20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 54123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #300 på: 22. Mars 2009, 16:39 »
Martins er høyrebent, ellers hadde han ikke tatt den med høyre. De to andre straffene han har tatt tidligere har også vært med høyre.
Husker også et litt mislykka frispark for en god stund siden, husker ikke mot hvem, men husker at han tok det med høyre.
Så blir også feil å si at han burde tatt det med venstre.

Martins er venstrebent, men han er veldig god med høyre også. Det er bare å se på når han slår pasninger og fører ballen, han er venstrebent. Såvidt jeg kommer på har Martins nå satt 5 straffer i Newcastledrakt, to bom og tre scoringer. Bommet med venstre mot Everton på Goodison, skjøt over. Bommet i går. Scoret med venstrefoten mot Zulte Waregem på bortebane, han chippet ballen inn. Scoret mot Reading med høyrefoten, hard straffe til venstre for keeper. Og scoret mot Birmingham i fjor med venstrefoten vi keeper og stolpen.

Så egentlig var det ingenting som stemte i innlegget ditt..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #301 på: 22. Mars 2009, 18:04 »
Ikke så alt for habil straffeskytter altså.. Var noe annet da vi hadde Shearer til å ta de, kan nesten ikke huske at han bommet..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 22. Mars 2009, 18:12 »
Situasjoner som dette er den eneste grunnen til at det hadde vært kjekt med håndball-bytter, hvor en spiller kan komme inn og skyte en straffe, og gå å sette seg igjen. Hadde vært kjekt å sette inn Shola til å ta straffesparket, og ta han ut igjen med en gang etterpå, før han rakk å gjøre ugagn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 22. Mars 2009, 19:36 »
Nolan...?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 22. Mars 2009, 20:03 »
Martins har satt straffer før, jeg synes det er litt urettferdig å hate mannen for at han er uheldig med en stakkars straffe...

det er steintøfft å stå for en straffe når laget sliter på den måten de gjør, han tar det på sine skuldre.. og du ser når han setter målet sitt at han virkelig følte seg for jævlig etter å ha bommet! han ønsket å få det målet. Det er ikke mange andre som kunne jobbet inn det reduseringsmålet hans heller i Newcastle.

blir for dumt å slakte han.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #305 på: 22. Mars 2009, 21:19 »
Synes Nolan også burde vurderes. Kan jo det med å sette straffer til vår fordel :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 22. Mars 2009, 21:31 »
Joey Barton er kanskje den jeg stoler mest på fra straffemerket. Ameobi er også veldig god.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #307 på: 22. Mars 2009, 21:42 »
Jeg stoler jeg mest på Danny Guthrie fra straffemerket..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 22. Mars 2009, 22:00 »
Barton eller Nolan.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 22. Mars 2009, 22:04 »
Nolan, Barton eller Ameobi!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 22. Mars 2009, 23:06 »
Og dessuten var vi heldige som ikke fikk S.Taylor utvist. Etter min mening burde han vært det. Vi har litt flaks og jævla mye uflaks.

Noe jeg ikke har fått med meg?

Han hadde jo en knallstygg albue på Arsjavin. Hva han tenker på der er uvisst.. Men Taylor spilte forøvrig en kanonmatch og reddet oss ved flere anledninger. Jeg elsker den innsatsen han legger ned kamp etter kamp

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #311 på: 22. Mars 2009, 23:27 »
Tror nok ikke den er tilsiktet, men at han skal "skubbe" Arshavin når han kommer. Men jeg var fryktelig redd dommeren skulle fra frem det røde kortet i den situasjonen. Men tviler meget sterkt på at det er en bevisst handling å smelle den i trynet på Arshavin..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 23. Mars 2009, 00:19 »
Så ganske bevisst ut, så han burde ihvertfall hatt gult.
Tayls blir litt ivrig i blant, og lever farlig. Men gud bedre så herlig det er å ha slik en kar utpå banen. Et eksempel til etterfølgelse fra samtlige andre medspillere, og han er faen viktigere for dette laget enn mange vil ha det til. Hadde hans medspillere hatt samme innstilling hadde vi faen ikke trengt være så redd for nedrykk nå, det er faen ingen tvil om.
Hva gjelder Oba, mannen kan springe, mannen har teknikk, mannen er sterk og mannen kan skyte. Men han har ikke stort til fotballhjerne. Det kan være veldig frustrerende. Eksempelvis irriterte jeg meg grønn da han skusla vekk den enorme overgangsmuligheten som ebbet ut i et svakt skudd fra Raylor, når Løven kunne vært igjennom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #313 på: 23. Mars 2009, 00:19 »
Tror nok ikke den er tilsiktet, men at han skal "skubbe" Arshavin når han kommer. Men jeg var fryktelig redd dommeren skulle fra frem det røde kortet i den situasjonen. Men tviler meget sterkt på at det er en bevisst handling å smelle den i trynet på Arshavin..

Hehehe så den reprisen de viste rett etterpå når Arshavin hadde fått frispraket? Taylor går får en ting og det er desverre ganske bevisst, men sånn er spillestilen hans.. Han liker det tøft og han liker og gi så det smeller.

Så ja han gikk altfor hardt med den armen og man ser joh i ansiktsutrykket hans at han helst vil brekke nesa til Arshavin bare han hadde fått lov. :)
Ba Ba Ba!!!

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #314 på: 23. Mars 2009, 01:06 »
Vi var gode i 1.omg.. det er da vi skulle hatt en Owen på banen. Å slakte Owen for innsatsen de minuttene han fikk blir for drøyt, ettersom dem ikke var over midtstreken etter han kom inn. Selv om vi var gode i 1.omg så må vi ikke glemme da, at Arsenal hadde ihvertfall 3-4 dritfeite sjanser som dem burde satt.. så, rart det ikke sto 0-4 til pause.. men flaksa vi har..