20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 70176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #105 på: 12. Mars 2009, 15:18 »
Nå har jeg satsa 100kr på hull. 2.45 i odds. Jeg skal ivertfall vinne noe på denne nedgangen. Jeg ber til høyere makter om seie til oss, men det får bli en trøstepremie hvis det ikke går.

Og jeg håper du er en jævla dårlig tipper..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 12. Mars 2009, 16:11 »
Dette kommer til og bli blant de viktigste Newcastle kampene jeg har vært vitne til.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 12. Mars 2009, 16:41 »
Samma her :-\
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 12. Mars 2009, 17:13 »
Dette kommer til og bli blant de viktigste Newcastle kampene jeg har vært vitne til.

Heilt einig, og det skremme meg. Newcastle sviktar alltid når det gjeld...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #109 på: 12. Mars 2009, 18:27 »

Er vel ikke så mange her inne som har opplevd at Newcastle har rykket ned, så hvordan kan man si at de alltid svikter når det gjeld (nedrykk)
sunt pueri pueri puerilia tractant

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 12. Mars 2009, 18:34 »
Vi har vel ikke akkurat spilt så mange slike kamper som denne de siste sesongene. Men for snart et år siden spilte vi mot Birmingham i en liknende kamp. Da fant KK suksess formelen og vi begynnte å vinne igjen etter Birmingham-kampen. Det er dessverre ikke mye tyder på at Hughton og Calderwood skal finne en liknende formel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 12. Mars 2009, 20:14 »
Vi har ikke akkurat tradisjon for å vinne cupfinaler i nyere tid. Vi har hatt en liten tendens til å tape de nøkkelkampene som kunne gitt oss langt mer enn bare sølvmedaljer. Våren 96 tapte vi flere nøkkelkamper. Det samme skjedde påfølgende år. Selvfølgelig var ManU helt ekstremt gode den våren, men det er ikke eneste gang. Vi vant en nøkkelkamp i 92, som gjorde at vi ikke rykket ned. Og vi vant nøkkelkampene, som gjorde at vi rykket opp i 93.

Men bortsett fra det, hvilke "cupfinaler" har vi vunnet de siste 20 år?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. Mars 2009, 21:10 »
Og bare for å nevne det, tapte to cupfinaler to år på rad. Ikke helt kjent for å vinne de viktigste kampene.

Tror vi vinner 2-1 jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 13. Mars 2009, 09:53 »
Vi var vel i liknende situasjon for noen år siden når vi slo Sheff U på bortebane, mener det var Sheff U. Arrester meg vis det er feil, men hadde vi tabt den kampen så hadde vi hatt begge beina i sumpen, vi vant 2-1 mener jeg å huske, og fikk etter det ett lite løft og karret oss opp på sikker plass.

Vi har ett ok lag til i morgen, ett lag som er mye bedre en Hull, så tror dette skal gå bra. Hull er også divisjonens dårligste hjemmelag, noe di skal fortsette å være etter kampen på Lørdag.

Mitt Lag i morgen : Harper-Taylor-Colo-Bass-Enrique-Jonas-Butt-Owen-Duff-Viduka og MARTINS.
Owen i en rolle ala den han hadde med Keegan. Vis vi ikke skal bruke Viduka vil jeg nok gå for R.Taylor på midten og skyve Owen frem.Synd at Nolan er ute til denne, med han på banen så har vi faktisk ett ok lag.

Harps-Beye-Colo-Bass-Enrique-Jonas-Barton-Nolan-Duff-Owen-Matins---Tenk den dagen vi kan stille med det laget, blir magisk.
« Siste redigering: 13. Mars 2009, 09:55 av Tommen »

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #114 på: 13. Mars 2009, 10:14 »
Ja, savner Beye altså...  Owen skal ingen andre steder enn helt på topp!! Sammen med Martins... Lurer på hvordan Jonas hadde gjort seg sentralt?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 13. Mars 2009, 10:20 »

Er vel ikke så mange her inne som har opplevd at Newcastle har rykket ned, så hvordan kan man si at de alltid svikter når det gjeld (nedrykk)

Eg meinar generelt. Og med då 2 fa - cup finaletap friskt i minne. No er det heldigvis ikkje slik at vi har rykka ned viss vi taper eller spelar uavgjort i måro, men eg meinar denne kampen skal vinnast rett og slett.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 13. Mars 2009, 10:21 »
Harper
S Taylor Bassong Colo Jose
Lovenkrands Butt Smith Jonas
Martins Owen

Benk: Krul, R Taylor, Edgar, Duff, Geremi, Carroll, Lua Lua/Xisco(?)

Herregud som jeg grugleder meg til denne kampen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 13. Mars 2009, 10:59 »
Jonas spelte sentralt i 2.omg mot Stoke og var elendig då. Han blir nok litt for veik i duellane, bør holde seg til en av kantane.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 13. Mars 2009, 11:41 »
Butt og Jonas på midten blir alt for baktungt. Ut med Butt, behold Smith. Sistnevnte blør vaffal for drakta og en slik spiller trenger vi nå.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #119 på: 13. Mars 2009, 11:47 »
Det jeg frykter aller mest er at hvis vi vinner denne så senker vi skuldrene, for da er liksom "jobben gjort"...