20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)  (Lest 53961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/3: Newcastle - Arsenal 18.30 (Canal + Sport 1)
« Svar #255 på: 22. Mars 2009, 03:18 »
hehe eg fekk ikkje med meg at Owen spela i det heile tatt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 22. Mars 2009, 03:44 »
Utrolig skuffende og et veldig tungt tap å svelge. Etter min mening spilte vi fantastisk bra fotball i første omgang og burde ledet med to mål. Jeg har aldri syntes Oba har vært en bra straffeskytter, og jeg var skeptisk da jeg så han skulle skyte...men uansett, føler med Oba. Han tok ansvar og spilte en meget god kamp og scoret et viktig utligningsmål for oss. Dessverre holdt ikke forsvaret og Harper mål. I dag hadde vi virkelig fortjent bedre og jeg håper vi virkelig kan fortsette i samme baner, så har jeg et godt håp om at vi skal klare oss, men dette blir tøft! Vi må bare klamre oss til håpet, det er slettes ikke umulig! Steven Taylor var fantastisk i dag, varmer å se han spille slik han gjorde i dag, og går foran! Ikke minst må vi begynne å sette sjansene våre, hadde vi gjort det så kunne vi hatt tre strake seiere mot manu, hull og Arsenal. Så små er marginene i fotball!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 22. Mars 2009, 09:02 »
hadde vi hatt marginane på vår side kunne vi ha greidd uavgjort eller kanskje seier
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #258 på: 22. Mars 2009, 09:19 »
Vel, så mye var den "geniale" planen til CH verdt...
Synes vi hang med til det var spilt 55 minutter, så rakner det totalt. Vi takler ikke å få mål imot, da ramler vi sammen som et nervøst dophue med abstinens. Ashley MÅTTE jo se at dette laget trenger en MANAGER og det må komme NÅ!

Steven Taylor viser hva det vil si å være en local lad idag. Outstanding innsats på han. Dessverre får han ikke lagkameratene sine med seg. Harper hadde noen flotte redninger, men han skal ta 3-1 målet.

Det som også er ille er at vi må gå i 2 uker nå med dette dårlige resultatet friskt i minne, det positive i det er at det gir Bassong og S.Taylor lengre tid på å komme tilbake etter skadene.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 22. Mars 2009, 11:43 »
Ja, da har vi vunnet 1 kamp på de siste 14 kampene, sier sitt. . Ser skummelt ut med 2 poeng opp til stoke, men Owen kan fort bli redningsmannen vår.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #260 på: 22. Mars 2009, 11:48 »
Ja, da har vi vunnet 1 kamp på de siste 14 kampene, sier sitt. . Ser skummelt ut med 2 poeng opp til stoke, men Owen kan fort bli redningsmannen vår.

De gangene Owen er borti ballen så er han nede på egen halvdel og henter.. Newcastle var jo i sin dårligste fase av kampen etter han kom inn. Skulle vært morsomt å sett han på banen fra start.. når vi legger press på motspiller, og kommer oss inn mot kassa. Det er der Owen er god...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 22. Mars 2009, 12:04 »
Taylor og Bassong bør spela midtstopparar mot Chelsea viss dei begge er klare.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 22. Mars 2009, 12:13 »
Synes vi hang med til det var spilt 55 minutter, så rakner det totalt. Vi takler ikke å få mål imot, da ramler vi sammen som et nervøst dophue med abstinens. Ashley MÅTTE jo se at dette laget trenger en MANAGER og det må komme NÅ!

Vi scoret 60 sekunder etter Arsenal scoret sitt første og utligna til 1-1....JA SNAKKE OM Å FALLE SAMMEN SOM ET KORTHUS!!!!! Jaggu skal man lese mye teit på dette forumet her! Greit vi slipper inn de to neste målene på en gedigen forsvarsfeil, og en keepertabbe...

I går var det faktisk spillerene som sviktet og ikke Chris Hughton...Jeg er klar over at Hughton ikke er noen god manager, men jeg er så drittlei folk som tror at trenern er ute på bana..

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 22. Mars 2009, 12:23 »
Det er nesten skummelt å se hvordan laget totalt kollapser utover i kampen. Laget har null selvtillit, null ledelse og maks uflaks! Når en stor del av spillergruppen også driter i hvordan laget ligger ann, så sier det seg selv at vi ligger der vi ligger.
Det er svært få spillere som faktisk blør for drakta. Kan nevne Steven Taylor som en av de få som faktisk gjør det. Synes også Løvenkrands har en herlig innstilling.
Owen er crap etter at han kommer inn, men det skal sies at det var et vanskelig tidspunkt å komme inn på. Ryan Taylor og Coloccini er en av de spillerne som ikke gjør en forbanna dritt, mens den sentrale midtbanen blir for veik i 2.omgang. Synes Butt og Nolan gjør en god 1.omgang.

Mike Ashley er en bortskjemt, liten drittunge som har ødelagt sitt beste leketøy! Det skal faen ikke være mulig å være så forbanna blåst..
Alan Shearer må inn dørene på St.James' så fort som overhodet mulig. Han er den eneste som kan snu dette.

Når jeg ser på kampene som er igjen av sesongen, så får jeg en ekkel følelse.

