20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56889 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #30 på: 02. Mars 2009, 22:36 »
Nei, det er fordi vi ikke tar skadeforebygging på alvor ;)
Jeg vil nødig se Geremi sentralt, mannen kommer jo til å bli løpt totalt i senk. Grøsser ved tanken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 02. Mars 2009, 23:05 »
Noen Oslo folk som har tenkt å se matchen på Belfry? Trenger et par øl for å takle denne kampen.

Her.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Mars 2009, 01:14 »
Noen Oslo folk som har tenkt å se matchen på Belfry? Trenger et par øl for å takle denne kampen.

Her.

Jeg pleide å se kampene på Belfry, men når det er fult der er det så dårlig med gode plasser så det siste året har jeg flyttet beitet til Tempest:) det er bra der også:)
Ba Ba Ba!!!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Mars 2009, 10:59 »
Forferdelig merkelig dette med at Newcastle bestandig topper skadetabellen. Vi sliter med vanvittige mange skader, og det har pågått lenge. Noe må da kunne gjøres?! Spillere kommer til Newcastle - uten og ha slitt med skader tidligere - og blir skada gang etter gang etter gang.

Det er høyere makter som straffer klubben fordi Sir Bobby Robson ble sparka.

Hehe, skulle tro det ja. Men jeg er veldig, veldig redd for denne. Kommer til å sitte med en stor klump i magen i hele morgen, og den gir seg vel ikke etter kampen kjenner jeg Newcastle rett. Den eneste måten jeg kan se hvor meg at vi kan få med oss et poeng eller tre er rett og slett at MU har en forferdelig dag på jobben - alle mann. Ellers så tror jeg vi må ut å prøve å styre kampen, hvis vi legger oss bakpå kommer Manchester til å bombardere oss med Ronaldo, Scholes, Rooney, Berbatov, Tevez. Fuck, det her blir ille.

Det med at vi må ut å styre tror jeg ikke Hughton skjønner. Han tror han kan cruise inn på 0-0, men det funker ikke her. Vi må være gjennombruddshissige, kjappe i kontringsspillet og være über-fokusert i bakre ledd. Ellers er det bare å ikke stille opp med lag og ta til takke med 0-3 walkover. Jeg tror Martins og Ryan Taylor kommer til å bli de viktigste fremover. Med han "silkefot" kan man prøve å tre gjennom på den utrolig temposvake ( :P) Ferdinand - til Martins. Også håper jeg på å se en Jonàs i storform. Hadde vært deilig om han fikk sitt første mål i morgen - det hadde vært en overaskelse for å si det mildt!

Howay the lads. Og for å si det sånn, jeg vil si at det er relativt mye mer viktig å vinne neste kamp mot Hull! Det er sesongens viktigste kamp, sammen med resten av kampene som kommer etter denne  ::)

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Mars 2009, 11:21 »
United er rett og slett bare for gode om dagen til å tape eller i det hele tatt miste poeng mot oss i denne kampen. Klarer kun å være realist i disse dager.. og tror det blir et 0-3 tap..

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #35 på: 03. Mars 2009, 11:27 »
ser at butt og duff er ute til denne kampen å! og da får vi vell geremi på midtbanen da!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. Mars 2009, 11:49 »
kan da se ut til at laget blir slik!

Harper

S.tylor-Colo-Bassong-Enrique

Løven-R.tylor-geremi-jonas

ameobi-martins

håper selvsagt ikke ameobi eller geremi spiller, men det er vell slik det ender opp! usikker hvem jeg vil se istede for geremi, men for ameobi vill jeg heller ha caroll! eller viduka, bedre enn ameobi det å!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Mars 2009, 13:05 »
Geremi på midten er en katastrofe.
Heller Smith. Han er mest lik Butt i spillestilen. Vi trenger en hardhaus, som med den største glede i verden kapper beina av Ronaldo. Det er BARE Smith som er i stand til dette.

Men her er det Gutteklubben Grei som regjerer, som i en annen klubb som ikler seg sorte og hvite drakter. Og da er det de snilleste guttene på Sovesal 1 som får spille. Ergo, "Captain fantastic" som kan så utrolig mange språk, men som er tregere enn Viduka og som ikke tør å gjøre en flue fortred får den defensive midtbanerollen, mens den snilleste av dem alle, som attpåtil er verdens dårligste fotballspiller, får fornyet tillitt på topp.

Er det rart vi rykker ned?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #38 på: 03. Mars 2009, 15:40 »
Dette er rett og slett skremmende. Meget skremmende. Virker som påstanden min om redrykk desverre blir eit faktum i år. Håpe vi ikkje tape for mykje i denne kampen som ødelegge moralen vår heilt.  :-\
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Newcastlesupporter siden 1992

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. Mars 2009, 17:02 »
enig der ja! vi får håpe at siden han skal gjør om mye på laget at han gjør om så mye at spillerne ikke helt vet hva de skal gjøre!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03. Mars 2009, 17:18 »
Ronney scorar garantert!  ::)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #42 på: 03. Mars 2009, 17:21 »
Ferguson får disse tilbake: Berbatov, Park, Fletcher, Carrick, Rooney og Anderson.....

Er så skremt nå at eg vet ikkje kor eg ska gjemme meg!!!

Var det 5-0 me tapte i samme kamp i fjor???
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 03. Mars 2009, 17:47 »
Og Anderson har aldri scora for Manu før so det skjer nok mot oss i mora. Då har vi ihvertfall to av målscorarane klare  :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 03. Mars 2009, 17:53 »
Og Anderson har aldri scora for Manu før so det skjer nok mot oss i mora. Då har vi ihvertfall to av målscorarane klare  :P

Ja vi er PLs største offer-lag når det kjem til slike ting...