20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #480 på: 17. Mai 2009, 19:07 »
Trur jeg skal gå meg en lang tur i skogen eller no jeg...Har ikke kropp til å se kampen. Bedre å bare se resultatene når kampene er ferdig! :P

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #481 på: 17. Mai 2009, 19:16 »
Trur jeg skal gå meg en lang tur i skogen eller no jeg...Har ikke kropp til å se kampen. Bedre å bare se resultatene når kampene er ferdig! :P

Tenker akkurat det samme selv! Bare sjekke resultatet etter kampen, og ta nedturen eller oppturen på et øyeblikk, i stedet for å pine meg i 90 min.
Tror jeg kulern på fotballbanen i stedet, jeg. For den kampen tviler jeg veldig sterkt på at jeg klarer å se. Gruer meg jævelig!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 17. Mai 2009, 19:38 »
Er inne på samme tanken, jeg også faktisk. Men jeg veit ikke om jeg klarer holde meg unna om jeg prøver!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #483 på: 17. Mai 2009, 19:47 »
Uaktuelt å ikke se kampen! Går vi ned så skal jeg jaggu være der og støtte laget. I Gode og onde dager heter det jo tross alt!

Peter

• Gjest
« Svar #484 på: 17. Mai 2009, 20:17 »
å se resultatet etter kampen var ingen dum ide, men på en annen side må jeg bare se den kampen. Som Ulf sa må vi jo støtte laget i gode og dårlige tider.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 17. Mai 2009, 20:23 »
Er det én kamp jeg ikke skal gå glipp av, så er det denne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 17. Mai 2009, 20:50 »
Det vil bare øke nervene mine titusener av ganger. Å ikke kunne følge kampens utvikling vil gjøre meg sprø. Denne kampen er så ekstremt viktig, og nedturen ved et evt. tap vil være så enormt står at det ikke går over på 10 minutter, etter å ha sett resultatet på tekst-TV.
Jo mer jeg vet om kampen, jo lettere kan det være å akseptere utfallet av kampen, hva enn det måtte bli.

Hvis Newcastle rykker ned er ikke det noe som lar seg drikke bort på ei helvetes fyllekule. Det tror jeg dessverre faktisk vil gjøre saken tusen ganger verre. Det beste er å møte frykten ansikt til ansikt og ta de slagene som måtte komme. Rykker vi ned er det bedre å legge seg ned og grine, enn å "drukne sorgene" med kong alkohol.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #487 på: 17. Mai 2009, 20:57 »
Det vil bare øke nervene mine titusener av ganger. Å ikke kunne følge kampens utvikling vil gjøre meg sprø. Denne kampen er så ekstremt viktig, og nedturen ved et evt. tap vil være så enormt står at det ikke går over på 10 minutter, etter å ha sett resultatet på tekst-TV.
Jo mer jeg vet om kampen, jo lettere kan det være å akseptere utfallet av kampen, hva enn det måtte bli.

Hvis Newcastle rykker ned er ikke det noe som lar seg drikke bort på ei helvetes fyllekule. Det tror jeg dessverre faktisk vil gjøre saken tusen ganger verre. Det beste er å møte frykten ansikt til ansikt og ta de slagene som måtte komme. Rykker vi ned er det bedre å legge seg ned og grine, enn å "drukne sorgene" med kong alkohol.

Hehe Joakim har svaret. ;)

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #488 på: 17. Mai 2009, 21:26 »
Villa kampen må sees ja. 100 ganger bedre å se kampen enn det er å gå rundt og vente på å sjekke ståa etter at kampene er ferdigspilt.

Og rykker vi ned, så skal jeg alikevel klappe gutta av banen for meg selv her. Jeg kommer til å grine med dem og det vil bli en forferdelig kveld, men jaggu skal jeg støtte denne klubben samme f hva som skjer. Og en ting er sikkert, jeg skal til St James `Park å se match neste sesong samme om det er pl eller championship. 

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 17. Mai 2009, 21:30 »
Kampen skal selvsagt sees, og det skal konsumeres store mengder alkohol!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 17. Mai 2009, 21:39 »
Hehe ein artig fun fact, for dei som er overtruisk. Eg har sett alle kampane til Nufc i år, bortsett ifrå Villa-kampen heima, og då vann vi. Og neste helg er eg i New York, så eg får ikkje sett kampen. Denne vinne vi ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #491 på: 17. Mai 2009, 21:41 »
Som eg har sagt nesten heile år/fjor - vi rykk desverre ned.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 17. Mai 2009, 22:03 »

Gratulerer
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #493 på: 17. Mai 2009, 22:36 »
Vel det er faktisk heilt jævligt å ha riktig. Å sjå laget slite på denne måten er ikkje godt for sjela.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 17. Mai 2009, 22:49 »

Gratz. Du er vel einaste som har sagt og sett det...