20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #135 på: 14. April 2009, 23:25 »
Mot Boro og Pompey MÅ vi vinne, og har store muligheter.
Men Fulham frykter jeg om dagen. Vi kommer til å slite mot dem hvis vi ikke spiller bedre enn de siste 8,5 mnd....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 15. April 2009, 06:08 »
Kan du tenke deg troa på fornya PL-kontrakt dersom vi slår pompey? Boro hjemme, burde sette en ekstra piff i å banke de ned i Championship. Tar vi også de, syns jeg heller det er Fulham som bør ha nerver foran St. James' oppgjøret! Pompeykampen kan være g-punktet, enten man liker det eller ikke ::)
Ja heia gutta!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 15. April 2009, 15:14 »
Mot Boro og Pompey MÅ vi vinne, og har store muligheter.
Men Fulham frykter jeg om dagen. Vi kommer til å slite mot dem hvis vi ikke spiller bedre enn de siste 8,5 mnd....
Det er derfor jeg tror vi skal være glad vi møter Fulham sist av disse tre lagene. Og i det som blir sesongens nest siste kamp. Innen den tid er det all grunn til å tro at Fulham er på 100% trygg grunn, i den grad de ikke er det allerede, mens vi trolig vil ha ALT å spille for. Samtidig er det liten grunn til å tro at de skal være en spesielt stor utfordrer til en plass i Europa League.

Jeg tror således vi møter Fulham på et veldig gunstig tidspunkt.

Boro og Pompey har minst like mye å spille for som oss. Det er en ekstremt viktig kamp for dem, like mye som for oss.
Og det er nok kamper som deres supportere utpeker som "must win" også.
Ingen sjanse i havet for at Pompey kommer til SJP uten veldig stor tro på tre poeng. Og Pompey har like mye å tape på å tape mot oss, som det vi har på å tape mot dem. Ihvertfall nesten.

Boro blir en veldig, veldig, veldig vanskelig kamp. Jeg føler meg aldri trygg på at vi skal greie å slå Boro verken hjemme eller borte. Kampene mot dem er alltid jevne, alltid spennende, og altfor nervepirrende slik situasjonen er i dag. Jeg har vanskelig for å tro at vi vinner alle tre hjemmekampene. Men vi MÅ vinne minst 2 av 3. I tillegg til å plukke poeng i noen andre kamper. Og vi trenger ikke minst å ta med oss tre poeng hjem fra Three Point Lane på søndag. Det vil gjøre presset foran hjemmekampene bittelitt mindre. Og gjøre livet betydelig lettere å leve.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 16. April 2009, 23:13 »
Etter å ha gått gjennom kampprogrammene for alle lagene i bunnen tror jeg faktisk vi har en ganske god sjanse til å holde oss i PL. Det ser ut som om vi nesten har det enkleste programmet fremover, og det skulle ikke forundre meg om 6-7 poeng til er nok til at vi holder oss. Og det bør vi strengt tatt klare, hvis ikke fortjener vi å gå ned.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 16. April 2009, 23:33 »
Jeg blir så lykkelig hvis Newcastle klatrer opp til trygg plass, men det blir overhodet ikke lett. Kampene hjemme mot Portsmouth og Middlesbrough blir VELDIG vanskelig, fordi de også kjemper for og unngå nedrykk. Det er et helvete å vinne sånne kamper. Vi har 30 poeng på 32 spilte kamper.
Jeg har en stygg følelse før sesongslutt. Men er det noen som kan redde oss, så er det Sir Alan Shearer. Det som er synd er at han ikke bli henta inn den dagen det ble klart hva som feilte Joe Kinnear. Kampen vi tapte mot Bolton feks, tror jeg vi ville ha vunnet med Shearer på sidelinja.
En repsektert manager har MYE å si.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 16. April 2009, 23:37 »
Etter å ha gått gjennom kampprogrammene for alle lagene i bunnen tror jeg faktisk vi har en ganske god sjanse til å holde oss i PL. Det ser ut som om vi nesten har det enkleste programmet fremover, og det skulle ikke forundre meg om 6-7 poeng til er nok til at vi holder oss. Og det bør vi strengt tatt klare, hvis ikke fortjener vi å gå ned.

Eg trur vi vinne heima mot Pompey,Boro og Fulham. Får håpa det er nok.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 16. April 2009, 23:41 »
Det er ille å si det, men vi får virkelig håpe at Mackems slår Hull til helga. Taper Hull denne tror jeg de skal få det MEGET tøft.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 17. April 2009, 23:06 »
Det er ille å si det, men vi får virkelig håpe at Mackems slår Hull til helga. Taper Hull denne tror jeg de skal få det MEGET tøft.

Korrekt. Det er Hull vi skal slå i kampen om nedrykk. De har et ekstremt tøft program, og hvis vi klarer å holde Boro bak oss, kan dette gå veien.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 17. April 2009, 23:09 »
Pompey har også et tøft program. Dersom de skulle avgi poeng mot Bolton til helga tror jeg de skal få slite med å holde seg..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 17. April 2009, 23:20 »
Vi kommer til å slite enda mer derson vi taper mot Tottenham, enn hva Portsmouth vil gjøre hvis de taper.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 17. April 2009, 23:32 »
Nja. Vi har 3 hjemmekamper å klare oss på. Jeg tror egentlig vi skal klare oss med 7 poeng.. 2 hjemmeseiere og en U så kan vi klare oss. får vi 9 poeng er vi nok sikre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 18. April 2009, 12:33 »
Pompey har også et tøft program. Dersom de skulle avgi poeng mot Bolton til helga tror jeg de skal få slite med å holde seg..

Stemmer. Det er mange lag som har et meget tøft kamp-program igjen, men som jeg har poengtert tidligere er det ikke mange lag som har vist så elendig resultater over tid som det Hull har.
Men skulle andre lag som f.eks Portsmouth, Blackburn, osv avgi poeng er jo det bare bra for "oss"!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 20. April 2009, 22:40 »
Bortekampene til Prompey, Boro og Fulham totalt:

Played    48

Won         6
Drawn    17
Lost        25

For        30
Against 68

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 20. April 2009, 23:06 »
Nå er det jo Castle dei skal spille mot da...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 20. April 2009, 23:07 »
Nå er det jo Castle dei skal spille mot da...
Ja, hva med det? Det endrer vel ikke at de har en ELENDIG bortestatistikk alle tre?