20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #510 på: 18. Mai 2009, 19:14 »
Alberto Tomba la opp i 1998 og aner ikkje ka han har balt med siden den gang.
Men om du hinter til Alberto Luque så trenger ein ikkje gå lenger tilbake enn ei veke for å finne sist han han blei matchinner for Malaga ;)
1 mål midre enn Owen denne sesongen men det tar han lett igjen i dei siste kampane  :)

haha.. trodde han var i ajax jeg. men å slå owen er jo ikke vanskelig i år. det hadde jeg gjort også:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 18. Mai 2009, 19:17 »
Hvorfor er ikke du i Newcastle da? :P
Det hadde gjort seg siden ingen andre i laget vårt heller klarer slå Owen....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 18. Mai 2009, 19:57 »
Men om du hinter til Alberto Luque så trenger ein ikkje gå lenger tilbake enn ei veke for å finne sist han han blei matchinner for Malaga ;)
1 mål midre enn Owen denne sesongen men det tar han lett igjen i dei siste kampane  :)

haha.. trodde han var i ajax jeg. men å slå owen er jo ikke vanskelig i år. det hadde jeg gjort også:)

Hehe men kor mange mål var det du sa Owen kom til og scora i starten av denne sesongen ? Var det det 30 eller 40 ? :P 
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #513 på: 18. Mai 2009, 23:01 »
Føles godt at Sunderland tapte nettopp med tanke på våres sjanser på å bli i Premier League til neste år

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 18. Mai 2009, 23:02 »

Hehe men kor mange mål var det du sa Owen kom til og scora i starten av denne sesongen ? Var det det 30 eller 40 ? :P 
Det var noen flere enn han har nettet hvertfall:) men gutten er jo evig skadet

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 18. Mai 2009, 23:03 »
Da sendte Portsmouth Sunderland lenger ned i sumpa, med Hull-seier og Newcastle-seier på lørdag så rykker Sunderland ned hvis de ikke får med seg noe hjemme mot Chelski...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #516 på: 18. Mai 2009, 23:51 »
Det er 3 lag som har det helt jævelig nå, men Newcastle er nærmest CCC. Men vi er samtidig det beste laget av de 3 som kjemper, mener jeg. Det blir den villeste runden jeg har opplevd noensinne, og desidert den viktigste Newcastle kampen min.
Gruer meg noe forferdelig, men samtidig vil jeg få det unnagjort. Tenker ikke på stort annet.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 19. Mai 2009, 00:42 »
Med seier mot Villa vil vi etter all sannsynlighet holde plassen.
Med uavgjort er vi fullstendig prisgitt høyere makter. Vi er da avhengige av at Hull taper, noe vi på ingen måte kan ta for gitt. Jeg anser muligheten for uavgjort i Hull-Manu som særdeles stor. Våre mulighetert for å slå Villa er en plass mellom 40 og 60 prosent. Vi er i omtrent like dårlig form, stallene er omtrent jevngode. Problemet vårt ligger i trolig suspensjon for Bassong, skade på Beye, Enrique, Owen. Pluss at Joey Barton har diskvalifisert seg selv fra spill for denne klubben. Alle disse fem spillerne kunne utgjort en betydelig forskjell. Bassong og Beye er egentlig de verste å miste. Dette gjør at vi kanskje kan utrope Villa til favoritter, men det er veldig knepent i mine øyne. Det er ikke et urealistisk scenario at vi vinner på Villa Park. Selv om vi kanskje ikke har hatt noen vane med å overbevise i sesongens siste kamp.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 19. Mai 2009, 00:58 »
Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle den runden, jeg. Det blir en helt jævlig påkjenning. Jeg har ikke trua gitt, samtidig er det noe som gjør at jeg ikke helt klarer godta at vi skal rykke ned sånn helt uten videre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #519 på: 19. Mai 2009, 01:02 »
Jeg veit ikke hvordan jeg skal takle den runden, jeg. Det blir en helt jævlig påkjenning. Jeg har ikke trua gitt, samtidig er det noe som gjør at jeg ikke helt klarer godta at vi skal rykke ned sånn helt uten videre.

Det er liksom ikke til å tro. At Newcastle mest sannsynlig spiller i Championship neste år, hvis vi ikke vinner på bortebane mot ett av Englands beste lag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 19. Mai 2009, 01:06 »
Shearer er rett og slett nødt til å vrenge sjela si i garderoben før kampen og til pause - for å få frem hvor utrolig viktig denne kampen er!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 19. Mai 2009, 01:12 »
Shearer er rett og slett nødt til å vrenge sjela si i garderoben før kampen og til pause - for å få frem hvor utrolig viktig denne kampen er!
Hvis ikke spillerne forstår hvor viktig denne kampen er, hvis ikke spillerne har sett på tabellen før denne kampen, så er det ingenting Shearer kan gjøre. For da er de rett og slett STOKK dumme. Selv en flokk med sauer eller kyr ville forstått hvor viktig denne kampen er. Så hvis ikke Fab Coloccini, Mark Viduka, Jonas Gutierrez eller noen av de andre forstår hvor ekstremt viktig det er med 100% konsentrasjon og 1000% innsats i denne kampen, så er de altså per definisjon dummere enn sauer og kyr.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #522 på: 19. Mai 2009, 01:13 »
Jeg er redd det ikke holder med at Shearer skal vrenge sjela si i garderoben, for det gjorde han mot Fulham, og det fungerte ikke.
Fungerer vel ikke noe bedre borte mot Aston Villa. Litt useriøst av meg, kanskje, men han er rett og slett nødt til og ta av seg dressen, få på seg draktsettet, de gamle umbro skoene, og rett å slett være kapteinen utpå der igjen. Da hadde jeg helt ærlig fått litt mer troa :P Det sykeste er at han helt sikkert hadde stanga ballen inn i mål på en eller annen måte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 19. Mai 2009, 01:17 »
Jeg drømte i natt nettopp at Shearer gjorde comeback, med stor stil.
Shearer må finne en fantastisk måte å innprente hvor viktig det er med 100% konsentrasjon, samtidig må han forsøke senke skuldrene på gutta.
Når gutta altså ikke klarte bruke Shearers viktigste kamp mot Boro som et springbrett da de hadde sjansen, har de pånytt laga Shearers viktigste kamp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 19. Mai 2009, 01:21 »
Shearer viste vel i den Hillsborough-kampen at han er litt rusten foran kassa.

Som sagt, Shearer kan ikke gjøre så mye fra eller til i forhold til å få spillerne til å forstå alvoret.
Hvis ikke de skjønner hva som står på spill før denne kampen, så er det ingenting Shearer kan gjøre med det. Da er det like greit å la Villa vinne på Walk-over.

Det Shearer kan gjøre, er å prøve å senke tenningsnivået til et sånt nivå at skuldrene ikke er for høye, og at vi ikke går ut på banen og er nervøse for å gjøre feil. Nervøse for å slippe inn mål. Vi må gå på med full fart fremover, og satse på å score mål så tidlig som mulig, for å få Villa til å tenke negative tanker.