20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??  (Lest 85657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Holder Newcastle seg i PL, evt hvem rykker ned??
« Svar #90 på: 26. Mars 2009, 20:17 »
Det er vell å ta litt i, ja vi har ikke vært gode. Men stabilt dårlig er vi heller ikke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 27. Mars 2009, 15:26 »
Jo, vi er faktisk stabilt elendige.
Sunderland er ustabile, og det er en fjern, fjern drøm for meg. Som jeg ønsker meg tilbake til.'
Jeg vil heller være ustabil og havne på midten av tabellen, enn å være stabilt elendig og rykke ned.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 27. Mars 2009, 17:49 »
noen som vet hvor man kan forhåndsbestille sesongvideoen for 08/09 sesongen? Viktig å være tidlig ute..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 27. Mars 2009, 19:22 »
noen som vet hvor man kan forhåndsbestille sesongvideoen for 08/09 sesongen? Viktig å være tidlig ute..
Det har vel ikke blitt laget sesongvideoer på noen år. Er ikke akkurat mye å gi ut i år heller. :P
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 27. Mars 2009, 22:03 »
Er det en sesong jeg så defintivt ikke vil huske for all ettertid, er det inneværende sesong.
Det er noen ytterst, ytterst, ytterst få høydepunkter. Men de sitter spikra i internminnet, og jeg trenger ikke betale 300 kroner for å se de ytterst få høydepunktene på nytt igjen. Ikke vil jeg betale heller.

Og det er ingenting som tyder på at det vil bli gitt ut en offisiell sesongvideo.
Det var et passende punktum for sesongvideoer med sesongen 05/06, og Shearers grand finale.
Etter den tid har det gått jevnt og trutt nedover.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 27. Mars 2009, 22:07 »
Bare jeg som tolker annerns innlegg som en eneste stor spøk!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 27. Mars 2009, 22:14 »
Er nok det, trur ikkje en eventuell sesong-dvd blir utsolgt med det første  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 27. Mars 2009, 22:16 »
Bare jeg som tolker annerns innlegg som en eneste stor spøk!?
Når jeg tenker over det, så kan jeg kanskje være enig. Den tanken slo meg aldri.

Peter

• Gjest
« Svar #98 på: 27. Mars 2009, 23:14 »
Fra spøk til side-Jeg tror Castle holder seg med et nødskrik.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 27. Mars 2009, 23:16 »
Jeg tror, at dersom vi slår Stoke borte så skal vi klare oss. Dersom vi taper, eller spiller uavgjort i den kampen at det er kjørt. Og det er det to grunner til;

1. Vi taper mot det laget som skal rykke ned på bekostning av oss.
2. Taper vi denne kampen er så langt nede i grøfta at jeg ikke tror vi har psyke nok til å komme oss opp, hvertfall ikke når vi ikke har en manager engang. Og da er det i utgangspunktet kun 9 poeng vi "kan ta" på de resterende kampene, og selvom vi skulle ta de tror jeg vi går ned.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 28. Mars 2009, 00:04 »
Selvfølgelig er alle kampene viktige, men Stoke kampen er ikke en vinn eller forsvinn kamp! Ei heller er Stoke det eneste laget vi kjemper mot!
Vi har 3 hjemmekamper mot Middlesbrough, Fulham og Portsmouth som er veldig viktige og fult mulig å gå seirende ut av. Tar vi noen poeng i kamper utenom disse vil det muligens lette litt på trykket. Er også en liten bonus at vi får gode og viktige spillere tilbake fra skade, tenker spesielt på Barton, Guthrie og Beye, disse kan bli viktige. Martins og Owen begynner forhåpentligvis å finne formen etter lange skadeavbrekk og har nå noen kamper i bena.

La oss håpe at laget nå snart tar noen 3 poengere slik at vi slipper en så nervepirrende avslutning. Er på tide med noen 3 poengere nå, er det ikke!?!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 28. Mars 2009, 00:37 »
stiller meg bak Frode :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 28. Mars 2009, 09:02 »
Jeg tror ikke vi vinner 3 hjemmekamper på rappen, og jeg tror ikke vi tar noen poeng i de resterende bortekampene heller, derfor blir Stoke kampen livsviktig mener jeg.

Jeg mener det rett og slett er naivt å tro at man ikke trenger å slå lag som Stoke for å holde seg i PL når vi ligger på nedrykk med 8 kamper igjen. Prøv BBC predictor å se hva som skjer :)

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #103 på: 28. Mars 2009, 09:42 »
Skal vi halde oss må vi ta 3 poeng mot Stoke. i tillegg må vi ha minst 7-9 poeng til. Viss vi taper mot Stoke er vi avhengig av at et av dei andre laga over oss bæsja på leggen. Einaste som eg ser det som har ei form tilsvarande oss er Hull som vi kan gå forbi, håper eg tar feil. Trur det blir nedrykk faktisk, sidan vi ikkje klarer å slå Stoke.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 28. Mars 2009, 09:52 »
Prøv BBC predictor å se hva som skjer :)

Vel, det er vel egentlig veldig få som kan forutse hva som skjer frem i tid, er det ikke!?!  ;)

Selvfølgelig er hver kamp viktig, men at vi har såpass dårlige bortelag som Fulham, Middlesbrough og Portsmouth igjen på hjemmebane synes jeg gir oss ihvertfall en mulighet. Får vi et par poeng til mot lag som Stoke, Villa eller Tottenham borte, så er ikke dette helt umulig.

Vi trenger en god periode, og vi trenger noen seire, men det er fremdeles lov å håpe på at enkeltspillere som Owen, Martins, Barton, Nolan, Beye, osv skal finne formen etter lange skadeavbrekk og bli viktige i avslutningen av sesongen, også etter Stoke kampen.