20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 70253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #60 på: 09. Mars 2009, 13:21 »
Nei, det var ikke ytterst sjeldent. Det var rett som det var. Jeg er så gammel at jeg har vel sett de fleste kampene som har vært sendt siden 2001. Robert var uhyre ustabil. På sitt beste var han den beste venstrekanten i PL, på en dårlig dag var han det motsatte.

Han hadde dårlige dager som alle andre, men dødballene hans var det ytterst sjeldent noe feil med. Det er ikke mange som slo bedre dødballer enn Robert. Husker spesielt en corner mot Liverpool, da Shearer scorte og besteg det finske fjellet, kampen endte forresten 2-2. Jeg har aldri sett en spiller slå bedre cornere og dødballer enn Laurent Robert. Det var en enorm kraft i dødballene han slo, de var så harde og presise at en skulle ikke tro det var sant.

Forresten enig i at Solano heller ikke hadde så altfor dårlige dødballer  :P
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 09. Mars 2009, 14:47 »
Han var vel assistkonge i PL ? Så skrekkelig dårlig kan han jo ikkje ha vert.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #62 på: 09. Mars 2009, 15:13 »
ser at duff og butt er forventet tilbake til lørdag! da tror jeg vi får se dette laget:

Harper
s.taylor-colc-bassong-enriqe
r.taylor-geremi-butt-jonas
         løven-martins

tror geremi får fornyet tillit etter sist kamp, CH var veldig førnøyd med han da så!
tror owen må vente til ut i 2.omgang før han kommer på pga at han ikke har spilt på en stund og at løven gjør det bra!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 09. Mars 2009, 15:35 »
ser at duff og butt er forventet tilbake til lørdag! da tror jeg vi får se dette laget:

Harper
         løven-martins

tror geremi får fornyet tillit etter sist kamp, CH var veldig førnøyd med han da så!
tror owen må vente til ut i 2.omgang før han kommer på pga at han ikke har spilt på en stund og at løven gjør det bra!

Ikke usannsynlig det der. Håper bare jeg slipper å se Ameobi på banen. Og om Duff er helt klar kan han gjerne ta plassen til R.Taylor.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #64 på: 09. Mars 2009, 15:55 »

Harper
         løven-martins

Ikke usannsynlig det der. Håper bare jeg slipper å se Ameobi på banen. Og om Duff er helt klar kan han gjerne ta plassen til R.Taylor.

vill heller ha duff inn for jonas mot slutten! synes r.taylor bør spille pga dødballer!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 09. Mars 2009, 17:07 »
Ser i grunn fint at Raylor spiller i stedet for Duff. Løven, Martins og Jonas kan ta segg av løpingen, så kan Raylor slå  ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 10. Mars 2009, 09:15 »
Synes det blir latterlig hvis Butt skal få komme rett inn på laget når det som stilte forrige kamp var såpass positivt.

Jeg håper på dette laget

STaylor-Bass-Colo-Enrique

Jonas-RTaylor-Geremi-Duff

Krants Oba

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 10. Mars 2009, 11:08 »
Synes det blir latterlig hvis Butt skal få komme rett inn på laget når det som stilte forrige kamp var såpass positivt.

Jeg håper på dette laget

Krants Oba

Støtter det forslaget der! I denne kampen tror jeg vi må satse på å få noen kontringer. Med Butt på banen skjer ikke dette, ettersom han sinker spillet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 10. Mars 2009, 11:34 »
Helt enig vegard. På bortebane må vi ta vare på overgangene og med Butt på banen blir det vanskelig. De første 30 min mot scum spilte vi fantastisk overgangsfotball og kunne ha ledet med 2 og 3 mål. Og det kom litt pga av butt var på benken, tror jeg.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 10. Mars 2009, 12:59 »

Jeg håper på dette laget

Krants Oba

Støtter det forslaget der! I denne kampen tror jeg vi må satse på å få noen kontringer. Med Butt på banen skjer ikke dette, ettersom han sinker spillet.

Også enig i dette! Butt sinker spillet alt for mye, og det kan være nok til at vi taper kampen.
Jonas og Duff kunne kanskje byttet plass, med tanke på at Jose og Jonas ser ut til å finne hverandre veldig bra. Ellers er eg for dette laget.
Så kan Owen komme inn på slutten og punktere kampen!  ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 10. Mars 2009, 13:13 »

Jeg håper på dette laget

Krants Oba

Hvorfor lar du Duff gå rett inn på laget da? Han spilte heller ikke forrige kamp. Om Butt er i god form vil jeg heller se han enn Geremi på midten. tror han kan bli viktig i en kamp som denne.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 10. Mars 2009, 14:06 »
Fredd: Fordi Duff har en enorm arbeidskapasitet, jobber steinhardt begge veier. Da får det heller være at han gjør det litt tungvint av og til. Men at vi har en ving som jobber bakover er viktig, spesielt på bortebane. Og Butts returløp har ikke akkurat imponert noen det siste. Og Geremi spilte en god kamp mot ett av pls beste lag.  Da fortjener han å fortsette.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 10. Mars 2009, 16:14 »
Enrique og Jonas må i hvertfall spille på samme side. Enrique spiller best når han har spansktalende Jonas i nærheten.
Saylor og raylor kan bekle høyre, mens Oba og Løven knaller til som spisser. På midten vil jeg se Guthrie og Smith. Stopperne er selvsagte.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 10. Mars 2009, 17:08 »
Fredd: Fordi Duff har en enorm arbeidskapasitet, jobber steinhardt begge veier. Da får det heller være at han gjør det litt tungvint av og til. Men at vi har en ving som jobber bakover er viktig, spesielt på bortebane. Og Butts returløp har ikke akkurat imponert noen det siste. Og Geremi spilte en god kamp mot ett av pls beste lag.  Da fortjener han å fortsette.

Du arrgumenterer med at Butt ikke skal spille fordi de andre som spilte sist gjorde det så bra. Da blir det for dumt å sette inn Duff. Butt hadde da en veldig god siste kamp mot Everton da vi hadde en mann mindre, og jeg syntes ikke Geremi var god mot Man Utd. Helt grei kamp av han og mer enn det jeg forventet, men veldig god var han ikke.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 10. Mars 2009, 19:24 »
Kontringer blir nøkkelen i denne kampen. Med Martins og Løven på topp, er det gode sjanser for å få til noen kontringer. Med Butt på banen blir disse sjansene mindre, fordi han sinker spillet for mye. Han er god å ha når vi skal forsvare oss, men han blir rett og slett for treg i angrepsfasen.
Duff jobber utrolig bra, og jeg ser helst at han spiller på venstre ving. Jonas spiller høyreving, mens Geremi - R. Taylor utgjør den sentrale midtbanen.

Gleder meg til kampen, men er redd for å ha forhåpninger! Det ender alltid med skuffelse!