20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #405 på: 12. Mai 2009, 23:45 »
Tror Alex bryr seg akkurat like mye om at det blir hull eller newcastle, som han bryr seg om at ronaldo får toppscorertittelen i siste kamp.    Han bryr seg ihvertfall så lite om det, at ingen av delene blir ofret en tanke når han tar ut laget
sunt pueri pueri puerilia tractant

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #406 på: 12. Mai 2009, 23:50 »
Alle får jo såklart lov til å gjøre opp sine egne tanker om hva Alex vil gjøre i den situasjonen. Så får vi heller vente å se hva han faktisk gjør:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 12. Mai 2009, 23:50 »
Sir Alex har alltid hatt en liten ting for Newcastle. Ser ikke bort ifra at han kunne vurdert å ta Newcastle som en pensjonistjobb, eller hva jeg skal kalle det. Tror ikke det kommer til å skje, og forhåpentligvis vil vi ikke behøve det heller, fordi Shearer kommer til å være manager en god stund.

Sir Alex gjør hva faen han selv vil. Hva Ronaldo måtte mene om det bryr han midt bak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 13. Mai 2009, 07:47 »
Sir Alex er en historiker. Aldri om han vil se Hull istedenfor Newcastle i PL. Når det er sagt så tror jeg United vinner selv om de spiller med b-laget.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 13. Mai 2009, 09:23 »
Hvis vi taper mot Fulham, og Hull taper mot Bolton.

Da kan vi fint tape mot Aston- Villa, som er mye bedre en oss.
Hull kan faktisk klare uavgjort mot et B-preget manu, med CL finale i tankene.

Og da rykker vi ned. Jeg tror 1 poeng mot Fulham vil være nokk, men om vi taper begge kampene sliter vi. Jeg tror Hull kan klare 1 poeng mot Bolton. Hvem vet? de kan jo fint slå Bolton også. Dette er på ingen måte avgjort.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #410 på: 13. Mai 2009, 09:34 »
Sir Alex er en historiker. Aldri om han vil se Hull istedenfor Newcastle i PL. Når det er sagt så tror jeg United vinner selv om de spiller med b-laget.

Godt mulig at Alex, som veldig mange andre gjerne ser at Newcastle berger seg.   Men at han tenker på det når han tar ut laget til siste kamp, det tviler jeg sterkt på.     Men som du sier, forhåpentligvis og normalt sett skal ett reservepreget Manu vinne mot Hull.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #411 på: 13. Mai 2009, 10:07 »
Det tror jeg Sir Alex driter loddrett i. Dessuten er Newcastle, kanskje på sikt, en potensiell utfordrer til ManUtd sin posisjon. Det kommer aldri Hull til å bli.

Og som det er sagt av flere her, "b-laget" til Manchester United er mer enn godt nok til å slå Hull.
Carr har altfor få landskamper for England!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 13. Mai 2009, 10:30 »
ferguson vil helt sikkert spare noen av stjernene sine mot hull siden det kun er tre dager før deres viktigste kamp for året. Men ferguson har uttalt tidligere at han i ubetydelige kamper på slutten av sesongen alltid vil stille med et godt mannskap i respekt for de lagene som har noe å spille for. Så jeg er overbevist om at vi kommer til å se et rimelig bra manu lag mott hull, selv om det nok vil spares på noen også.

Uansett, så skal vi konsentrere oss om å slå fulham. Nå har vi dette i egne hender, og vi må klare å sikre oss pl spill neste sesong ved hjelp av oss selv.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas Tonheim

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #413 på: 13. Mai 2009, 11:11 »
Fryter Boro mye mer enn Hull jeg!

Boro kan fint klare å kjempe seg til en seier hjemme mot et Villa lag som er litt ute av det + klamre seg til et poeng borte mot West-Ham som ikke har noe å spille for.

Vi må slå Fulham til lørdag før jeg får ned pulsen min!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #414 på: 13. Mai 2009, 11:21 »
Boro kan fort ta 4 poeng, og Hull kan fort ta iallefall 1 poeng. Vi må ha poeng hjemme mot Fulham.
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 13. Mai 2009, 12:28 »
Jepp. Liker ikkje tanken på og måtte ta poeng borte mot Villa i siste kamp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #416 på: 13. Mai 2009, 12:34 »
Sant. Men Villa er allerede klare for EuroLeague, og har ellers vært i begredelig form de siste månedene.
Carr har altfor få landskamper for England!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 13. Mai 2009, 13:33 »

Det burde jo gå fint mot et villa som ikke har noe pille for. Makan til negative folk. Herregud! Vi slo boro mandag, nå står det kunn mellom sunderland,hull og newcastle om nedrykking. tror hull får 1 poeng til. mens new tar 4 eller 6 poeng. I mine øyne er dette trygt. Boro må ha 4 poeng mer enn new for å gå forbi og det skjer rett og slett ikke.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 13. Mai 2009, 13:43 »

Det burde jo gå fint mot et villa som ikke har noe pille for. Makan til negative folk. Herregud! Vi slo boro mandag, nå står det kunn mellom sunderland,hull og newcastle om nedrykking. tror hull får 1 poeng til. mens new tar 4 eller 6 poeng. I mine øyne er dette trygt. Boro må ha 4 poeng mer enn new for å gå forbi og det skjer rett og slett ikke.

Alle lag i PL er proffisjonelle og ønsker og avslutta sesongens siste heimekamp med seier. Me har vonne ein bortekamp i år mot wba og bare 2 totalt heile sesongen. Lovende...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Peter

• Gjest
« Svar #419 på: 13. Mai 2009, 16:42 »
Vi har faktisk en god sjanse til å slå Villa, som ikke er mye bedre enn oss hvis vi tenker på formtabellen.