20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85711 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #435 på: 14. Mai 2009, 18:42 »
Jeg er styggredd for at Hull slår Bolton, jeg. Skjønner ikke at folk virker så sikre på at dette ikke skal skje...

Må si meg enig her. Tror Hull tar denne. De MÅ vinne, mens Bolton ikke har noe å spille for.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 14. Mai 2009, 18:57 »
Jeg er styggredd for at Hull slår Bolton, jeg. Skjønner ikke at folk virker så sikre på at dette ikke skal skje...

Jeg også. Tipper de tar minst 1poeng, men muligens alle. Dog tror jeg vi holder oss dersom vi tar 3 poeng til...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 14. Mai 2009, 19:05 »
Supporter logikk: Det er liksom sikkert at me tar Villa pga dei ikkje har noke og spela for... samtidig som det er garantert at Manu og Bolton (som heller ikkje har noke og spela for) slår Hull.  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 14. Mai 2009, 19:28 »
Hvorfor det? De klarte ikke å slå Stoke hjemme i en kamp de egentlig MÅTTE vinne.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 14. Mai 2009, 19:32 »
Og vi klarte heller ikke å slå Stoke eller Portsmouth i kamper vi måtte vinne. Vi slo fortsatt Boro.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 14. Mai 2009, 19:37 »
Og vi klarte heller ikke å slå Stoke eller Portsmouth i kamper vi måtte vinne. Vi slo fortsatt Boro.

Det er vel fortsatt noe annet å slå Boro hjemme enn å slå Bolton borte. Bolton er et lag som kjemper uansett, og jeg tror de tar alle 3 mot Hull.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 14. Mai 2009, 19:40 »
True, men jeg ser på dette som en 60-40 kamp, i favør Bolton. Og da klarer jeg ikke akkurat å slå meg til ro med at de taper.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #442 på: 14. Mai 2009, 19:50 »
Jeg er enig med Eivind her.
Vi kan ikke ta noe for gitt, alt er fortsatt åpent og vi må fortsatt satse på å gjøre jobben selv. Drømmescenarioet er at vi slår Fulham og at Bolton slår Hull, da skal det utrolig mye til for at vi rykker ned. Men jeg føler meg på ingen måte trygg, det kan også skje at Hull slår Bolton og at vi taper mot Fulham, så dette er som sagt fortsatt veldig åpent hvor alt kan skje. Men jeg er positiv og tror dette går vegen! Jeg håper seieren mot Boro var det løftet vi trengte og at vi bygger videre på denkampen og fortsetter i "flyt" sonen!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 14. Mai 2009, 21:36 »
Trur Shearer har gitt klar beskjed til spillerane om at dei skal avgjøre det sjøl og ikkje se på andre sine resultat
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Peter

• Gjest
« Svar #444 på: 14. Mai 2009, 22:03 »
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror Hull slår Bolton.

Hull kjemper til blodet renner.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #445 på: 14. Mai 2009, 22:31 »
Ja, og hvis Hull vinner, så er det krise dersom vi taper mot Fulham.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 14. Mai 2009, 22:59 »
Enig med Daniel, her, jeg!
Hull hadde en alle tiders sjanse til å slå Stoke hjemme, men klarte det altså ikke. For at de skulle score måtte de ha en fantastisk frisparkmulighet! Ja, Hull kjempa det de var gode for, men de hadde ikke nok kvalitet til å ikke tape mot et dårlig bortelag som Stoke.
Jeg har stor tru på at Bolton ihvertfall klarer et poeng. Hull er faktisk ganske elendig, og det har de vært lenge!
Og jeg har samtidig ei viss tru på at vi skal fortsette oppturen fra Boro-kampen! Vi husker kanskje fra forrige år når vi fikk et enormt løft etter den ene seieren! Vi må ha trua, folkens :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 14. Mai 2009, 23:07 »
Jeg vil påsta at det er en 50-30-20% i favør Bolton når de tar i mot Hull. Så ca 50% sjanse for at de får med seg 1 poeng, og 20% sjanse for at de får med seg 3. Da klarer jeg ikke å slå meg til ro med at denne kampen er "sikker".

Vår kamp mot Fulham vil jeg påstå er noe som 40-30-30..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 14. Mai 2009, 23:22 »
Tenk så deilig om vi hadde sikret plassen allerede på lørdag! Hadde vært helt fantastisk!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 14. Mai 2009, 23:29 »
Herregud så careless og ekkel jeg skal være ute på byen da :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida