20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 70157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #75 på: 10. Mars 2009, 20:50 »
Fredd: Fordi Duff har en enorm arbeidskapasitet, jobber steinhardt begge veier. Da får det heller være at han gjør det litt tungvint av og til. Men at vi har en ving som jobber bakover er viktig, spesielt på bortebane.
Butt får ikke spille fordi alle som spilte sist gjorde det så bra. Men Duff får spille fordi han har en enorm arbeidskapasitet?
Hva med å ta en titt på Geremi vs. Butt i så tilfelle?
Butt har ikke vært veldig god i det siste. Men Geremi er ingen fighter. Han er tregere enn tregest. Nicky Butt er flere ganger raskere til beins enn Geremi. Geremi har kanskje en bedre pasningsfot, men det er det eneste. Men mot Hull trenger vi krigere. Vi trenger spillere som er villig til å dø for at Newcastle skal vinne. Nicky Butt er den typen. Geremi hylskriker som Ronaldo bare noen er borti ham med stortåa. Og blir jo skadet like fort som Viduka.

Ja, jeg overdriver en aldri så liten tanke. Men poenget mitt er at nøyaktig det samme gjelder Butt, som du sier gjelder for Duff.
En ving med enorm arbeidskapasitet, som jobber veldig bra hjemover har vi jo i Jonas. Man kan jo vurdere om man skal ha en ving med bedre sluttprodukt på motsatt side, men der har vi Ryan Taylor, i mine øyne. Han bør ikke plasseres sentralt. Det er hinsides all fornuft. Raylor er god når han får samarbeide med en veldig løpsvillig Saylor på høyresiden, når han får stå å slå innlegg inn i boksen. Innlegg inn i boksen har aldri vært Duffs spisskompetanse heller. Og vi vet alle hvor ustabil (for å si det pent) Jonas er på akkurat det.
Ryan Taylor er heller ingen Robert eller Solano. Men det kan vi heller ikke forvente av ham. Men han er uansett bedre enn Jonas og Duff på akkurat det punktet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 10. Mars 2009, 21:04 »
Fredd: Fordi Duff har en enorm arbeidskapasitet, jobber steinhardt begge veier. Da får det heller være at han gjør det litt tungvint av og til. Men at vi har en ving som jobber bakover er viktig, spesielt på bortebane.
Butt får ikke spille fordi alle som spilte sist gjorde det så bra. Men Duff får spille fordi han har en enorm arbeidskapasitet?
Hva med å ta en titt på Geremi vs. Butt i så tilfelle?
Butt har ikke vært veldig god i det siste. Men Geremi er ingen fighter. Han er tregere enn tregest. Nicky Butt er flere ganger raskere til beins enn Geremi. Geremi har kanskje en bedre pasningsfot, men det er det eneste. Men mot Hull trenger vi krigere. Vi trenger spillere som er villig til å dø for at Newcastle skal vinne. Nicky Butt er den typen. Geremi hylskriker som Ronaldo bare noen er borti ham med stortåa. Og blir jo skadet like fort som Viduka.

Ja, jeg overdriver en aldri så liten tanke. Men poenget mitt er at nøyaktig det samme gjelder Butt, som du sier gjelder for Duff.
En ving med enorm arbeidskapasitet, som jobber veldig bra hjemover har vi jo i Jonas. Man kan jo vurdere om man skal ha en ving med bedre sluttprodukt på motsatt side, men der har vi Ryan Taylor, i mine øyne. Han bør ikke plasseres sentralt. Det er hinsides all fornuft. Raylor er god når han får samarbeide med en veldig løpsvillig Saylor på høyresiden, når han får stå å slå innlegg inn i boksen. Innlegg inn i boksen har aldri vært Duffs spisskompetanse heller. Og vi vet alle hvor ustabil (for å si det pent) Jonas er på akkurat det.
Ryan Taylor er heller ingen Robert eller Solano. Men det kan vi heller ikke forvente av ham. Men han er uansett bedre enn Jonas og Duff på akkurat det punktet.

Butt er ikke raskere enn Geremi. Alle er raskere enn Butt, selv Shola Ameobi. Nicky Butt er Premier Leagues tregeste fotballspiller.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 10. Mars 2009, 21:06 »
Det er en ondsinnet myte.
Butt er faktisk ikke så forbanna treg. Rask er han overhodet ikke. Men det finnes langt tregere fotballspillere enn Butt.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 10. Mars 2009, 21:09 »
Nei. Butt er den tregeste av dem alle. Han er til og med tregere enn Ian Harte.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 10. Mars 2009, 21:14 »
Jada. Alle vet at vi to har vidt forskjellig syn på Nicky Butt.
Men alle som prøver å tenke sånn noenlunde med hodet og har sett Nicky Butt i et par fotballkamper, vet at Nicky Butt ikke er noe skrekkeksempel. I en løpsduell mellom Butt og Steffen Iversen over 40 meter, ville Butt vunnet med suveren margin. Uansett om han har to brekte bein, vil Butt være raskere enn Iversen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 10. Mars 2009, 21:18 »

Hehe...nei, tregere enn Ian Harte er ikke mulig!! Butt er treg, men ikke tregest på laget vårt. Tregest er selvfølgelig Mark Viduka.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 10. Mars 2009, 21:19 »
Ja, det er helt riktig. Alle som prøver å tenke sånn noenlunde med hodet og har sett Nicky Butt, vet hva han står for.
Han er ikke elendig, men han holder ikke høyt nivå lenger heller. Men kan garantere deg at Steffen Iversen hadde tatt Nicky Butt på 40 meter. Og det med stor margin.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 10. Mars 2009, 21:22 »

Hehe...nei, tregere enn Ian Harte er ikke mulig!! Butt er treg, men ikke tregest på laget vårt. Tregest er selvfølgelig Mark Viduka.

Hehe. Butt er tregere enn Viduka og  :P Helt seriøst. Greit nok at Viduka er treg, men han er raskere enn Butt. Husker Viduka i hjemmekampen mot Tottenham i desember, da viste han faktisk et ekstra gir. Ikke at det var så sykt, men kunne se at han hadde slått Butt med på 30 meter på 40 meteren.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 10. Mars 2009, 21:32 »
Greit....siden du har så stålkontroll. Sett opp hele a-stallen sine 40 meterresultater du da....kom igjen!!
Jeg vedder en tusenlapp på at Butt slår Viduka på 40 meter..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 10. Mars 2009, 21:33 »
Vedder en tusenlapp imot :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 10. Mars 2009, 22:02 »
Føler meg ganske sikker på at Butt hadde tatt Viduka. Men umulig å bevise! :)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 10. Mars 2009, 22:57 »
Kan jo bare spørre Joakim, så har han vel sikkert et svar på det også! :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 10. Mars 2009, 23:09 »
Viduka er tregest, det er faen jeg også sikker på. Vil også overraske meg om Butt er tregere enn Geremi - for gud hvor rett Sir Bobby hadde da han sa at Geremi ser ut som om han er 40 år. Vil se Geremi sentralt så lite som overhodet mulig. Butt spilte også bra de to kampen før Scummy-kampen, og jeg velger han over Geremi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 11. Mars 2009, 08:19 »
For meg driter jeg i om Geremi er treigere. Han gjør det enklere enn Butt, slår ballen fra seg raskere. Dermed går det ballen fortere fremover. I tilleggButt har en stygg tendens til å slå farlige pasninger på tvers og ditto støttepasninger. Vi trenger noen på midten som kan slå bakromspasninger og da blir det heller Geremi eller RTaylor. Med RTaolor STaylor på kant blir det overhodet ikke kantspill på den siden, tror jeg.

Når det gjelder Duff er det en av de beste spillerene vi har. Med Jonas og Duff på hver sin kant blir det mye tryggere for Enrique og STaylor også siden de av og til plasserer seg fullstendig feil.
« Siste redigering: 11. Mars 2009, 08:29 av InspectorC »

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #89 på: 11. Mars 2009, 08:42 »
Hvor matchfit er egentlig Owen mtp denne kampen? Er han så klar så han kan starte og holde 90 min?