20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #540 på: 20. Mai 2009, 21:49 »
Tror Man Utd starter med noe sånt som dette:

Kuszczak
Neville/Rafael-Ferdinand-Evans-Fabio
Park-Fletcher-Anderson-Nani/Tosic
Berbatov/Tevez-Welbeck/Macheda

Var noe snakk om at Ferdinand skulle spille siden han har vært ute en stund, og Ferguson mener han trenger en kamp før finalen.
Men han spiller kun hvis han er frisk da, hvis ikke spiller sikkert Chester.
Tror Ferguson stiller med et bedre lag enn hva folk forventer, og dette er mer enn bra nok til å slå Hull.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 20. Mai 2009, 23:27 »
Park og Berba kan du utelukke...Park starter finalen, mens Berba neppe riskes. Jeg også leste det at Rio kanskje får spille mot Hull og det er bra for oss. Og som du sier, jeg tror også Ferguson stiller en bedre 11'er enn mange tror. Kanskje t.o.m Van der Saar foretrekkes sånn at han kan få sjansen til å vinne Golden Glove.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 20. Mai 2009, 23:43 »
Ronaldo han nok også lyst og spele for og vinne toppscorertittelen men han blir nok spart for det. Men dog litt annerledes med Keeper.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 21. Mai 2009, 09:37 »
Er jo en liten mulighet for at Van der Sar spiller, leder fortsatt konkurransen om golden glove trur eg, men reina har bare holdt nullen i en kamp mindre
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #544 på: 21. Mai 2009, 14:37 »
Park og Berba kan du utelukke...Park starter finalen, mens Berba neppe riskes. Jeg også leste det at Rio kanskje får spille mot Hull og det er bra for oss. Og som du sier, jeg tror også Ferguson stiller en bedre 11'er enn mange tror. Kanskje t.o.m Van der Saar foretrekkes sånn at han kan få sjansen til å vinne Golden Glove.

Du har et poeng. Men jeg utelukker allikevel ingen av de jeg tok med, bortsett fra Rooney, Ronaldo, Evra, Carrick, Vidic osv. De andre blir jeg ikke overrasket om vi får se. Men veit jo aldri, kan også hende de stiller med et skremmende lag, og at Hull kun møter ungdom under 20 år.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 21. Mai 2009, 14:43 »
Det var faktisk en som kom med et godt poeng på NO i sta. Kanskje det faktisk er bedre at ManU stiller med en del unge, fremadstormede unggutter, i steden for alle stjernene som vil være livredde for å bli skadet til finalen?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #546 på: 21. Mai 2009, 14:56 »
Godt poeng. Men nå er det jo mange spillere i den stallen, og ikke alle er like redde for og bli skada, men. Uansett, disse unggutta er garantert ikke dårlige. De er enorme talenter som har klart å spille seg inn i a-stallen til verdens nest beste fotballklubb.

Peter

• Gjest
« Svar #547 på: 21. Mai 2009, 17:48 »
Ja, et b-preget lag ,også et c-lag er gode nok til å slå Hull. Da mener jeg c-laget, for Hull er ikke i sin beste form. Allikevel dette blir spennende.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Barton7

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #549 på: 21. Mai 2009, 20:35 »
Vi klarer oss. Merk mine ord :)

Black and white army forever!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 22. Mai 2009, 00:28 »
Sitat
Loyalty or stupidity?

The completion of our home programme for the season means that the annual calculation of our SJP league
attendance total and average can now be performed.

This season, 926,244 fans officially witnessed our nineteen home games, at an average of 48,750.

And while the stats below will doubtless be interpreted in some quarters as evidence of our diminishing home support, it's confirmation in our eyes of the loyalty
that has been shown up to this point - despite a clear
and ongoing seasonal decline in wins and goals scored.

By our calculations, relegation would give us the dubious record of being the club with the largest average crowd ever to be relegated in England:

Top five average home crowds for relegated
sides (all from top flight):
Manchester United    1973/74    42,712
Sheffield Wednesday    1950/51     41,222
Everton    1950/51     42,924
Liverpool    1953/54     40,488
mackems    2002/03     39,698

Søppelsupportere gitt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #551 på: 22. Mai 2009, 17:27 »
Ja, ingen tvil om det! :P
Men er vel nesten bare mackems vi kan sammenligne med? De andre er veldig, veldig lenge siden...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 23. Mai 2009, 02:06 »
Vi kan med stolthet sammenlignes med mange av de - men det er ingen som helst tvil om at både geordier og mackems er et fantastisk folkeslag i så måte!
Husker bare hvordan de herlige scouserene støtte opp om Houllier da de sleit littegranne, jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #553 på: 23. Mai 2009, 12:53 »
Med tanke på gjennomsnittet tilskuere, blir det vel litt feil å sammenligne. Nå vet ikke jeg hvor stor Hillsborough, Anfield eller Goodison (hvis det er det respektive stadionene som ble brukt da), var på starten av 50-tallet, eller Old Trafford på 70-tallet.
Men de er vel ikke like store som de er nå?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 23. Mai 2009, 12:57 »
Før var det jo ståplassar så dei tok gjerne meir, vår tilskuarrekord er på 60 000 eller noko, og den vart vel satt på 50-talet så det er ikkje mindre imponerande at/hvis vi setter denne rekorden i 2009.