20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85744 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #105 på: 28. Mars 2009, 12:29 »
Jeg skjønner at ingen klarer å spå fremtiden. Men den kan gi en grei pekepinn på hvordan det kan gå dersom vi taper mot Stoke feks. Stoke har vel det enkleste kampoppsettet videre, mens vi har en av de tøffeste. Tror faktisk det kun er Sunderland som har vanskeligere kamper enn oss de siste 8..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 28. Mars 2009, 17:42 »
Selvfølgelig er alle kampene viktige, men Stoke kampen er ikke en vinn eller forsvinn kamp! Ei heller er Stoke det eneste laget vi kjemper mot!
Vi har 3 hjemmekamper mot Middlesbrough, Fulham og Portsmouth som er veldig viktige og fult mulig å gå seirende ut av. Tar vi noen poeng i kamper utenom disse vil det muligens lette litt på trykket.

Er det noen grunn til at vi nå plutselig skal vinne 3 hjemmkamper på rad når vi ikke har klart det før i år? Ser man på hva vi har prestert etter at KK fikk "sparken" er sjansene for det lik null.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 28. Mars 2009, 17:50 »
Jeg står fremdeles for det jeg sa for noen uker siden. Jeg frykter fremdeles at vi skal gå sesongen ut, uten å vinne en eneste kamp. Jeg anser det faktisk for å være den mest sannsynlige utgangen for vår del. Det er ingen verdens ting som tyder på at vi skal klare å vinne en eneste en av de kampene vi har igjen.

For mønsteret har gjentatt seg utallige ganger denne sesongen. Vi spiller brukbar fotball mot de beste lagene, men blir straffet på grunn av små, skjebnesvangre feil defensivt.
Straks vi møter et lag vi egentlig skal slå, så faller prestasjonene enormt mye, og vi spiller helt forferdelig dårlig fotball, og er knapt nok i stand til å true motstanderens mål. Så hvordan skal vi greie å slå Stoke borte i det Lars Thomas sier er vinn-eller-forsvinn-kampen fremfor noen? Hvordan skal vi da greie å slå Boro, Pompey og Fulham hjemme?

Jeg ser det som fullstendig usannsynlig at vi skal overleve. Det var større sjanse for at Milan skulle tape CL-finalen i 04 etter å ha ledet 3-0 til pause, enn det er for at vi skal overleve i PL sesongen 08/09.

Sjansen for at Norge skulle slå Brasil i VM etter å ha kommet under med 0-1 sent i kampen var også mye, mye større enn sjansen for at vi skal overleve. Jeg er overbevist om at Drillo vil være helt enig med meg i dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 29. Mars 2009, 15:02 »
Jeg ville kanskje ment at sjansen var noget større jeg da.
Men 50% er fremdeles skyhøyt, og all fornuft tilsier at vi rykker ned.
Jeg tar det fremdeles for gitt at vi rykker ned, og anser det som særdeles usannsynlig at vi holder oss oppe. Det er basert på prestasjonene mot gode kontra dårlige lag denne sesongen, det er basert på hvem som leder laget, og det er basert på at jeg anser det som tvilsomt at stjernene finner formen.

Korshamn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #109 på: 29. Mars 2009, 17:04 »
Jeh håper i det lengste at vi skal klare oss, men det ser veldig mørkt ut og vi har et svært så tøft program foran oss. Jeg har en ekkel følelse at det ikke kommer til å holde, men håper at jeg tar feil. La oss tro at spillerne tar ansvar og virkelig innser situasjonensom de selv har satt seg i. Samtidig kan en jo sporre seg hvorfor det til enhver tid er så mange skadet. Det skjer alle klubber, jeg vet det. men ikke på dene måten. Slik har det vært de siste sesongene. Vi får hpe at vi kan se samme effekten av en skadefri Owen som i fjor hjorde at vi klarte oss
mvh
Korshamn alias member 4 life

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #110 på: 29. Mars 2009, 18:48 »
Butt har vært ute i dag, og manet spillerne til kamp.
Ikke så overraskende, nei, men han sier at spillerne tar for lett på oppgavene. At ettersom vi har spillere som Duff, Martins, Owen etc, så er vi for gode til å rykke ned.
Ganske mange gode poenger.
http://www.thefootballnetwork.net/main/s70/st142231.htm
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 29. Mars 2009, 20:29 »
Så er jo Butt en veldig oppegåend fyr da, så overraskende er det ikke ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #112 på: 29. Mars 2009, 20:38 »
Er  vel egentlig ikke så overraskende det han sier heller da :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 29. Mars 2009, 20:42 »
Butt har hatt mange gode poenger tidligere, og tør si ting ikke alle andre tør å si fullt så klart. Etter Roeder-sesongen sa Butt rett ut at spillerne som ikke dro i samme retning som alle andre, og de visste hvem de var, burde kvittes med den sommeren. Han har nok et poeng når han sier at en for stor andel av spillerne våre ikke tar dette alvorlig nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #114 på: 29. Mars 2009, 21:13 »
Ja, så absolutt.
Men det jeg er redd for er at de fleste anser slaget som tapt, og vet de kommer til å finne seg en annen klubb i PL neste år. Kanskje litt vel pessimistisk, men det er veldig mange spillere som kommer til å forsvinne hvis vi rykker ned.
Denne beskjeden fra Butt er klinkende klar. Vi får da se om det er noen som reagerer i form av forbedret spill.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 29. Mars 2009, 21:16 »
Slike spillere blir viktige nå i innspurten. Har mer tro på spillere som Butt, Nolan, Barton og Owen er typene som kan få laget samlet nå på slutten, stå for "pep talken" og heve nivået noen hakk, ihvertfall fremfor vår vikarierende manager Houghton.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 29. Mars 2009, 21:19 »
Fullstendig enig der!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 29. Mars 2009, 21:22 »
Er egentlig bare å gjøre dem alle fire til "kapteiner", og la dem dra lasset. La dem inspirerere resten av sløvsekkene til innsats. Da er det kanskje et håp.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #118 på: 29. Mars 2009, 21:30 »
Midtbanetrioen Barton, Butt og Nolan er i allefall typer som sier ting rett fra levra. Og det trenger vi så definitivt. Folk som kan skrike og kjefte til spillerne skjerper seg. Owen er vel litt motsatt av det, men har så mye erfaring og fotballfaglig kunnskap at man er en idiot om man ikke hører på det mannen har å si. De fire blir nok antageligvis de viktigste spillerne våres. Hvertfall når det kommer til å ta i et tak!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 29. Mars 2009, 21:32 »
Glem nå ikke Steven Taylor, for den mannen har vist en helt syk vilje den siste tiden!