20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 84632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #150 på: 20. April 2009, 23:12 »
Er en fordel det. Nå har jo vi en elendig hjemmestatistikk også, så det jevner seg vel ut. Jeg er stygt redd for en U mot Boro eller Pompey, da skal vi slite med å samle nok poeng til å overleve.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #151 på: 21. April 2009, 21:42 »
Det er selvfølgelig riktig at det er mange andre dårlige lag som skal møte gode lag i de siste 6 kampene. Problemet er bare at vi er 2 poeng bak sikker plass, dvs at vi må minst vinne 3 av seks for å være sikker.
Hvis jeg skal tippe, så går det slik for oss:
Spurs = 0 poeng
Pompey = 3 poeng
Pool = 1 poeng (Vi er jo gode mot de gode, og jeg tror Pool sprekker i år)
Boro=1 poeng (Typisk 0-0 kamp)
Fulham = 1 poeng
Villa = 0 poeng. De har sannsynligvis ikke noe og spille for, mens vi har kniven på strupen (Les: nervene i høyspenn, og alle angrep skal derfor innom BØTT...

Jeg kan ikke se for meg at Mackems tar mindre enn 3 poeng, og jeg ser helt klart for meg at Pompey, Blackburn og Stoke tar minst 3 poeng til også. Wankership neste

Jøss, skal si du har trua på Shearer som manager!?!
Er du misfornøyd med ansettelsen av Shearer? Om ikke må du gjerne forklare hvorfor du tror at Shearer vil gjøre det dårligere enn Kinnear, og ikke minst om hvorfor du tror han kun vil kunne skaffe 3 poeng mer enn hva Houghton klarte da han var manager på like mange kamper (CH hadde tross alt tøffere motstand)!

Uansett så kan 5 poeng kansje holde til fornyet kontrakt. Det innebærer jo at Hull må ta ihvertfall 2 poeng til og Sunderland 4 poeng. Sunderland har dårligst form basert på de siste 6 kampene i PL. 5 tap og 1 uavgjort er fasiten. Hull er med sine 2 seire siden 25. oktober 2008 ikke det beste formlaget om vi ser på det i litt lengre baner!
Selvfølgelig kan det snu for disse lagene, de kan jo begynne å vinne kamper, men det tror jeg også Shearer kan få til med NUFC, med et vesentlig "enklere" kamp-program på papiret enn lagene de ligger rundt.
Sorry for seint svar Frode. Har jobba mye seint i det siste, og skal til å kjøpe båt, for å tenke på andre ting enn dette begredelige laget som vi heier på.
Jeg er ikke imot Shearer som Manager, men har du sett skadelisten vår? Har du fått med deg at de andre lagene også kan ta poeng, som de faktisk også gjorde forrige runde og runden før der? Jeg ble mer positiv når Viduka og Martins spilte så bra mot spurs, så det kan hende vi slår Boro og enten Fulham eller Villa, i tillegg til Pompey. Men husk at nå trenger vi enda flere poeng mer enn Blackburn eller Sunderland/Hull/Pompey.

Jeg innrømmeer at jeg har gitt opp, men jeg skal se alle kampene likevel - det kan bli en stund til neste mulighet byr seg...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 21. April 2009, 23:14 »
Må rett og slett poste et innlegg fra N-O som jeg stiller meg 100% bak!

- f*** all you jammy commentators trying to look smart on us.

- f*** all the other supporters (haters) having fun on our cost.

- f*** you Lee Cattermole for getting away with being a f***ing c***.

- f*** of you f***ing airline c***s who cant make a direct line from Oslo to Newcastle.

- And f*** of to those whos ready to give up, the battle is not f***ing over yet!

I dont f***ing care if its QPR, Doncaster or Manchester United at St. James Park next year, i will be there next year shouting and cheering for the Mags, cause f*** it, my love isnt division defined!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 21. April 2009, 23:38 »

- f*** of you f***ing airline c***s who cant make a direct line from Oslo to Newcastle.

- And f*** of to those whos ready to give up, the battle is not f***ing over yet!

I dont f***ing care if its QPR, Doncaster or Manchester United at St. James Park next year, i will be there next year shouting and cheering for the Mags, cause f*** it, my love isnt division defined!

Sinnsykt enig!! Toon Toon!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 21. April 2009, 23:41 »

Joe Kinnear ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 22. April 2009, 11:05 »
Ja, eg kjem sjølvsagt til å reise øve neste år uansett kva divisjon vi spelar i. Men eg har fortsatt håpet om at det er PL fotball eg skal bort å sjå! Howay The Lads! :)

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. April 2009, 11:55 »
Vi er nødt til å vinne hjemmekampene mot Boro og Pompey og sannsynligvis også mot Fulham. Med seier i de tre kampene får vi 39 poeng, 37 med to seire og en uavgjort. Muligens holder også det.

WBA er fortapt, de står med 25 poeng og møter følgende lag: Sunderland (H) 3 p, Spurs (B) 0 p, Wigan (H) 3 p, Liverpool (H) 0 p, Blackburn (B) 0 0.
Tror de tar maks 6 poeng på de siste 5 kampene og ender på 31 poeng.

Boro tror jeg også får store problemer med å overleve, de står idag med 31 poeng, og møter følgende lag: Arsenal (B) 0 p, Manu (H) 0 p, Newcastle (B) 0 p, Villa (H) 3 p, West Ham (B) 1 p.
Tror de tar maksimalt 4-5 poeng og ender på 34-35 poeng.

