20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hoogie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #240 på: 04. Mars 2009, 22:39 »
Haha, det må være en av de dårligste taklingene jeg har sett av Jonas ;D

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #241 på: 04. Mars 2009, 22:39 »
Klarer vi å holde dette nivået resten av sesongen rykker vi ikke ned.
'Vi har alltid vært sånn at vi tilpasser nivået vårt etter motstanderen. Denne sesongen har vi dessverre valgt å legge oss et par hakk under motstanderens nivå. Uansett hvor dårlig motstanderen er. Derfor ligger vi der vi ligger.

Men ja, spiller vi like bra mot Hull, så vinner vi lett.
Men jeg er stygt redd for at vi slipper oss ned på deres nivå igjen da.

Jo, sant det...

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #242 på: 04. Mars 2009, 22:40 »
Jaja, jeg trodde det skulle bli mye styggere

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 04. Mars 2009, 22:40 »
Jaja. Da ligger vi vel nesten på nedrykk? Og snart er det Chelsea og Arsenal  :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #244 på: 04. Mars 2009, 22:42 »
Klarer vi å holde dette nivået resten av sesongen rykker vi ikke ned.
'Vi har alltid vært sånn at vi tilpasser nivået vårt etter motstanderen. Denne sesongen har vi dessverre valgt å legge oss et par hakk under motstanderens nivå. Uansett hvor dårlig motstanderen er. Derfor ligger vi der vi ligger.

Men ja, spiller vi like bra mot Hull, så vinner vi lett.
Men jeg er stygt redd for at vi slipper oss ned på deres nivå igjen da.

Enig bare se på bolton kampen, en kamp vi skulle hat denne holdingen da hadde vi kommet unna med minst et poeng. Bra og se at det er mål i dette laget. Vel takk for kampen MAn u vi kommer til å ha det gøy med boro nede i championsip til neste år.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #245 på: 04. Mars 2009, 22:43 »
faen så unødvendig tap dette var, men dere som sier vi løper som kyr eller spiller rævva. Stikk fingern i jorda og sjekk tabellen. Vi gjorde en god kamp, med enkelte katastrofale unntak. Jeg blir ikke riktig klok på Martins. Han gjør det utrolige, men det blir veldig sjelden skikkelig farlig med ham. Løven er mer gjennombruddshissig og målfarlig.
 Synd på ryan taylor, men dette må han lære av - man er ikke arrogant mot scums

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 04. Mars 2009, 22:43 »
Synd at ein stor tabbe skal øydleggja for oss idag. For hadde vi ungått den trur eg vi kunne hadde greidd 1 poeng. Men ser ein på skadelista vår så var dette eit godt forsøk. Og innsatsen var der nesten heile kampen gjennom.
Det er jo heilt klart at fortsett vi slik så skal det nok holda med tanke på å ikkje rykka ned. Men det får vi ikkje svar på før i neste kamp. Nok eit bittert tap. Det verte for mykje nesten,og for mange tabbar for tida. Desverre.

Vi spelar mot ligaleiar Scums, kor mange innkludert meg hadde ikkje sett føre seg 0-4 eller meir??!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 04. Mars 2009, 22:45 »
Se på tabellen. Vi rykker ned. De bak oss har både en og to kamper til gode.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 04. Mars 2009, 22:45 »
Enrique og Løvenkrands vår beste i dag. Var det ikkje Ryan som dreit seg ut på det målet?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #249 på: 04. Mars 2009, 22:46 »
Var vel steven taylor som dreit seg må 2-1 målet ???
Newcastlesupporter siden 1992

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 04. Mars 2009, 22:46 »
Se på tabellen. Vi rykker ned. De bak oss har både en og to kamper til gode.

10 kampar igjen. Ingen som rekna med at vi vann idag eller at vi gjer det heime mot arsenal eller chelsea.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #251 på: 04. Mars 2009, 22:47 »
Jeg forventet tap i denne kampen, men det ble ikke så gale som jeg trodde det skulle bli. Syns laget viste en bra moral i kveld, og håper de fortsetter. De har ikke råd til å slippe seg ned mot Hull neste kamp, for da er løpet kjørt.

Det ser svært stygt ut nå, og vi er nødt til å vise samme moral som i dag.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #252 på: 04. Mars 2009, 22:49 »
Jeg er uenig. Synes ikke vi spiller noe god kamp i dag. En grei førsteomgang etterfulgt av en horribel andreomgang. Vi gjør tusenvis av pasningsfeil, det gjelder omtrent samtlige. Det finnes knapt bevegelse rundt balllfører. Når vi slår langt og Unitedforsvaret header unna skal vi i det minste være og plukke opp andreballene, men midtbane og forsvar flytter ikke etter. Man slår pasninger og blir stående å se hva som skjer. Det er så forbanna mye å huke tak i  Vi opptrer som et middels juniorlag og da hjelper det lite at spillere som Jonas løper som en gal faen. Vi disponerer våre krefter helt feil.

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #253 på: 04. Mars 2009, 22:51 »
Gratulerer gutter med en kanon kamp... Gikk inn i denne kampen med liten tro(les ingen) og trodde vi kom til å bli høvlet 5-0
Newcastle "proved me wrong" til gangs. Kun uflaks som gjør at vi taper denne kampen.
Spiller vi sånn resten av sesongen og har litt marginer på vår side så overlever vi! Hadde vi spilt sånn som vi spilte idag (uten tabben baklengs) så hadde vi kjempet om europa cup plass uten tvil.

Nok en gang.. Stor fornøyd med denne kampen.. og gleder meg stort til Hull kampen!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 04. Mars 2009, 22:53 »
Hjemme mot Chelsea og Arsenal ser jeg muligheten for å ta noen poeng, men vi må vinne mot Hull og Stoke. 10 dager til neste kamp, da skal vi vel ha muligens Owen, Guthrie og Duff skadefrie. Da begynner vi å få et lag der vi bør og skal slå Hull.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/