H   Chelsea = 0 poeng. Ser ikke at rekken med tap skal ende her.                              
B   Stoke City = 3poeng. MÅ vinnes!                        
B   Tottenham = 1 poeng. Vi har hatt et godt tak på Spurs, men det blir maks uavgjort her.                          
H   Portsmouth = 3 poeng. MÅ vinnes. Utilgivelig med tap her.                           

B   Liverpool = 0 poeng. Redd det blir stortap her.                           
H   Middlesbrough = 3 poeng. En viktig kamp, som må vinnes.                          
H   Fulham = 3 poeng. Noe annet har vi ikke råd til. Er dog redd for at Fulham vil det annerledes.                           
B   Aston Villa = 0 poeng.

Hvis mine beregninger stemmer, så skal dette bli 13 poeng. Da havner vi på 42 poeng. Så får vi bare håpe på at det er nok til å holde seg.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #264 på: 22. Mars 2009, 12:33 »

Vi scoret 60 sekunder etter Arsenal scoret sitt første og utligna til 1-1....JA SNAKKE OM Å FALLE SAMMEN SOM ET KORTHUS!!!!! Jaggu skal man lese mye teit på dette forumet her! Greit vi slipper inn de to neste målene på en gedigen forsvarsfeil, og en keepertabbe...

I går var det faktisk spillerene som sviktet og ikke Chris Hughton...Jeg er klar over at Hughton ikke er noen god manager, men jeg er så drittlei folk som tror at trenern er ute på bana..

Virker ikke som du er klar over hvor viktig det faktisk er med en god manager, spesielt når det er en stor sjanse for man rykker ned.
Ganske sikker på at resultatet ville blitt annerledes med en motivator som feks Kevin Keegan på sidelinja. En manager har alt å si, hvis ikke, så hvorfor sparke en manager hver gang det går dårlig.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 22. Mars 2009, 12:41 »
Virker ikke som du er klar over hvor viktig det faktisk er med en god manager, spesielt når det er en stor sjanse for man rykker ned.
Ganske sikker på at resultatet ville blitt annerledes med en motivator som feks Kevin Keegan på sidelinja. En manager har alt å si, hvis ikke, så hvorfor sparke en manager hver gang det går dårlig.
[/quote]

Enig. Det er faen med en skandale å la Chris Hughton få holde på.. Jeg er overbevist om at vi rykker ned, vi er det laget med den dårligste formen, laget med de hardeste gjenstående kampene og ikke minst har vi det største kjøtthue av en manager. Totalt evneveikt det han gjør.
Jonas burde vel startet, mens Owen kan de for min del sende hvor faen de vil. Så ikke ut som han prøvde en gang. Ameobi prøvde sikkert, men han er bare så forbanna dårlig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 22. Mars 2009, 12:43 »
Jo selvfølgelig! Men poenget mitt er at man ikke trenger å bruke managersituasjonen som den eneste grunnen til at det går rævva for tiden!! Og det klarer sikkert den trange nøtta di også å forstå også....Hughton har sin del av ansvaret, selvsagt har han det og han er heller ikke god nok. Helt enig i det, for all del.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 22. Mars 2009, 12:45 »
Klart det er viktig med en god manager, som kan motivere spillerne. Å hevde noe annet blir for dumt! CH har ikke evnen til å motivere, og resultatet av det har vi sett i flere av de siste kampene. Når det er sagt, så skal spillerne ta en stor del av skylden for de elendige resultatene. Noen må ta ansvar! Jeg regner med spillergruppen har ytret sine meninger. Hvis ikke, så må et oppvaskmøte skje fort!

Kanskje spillerne trenger psykolog-hjelp, eller hjelp fra en motivator?. Kanskje dette kan få opp selvtilliten, troa, prestasjonene og lagmoralen....?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 22. Mars 2009, 13:05 »
Jo selvfølgelig! Men poenget mitt er at man ikke trenger å bruke managersituasjonen som den eneste grunnen til at det går rævva for tiden!! Og det klarer sikkert den trange nøtta di også å forstå også....Hughton har sin del av ansvaret, selvsagt har han det og han er heller ikke god nok. Helt enig i det, for all del.

Godt å se at du holder deg på et saklig nivå. Den trange nøtta mi skjønner at managersituasjonen ikke er den eneste grunnen til at det går rævva. Spillerne gjør jo omtrent ingenting. I Newcastle er det desverre mange profiler som ikke vil ha problemer med å finne seg nye klubber i PL om det skulle gå skikkelig galt. Og det gjør det høyst sannsynlig fordi vi har en manager som ikke ser ut til å kunne snu denne formkurven vi er inne i. Og hva gjør vi da?? Ingenting, ser det ut til.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #269 på: 22. Mars 2009, 13:06 »
I bunn og grunn er det vel alt det kaoset rundt klubben som skal ha en stor del av skylden for nedturen.
Manageren, trenerne og spillerne gjør vel så godt de kan regner jeg med. Men, vi trenger faen meg en respektert manager nå.
Alan Shearer hadde vært det ultimate alternative, alle ville respektert han og blødd utpå banen for han, det er jeg nesten sikker på.

Mike Ashley MÅ få fingeren ut av rævva nå, vi kan ikke vente på Joe Kinenar helt til Tottenham kampen, da kan det allerede være forsent.
Ring Alan Shearer, tilby han en permanent jobb og gi han full kontroll over hvilke spillerne som kommer inn å ut av klubben.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.