Hull er nøkkelen for at vi skal overleve, de står idag med 34 poeng og møter følgende lag: Liverpool (H) 0 p, Villa (B) 0 p, Stoke (H) 3 p, Bolton (B) 1 p, Manu (H) 0 p.
Regner med de tar maks 4-5 poeng og der på 38-39 poeng og har idag dårligere målforskjell enn oss.

Blackburn har idag 34 poeng og har i mine øyne et enkelt kampprogram igjen og overlver: Wigan (H) 3 p, City (B) 1 p, Pompey (H) 3 p, Chelsea (B) 0 p, WBA (H) 3 p.
Skulle ikke forundre meg om de tar 10 poeng og ender på 44 poeng.

Jeg tror vi berger hvis vi vinner de tre hjemmekampene.
an sparker ikke Bobby Robson??

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #157 på: 22. April 2009, 14:14 »
Enig i den siste, satt å regna litt på det, og nå som så si hele troppen er klar til kamp, så skal vi vinne disse hjemmekampene. Greit av mange av spillerne er i dårlig form, men nå handler det kun om en ting, og det er adrealinet til gutta !
Joey Barton tilbake sammen med Martins så eg jeg sikker på seier.
La oss si vi får 9 poeng på di siste kampene, det er fullt mulig og realistisk.

Hull tar 1 poeng (Maks 4 ) til i årets sesong og det samme gjør Boro. Dvs at vi kan være sikkret før siste kamp, noe som hadde våre magisk.
Ser på pogrammet til di andre lagene så er det knalltøft i forhold til hva vi har. Nøkkelen ligger i seier på Mandag ! Tror ikke det var så dumt at pompeys vant sist, da kan di sleppe seg litt ned og "trenger" ikke seier på st james.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 22. April 2009, 14:50 »
Jeg tror Hull tar MINST 3 og maks 6 poeng på de siste kampene. Så vi er like avhengig av at dem gjør det dårlig som vi gjør det bra for at vi skal holde oss. Kampene mot Bolton, Stoke og til dels Villa tror jeg Hull kan hevde seg.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #159 på: 22. April 2009, 15:02 »

Sinnsykt enig!! Toon Toon!

Deilig å høre! Jeg er helt bak denne, SPESIELT de to siste!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 22. April 2009, 15:36 »
Jeg vil ikke være så sikker på at Hull taper sin siste kamp for sesongen. Da er ManU allerede ligamestere, og da gidder ikke de bruke unødvendig med krefter. Spesielt ikke hvis de skal spille CL-finale noen få dager senere. Da er det Solskjærs beste spillere som utgjør Uniteds lag. Og da har Hull en fighting chance. ManUs reservelag på hjemmebane er nok kanskje en vel så enkel oppgave som et Villa-lag uten noe å spille for, på bortebane. Jeg vil ikke garantere for noe som helst. Det som er sikkert er at vi MÅ ha MINST ni poeng, og helst både ett og to poeng til, skal vi være sikker på å overleve. Men selv da er vi ikke sikker. Vi er 100% avhengig av hjelp. Spesielt fra topplagene. Jeg tør ikke garantere at vi får den hjelpa.

Jeg vil heller ikke være helt sikker på at Liverpool ikke roter seg bort mot noen av våre rivaler. På papiret ser det såre enkelt ut. Det er aldri så enkelt som på et stykke papir.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #161 på: 22. April 2009, 22:16 »
en ting er om vi vinner de tre hjemmekampene og berger plassen. en annen ting er om vi virkelig fortjener å være oppe. gjennomghående har faktisk alt vært tragisk helt fra eiersiden til utpå banen. totalsvikt på transfermarkedet, ingen managere unntagen kinnear ville ta over etter keegan og vi har fortsatt ash som eier..uansett enten det blir premier league eller championship kommer jeg ikke til å savne disse om vi skulle klare å kvitte oss med noen av de i det hele tatt da...

ameobi, collichini, butt, duff, owen, geremi, barton, viduka, smith, xisco + gonzales(som heldigvis reiser snart)

her snakker vi om en hel 11'er med noe rask av noen spillere. bare lønnskostnadene til alle disse burde være grunn nok til å legge ut alle på finn.no

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 22. April 2009, 22:18 »
Overlever vi har vi også fortjent plassen. Enkelt og greit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 22. April 2009, 22:51 »
Tja. Teoretisk sett kan det jo holde å ta fire poeng. Jeg vet ikke om vi fortjener å overleve med usle 34 poeng, og seier på målforskjell over Hull, som vi ikke har greid å slå i innbyrdes oppgjør. Nå er selvfølgelig sjansen for at Hull skal tape alle sine kamper minimal. Men likevel. Vi må bevise at vi fortjener det, gjennom å ta de poengene vi må ha, og vel så det, i de gjenstående kampene. Tar vi 9 poeng, så fortjener vi å overleve.

Samtidig sies det at hvis vi rykker ned, så fortjener vi det. Det er også en sannhet med visse modifikasjoner.
Tar vi 9 poeng på seks kamper og likevel rykker ned, så vil det oppleves blodig urettferdig. Det er ikke usannsynlig det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 22. April 2009, 22:56 »
http://www.premierleague.com/page/FormGuide/0,,12306,00.html

Dersom man tar en titt på denne er det lite som tilsier at vi skal holde oss i PL. Vi har ikke akkurat enkle kamper de kommende ukene heller.. Jeg tror vi trenger 9 poeng for å holde oss, for jeg ser ikke bort i fra at Hull skal klare minst 4.