Forferdelig merkelig dette med at Newcastle bestandig topper skadetabellen. Vi sliter med vanvittige mange skader, og det har pågått lenge. Noe må da kunne gjøres?! Spillere kommer til Newcastle - uten og ha slitt med skader tidligere - og blir skada gang etter gang etter gang.
Det er høyere makter som straffer klubben fordi Sir Bobby Robson ble sparka.
Hehe, skulle tro det ja. Men jeg er veldig, veldig redd for denne. Kommer til å sitte med en stor klump i magen i hele morgen, og den gir seg vel ikke etter kampen kjenner jeg Newcastle rett. Den eneste måten jeg kan se hvor meg at vi kan få med oss et poeng eller tre er rett og slett at MU har en forferdelig dag på jobben - alle mann. Ellers så tror jeg vi må ut å prøve å styre kampen, hvis vi legger oss bakpå kommer Manchester til å bombardere oss med Ronaldo, Scholes, Rooney, Berbatov, Tevez. Fuck, det her blir ille.
Det med at vi må ut å styre tror jeg ikke Hughton skjønner. Han tror han kan cruise inn på 0-0, men det funker ikke her. Vi må være gjennombruddshissige, kjappe i kontringsspillet og være über-fokusert i bakre ledd. Ellers er det bare å ikke stille opp med lag og ta til takke med 0-3 walkover. Jeg tror Martins og Ryan Taylor kommer til å bli de viktigste fremover. Med han "silkefot" kan man prøve å tre gjennom på den utrolig temposvake (

) Ferdinand - til Martins. Også håper jeg på å se en Jonàs i storform. Hadde vært deilig om han fikk sitt første mål i morgen - det hadde vært en overaskelse for å si det mildt!
Howay the lads. Og for å si det sånn, jeg vil si at det er relativt mye mer viktig å vinne neste kamp mot Hull! Det er sesongens viktigste kamp, sammen med resten av kampene som kommer etter denne