforsvaret, og da er det vell en fare for at posisjoneringen blir litt bred.

Hvis ikke vi hadde vært uheldig å fått skadet de 2 beste i midtforsvaret så hadde ikke denne kampen endt slik den gjorde. dette er mye utur. Vi spillte noe jeg vil kalle glittrende angrepsspill. Nolan er min helt i midtbanen. og jeg lurer også på hvorfor Jonas ikke kommer inn, men jeg tror han må være skadet, for jeg tror ikke han vil sette innpå Shola framfor han hvis han var 100% fit. for han satte jo martins nede på vingen... og det tror jeg nok Hugton ville unngått hvis han kunne.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 22. Mars 2009, 16:19 »
Kan noen huske at Martins har gått på et løp i bakrom og kommet alene med keeper slik som Bellamy gjorde i hver kamp når han spilte for oss?

Dette kanskje noe å gjøre med spillestilen vår. Vi er et lag i motgang, og ser ut til å ikke ha noen plan for hvordan vi skal spille. Når Bellam spilte for oss, så hadde vi iallefall en bedre spillestil, plan og ledelse enn det vi sitter med idag!

Å gi Martins karakter 1 på børsen blir for meg helt idiotisk! Uansett hvor mye du setter det på spissen.
Ja, det var en jævlig dårlig straffe, og ja, han burde tatt den med venstre.
Men utsagnet om at han mangler hjerne blir blåst for meg!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #298 på: 22. Mars 2009, 16:27 »
Martins er høyrebent, ellers hadde han ikke tatt den med høyre. De to andre straffene han har tatt tidligere har også vært med høyre.
Husker også et litt mislykka frispark for en god stund siden, husker ikke mot hvem, men husker at han tok det med høyre.
Så blir også feil å si at han burde tatt det med venstre.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 22. Mars 2009, 16:30 »
Mener å ha lest at Martins er venstrebent? Men at han er nesten like god med høyre...?
Det var jo endel skriverier om dette da han kom til Newcastle, og han ville ikke si noe om hvilken fot han var best med!

Jeg velger å tro at Martins er venstrebent, men at han er god med begge.. ;)