20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 54012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #270 på: 22. Mars 2009, 13:13 »
Vel, så mye var den "geniale" planen til CH verdt...
Synes vi hang med til det var spilt 55 minutter, så rakner det totalt. Vi takler ikke å få mål imot, da ramler vi sammen som et nervøst dophue med abstinens. Ashley MÅTTE jo se at dette laget trenger en MANAGER og det må komme NÅ!

Vi scoret 60 sekunder etter Arsenal scoret sitt første og utligna til 1-1....JA SNAKKE OM Å FALLE SAMMEN SOM ET KORTHUS!!!!! Jaggu skal man lese mye teit på dette forumet her! Greit vi slipper inn de to neste målene på en gedigen forsvarsfeil, og en keepertabbe...

I går var det faktisk spillerene som sviktet og ikke Chris Hughton...Jeg er klar over at Hughton ikke er noen god manager, men jeg er så drittlei folk som tror at trenern er ute på bana..
Nei "manageren" er ikke ute på banen, men han har da for helvete det øverste ansvaret for at vi til en hver tid stiller med vårt beste mannskap, og det er hans jobb å motivere spillerne til å gjøre en innsats. Det er hans jobb å drille inn et system både offensivt og defensivt. Det er hans oppgave å sette opp dødballsituasjoner osv.
JA det er spillernes jobb å utføre det som treneren/manageren forteller de at de skal gjøre - men nå har vi ikke tatt poeng på fan så lenge, og det er så definitivt managerens hovedansvar. Hva gjorde vi etter den noe heldige utligningen? Jo vi lot Arsenal overta initiativet i kampen, og VOILA så var det 1-3.

Det er CH ansvar å legge planene for seier i hver kamp, det er spillernes jobb å utføre den planen etter beste evne. Begge har feilet noe så hinsides.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #271 på: 22. Mars 2009, 13:19 »
Også er det vel Chris Hughton sitt ansvar å bruke Jonas framfor R.Taylor..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 22. Mars 2009, 13:22 »
Sjølvsag må spelarane ta like mykje ansvar for tapet i går som CH. Vi burde hatt 2 mål i første omgang, der Martins hadde den største sjansen. Han svikta totalt. Skjønnar ikkje kvifor han skal ta straffe. Dessuten burde vel Lovenkrands ha putta eit mål. Dette kan CH gjera lite med. Men når vi då får skadar og må spela med 10 mann ei stund så ser vi at laget ikkje heng samen i det heile teke. Her har sjølvsagt CH ansvar for at spelarane veit kva dei skal gjera. Men det meste av ansvaret må visse spelarar ta for dei 3 måla vi slepp inn. Det er jo ganske så store feil som vert gjort i dei situasjonane. At Jonas (viss skadefri) ikkje kom innpå er CH sitt ansvar ja, og det burde skjedd i løpet av 2 omg. Men laguttaket kan forsvarast, 1 omg var veldig bra. Men som før i sesongen so kollapsar vi etter å sluppe inn mål. Ja vi greie som oftast putta eit, men vi vinne aldri.

Trur dei fleste her inne er einige i at her er det for dårleg øve heile fjøla, frå Ashley på topp til CH og trenarteam og til kvar enkelt spelar som kler seg i svart og kvitt. Derfor rykke vi ned.
« Siste redigering: 22. Mars 2009, 13:25 av lgrinde »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 22. Mars 2009, 13:28 »
arsenal hadde jo noen jævlige sjanser i første omgang og da så det var ikke noe urettferdig at det stod 0-0 til pause.

colocinni og ryan taylor burde faen meg finne seg noe annet en fotball.

hughton gidder jeg ikke si noe om en gang
lt;3 Newcastle <3

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #274 på: 22. Mars 2009, 14:09 »
Og dessuten var vi heldige som ikke fikk S.Taylor utvist. Etter min mening burde han vært det. Vi har litt flaks og jævla mye uflaks.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #275 på: 22. Mars 2009, 14:29 »
Coloccini skuffer mer for hver kamp som går. Jeg håper Steven Taylor og Bassong får spillere stoppere sammen derson Coloccini ikke forbedrer seg. I går var han en vandrende katastrofe.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 22. Mars 2009, 14:40 »
Og dessuten var vi heldige som ikke fikk S.Taylor utvist. Etter min mening burde han vært det. Vi har litt flaks og jævla mye uflaks.

Noe jeg ikke har fått med meg?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 22. Mars 2009, 14:41 »
Førsteomgangen var noe av det beste jeg har sett på lenge. Vi kunne fort ha punktert kampen da. Synd at den jævla udugelige Martins ikke klarte å sette straffen. Som vanlig når vi har spilt en god førsteomgang så spiller vi en dårlig andre. Vi ble helt klart svekket av at Bassong og Tayls ble skadet. Beye er ikke vant til å spille stopper, og han er nettopp tilbake. At han spilte sammen med Coloccini i tillegg gjorde ikke saken mye bedre. Med Bassong og Taylor på banen hele kampen tror jeg vi kunne klart poeng.

Vi trenger en ny manager umiddelbart. Verken CH eller JK har peiling på hvordan fotball skal spilles. At Ryan Taylor fikk 90 minutter, mens Jonas fikk 0 i går er ingenting annet enn en skandale. Det er greit nok at Jonas ikke skaper allverden, men han har i allefall et herlig driv og god innsats. At Owen ikke fikk starte irriterte meg i starten, men når jeg så hvor dårlig han var når han kom inn synes jeg vel det var helt greit. Selv om han hadde skutt ei bedre straffe enn Martins.

Børs:

Harper 8. Hans beste kamp etter at Given forsvant. Hadde mange meget gode inngripner. Kunne kanskje tatt sistemålet.

S. Taylor 9. To livsviktige blokkeringer. Reddet rævva til Colo. Var den eneste det virkelig lyste vilje av.

Colo 3. Fæl kamp. Misser totalt i markeringene både på cornere og i angrepsspillet generelt. 40 meter mellom ham og Beye på de to siste målene...

Bassong 7. God til han måtte ut med skade.

Enrique 6. Grei kamp han også, men missa litt med pasningene som vanlig....

R. Taylor 3. Skaffer straffe, ellers dårlig. Slår noen brukbare dødballer, men det er det. Lager et unødvendig frispark på 0-1.

Butt 7. Jobbet meget bra, mange gode taklinger. Få feilpasninger.

Nolan 6. Ganske anonym. Noen gode inngripner.

Duff 5. Gjorde ikke allverdens ut av seg.

Løvenkrands 7. Ganske livlig fram til han ble byttet ut. Bra fotballhode.

Martins 1. Håper jeg aldri ser det forbanna søppelhode i ei Newcastledrakt igjen. Mannen beviste en gang for alle i går at han faen ikke har noe som ligner på hjerne en gang. Man skyter for faen ikke ei straffe med sleiva, uansett hvor god man mener man er med den...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 22. Mars 2009, 14:42 »
Greit nok at han bomma på straffe. Men er du syk?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 22. Mars 2009, 14:45 »

Martins 1. Håper jeg aldri ser det forbanna søppelhode i ei Newcastledrakt igjen. Mannen beviste en gang for alle i går at han faen ikke har noe som ligner på hjerne en gang. Man skyter for faen ikke ei straffe med sleiva, uansett hvor god man mener man er med den...

Karakter 1 faktisk....også pga av en straffebom, Shearer bommet på straffer han også!! Get real!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 22. Mars 2009, 14:50 »
Hadde han ikke tatt straffen hadde han gjort seg fortjent til 7. Det er stor forskjell på å bomme på straffe når man legger litt i det. Det minste man kan forvente er at man tar det såpass seriøst at man tar straffen med riktig fot. Hadde han hamret til med venstrefoten og bommet hadde det vært helt greit. Men når han triller ballen inn til keeper med feil fot klarer jeg ikke tilgi det. Det viser hvor totalt lite han bryr seg og hvor ekstremt liten hjerne mannen har. Hadde han scora hadde kampen sett totalt annerledes ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 22. Mars 2009, 14:53 »
Sitat
Duff 5. Gjorde ikke allverdens ut av seg.

Var jo kun på venstrekant vi skapte noke. Det med god hjelp av Duff.

Dessuten er eg litt ueinig i argumentet for at Martins for karakter 1. Ja han bomma på straffe, men det er ikkje grunn nok. Eg synst der foreksempel er verre at han fortsatt ikkje greie dempa ein ball. Dette viser han kvar kamp, utruleg frustrerande. Straffen var heilt håpleus og kosta oss nok poeng. Men han viste sopass innsats og vilje resten av kampen at eit par karaktera opp er passande. Shola Ameobi er ein betre straffeskytar enn Martins. Han bør aldri ta straffe igjen, visste han bomma med ein gong eg såg han skulle ta den.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 22. Mars 2009, 14:54 »
er du helt tett i hue ditt? du så jo hvor mye han brydde seg når han utligna. han har tatt straffer med høyre før og scora.
men ja det var en elendig straffe, men og gi han 1er er vel helt idioti. Han er vel en av de få utpå der som er gode nok for laget.
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 22. Mars 2009, 14:56 »
Hadde han ikke tatt straffen hadde han gjort seg fortjent til 7. Det er stor forskjell på å bomme på straffe når man legger litt i det. Det minste man kan forvente er at man tar det såpass seriøst at man tar straffen med riktig fot. Hadde han hamret til med venstrefoten og bommet hadde det vært helt greit. Men når han triller ballen inn til keeper med feil fot klarer jeg ikke tilgi det. Det viser hvor totalt lite han bryr seg og hvor ekstremt liten hjerne mannen har. Hadde han scora hadde kampen sett totalt annerledes ut.

Herregud...du fremstår jo som en idiot mann!! Hvis du følger LITT med så vet du at Martins er en av de som bryr seg aller aller mest om Newcastle, det er for faen bare å se på hvordan han feirer scoringene sine!!

Tror du forresten han prøvde å bomme?? Martins har to føtter som er like gode, og det må da for faen være lov til bomme uten at man skal kappe hode av en for det...jævla tosk...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #284 på: 22. Mars 2009, 14:56 »
Martins er like god med begge ben, og han hadde aldri tatt en viktig straffe med feil bein derson han ikke følte at dette var riktig.
Alle bommer på straffe! Du har et bilde av Alan Smith, men slakter Martins. Det er ganske sykt.
Martins er den beste spilleren vi har ved siden av et par andre. Han er publikumsfavoritt.