20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #15 på: 02. Mars 2009, 19:41 »
Jeg mener vi absolutt bør kjøre Martins og Viduka på topp... Viduka er den beste spissen vi har til å holde litt på ballen!! Og Martins er den eneste spissen vi har som kan finne på noe på egenhånd. Av de få mulighetene vi har rundt omkring på banen så er jeg usikker på hvordan laget vil se ut, men Ameobi MÅ IKKE spille... UFF!!!!

VIduka er god feilvendt med mann i rygg, men for det første; vi kommer til å ha så lite ballbesittelse at vi mest sannsynlig får brukt viduka sin styrke minimalt! Dessuten får han kamp mot Vidic og Ferdinand som sannsynligvis vil vinne det meste mot Viduka. Derfor mener jeg vi må bruke hurtigheten vi har på topp, slik at vi kan kontre litt på de. Løvenkrands og Martins kan begge skape litt på egenhånd, det klarer ikke VIduka...Derfor Løven og Oba.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 02. Mars 2009, 20:15 »
Jeg mener vi absolutt bør kjøre Martins og Viduka på topp... Viduka er den beste spissen vi har til å holde litt på ballen!! Og Martins er den eneste spissen vi har som kan finne på noe på egenhånd. Av de få mulighetene vi har rundt omkring på banen så er jeg usikker på hvordan laget vil se ut, men Ameobi MÅ IKKE spille... UFF!!!!

VIduka er god feilvendt med mann i rygg, men for det første; vi kommer til å ha så lite ballbesittelse at vi mest sannsynlig får brukt viduka sin styrke minimalt! Dessuten får han kamp mot Vidic og Ferdinand som sannsynligvis vil vinne det meste mot Viduka. Derfor mener jeg vi må bruke hurtigheten vi har på topp, slik at vi kan kontre litt på de. Løvenkrands og Martins kan begge skape litt på egenhånd, det klarer ikke VIduka...Derfor Løven og Oba.

Enig!
Noen som vet noe om Guthrie? Hadde vært godt å fått han tilbake til denne.
Kunne kanskje spilt med Løven bak Martins? Dette for å demme opp for at Vidic eller Ferdinand kan føre ballen langt opp mot vår banehalvdel.
Eventuelt spilt med en 5'er på midtbanen, med en spiller som KUN skal ha defensive oppgaver. Butt hadde selfølgelig vært optimalt her, men flere nevner at han kan være ute lenge. Jævlig i såfall, med tanke på hvem vi sitter igjen med på sentral midt.
Er livredd for hva Ronaldo og Rooney kan finne på i denne kampen. Er jo typisk at de får til alt mot oss, og scorer hvert sitt hatrick!

Er usikker på laget, enten:

---------------- Martins --------------------
---------------- Løven --------------------
Duff - R.Taylor - Guthrie?- Jonas
Enrique - Bassong - Coloccini - S.Taylor
---------------- Harper ------------------

eller:

--------------- Martins ------------------
Duff - Smith - R.Taylor - Jonas
--------------- Guthrie ------------------
Enrique - Bassong - Coloccini - S.Taylor
----------------Harper -------------------

Hva tror folk?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Mars 2009, 20:22 »
Hvis man i det hele tatt leser nyheter om Newcastle så hadde han fått med seg at Guthrie ikke blir klar. Han er i følge Hughton ute i 2-3 uker til.
« Siste redigering: 02. Mars 2009, 20:38 av Daniel »

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Mars 2009, 20:24 »
Hvis man i det hele tatt leser nyheter om Newcastle i det hele tatt så hadde han fått med seg at Guthrie ikke blir klar. Han er i følge Hughton ute i 2-3 uker til.

Takker ::)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Newcastlesupporter siden 1992

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Mars 2009, 20:28 »
Jeg mener fortsatt vi bør kjøre med Viduka på topp jeg da.. prøve ihvertfall!! For å kunne ha mulighet til å beholde ballen oppi der etter et oppspill, inlegg.. Bare jeg ikke ser Ameobi oppi der så må vi bare prøve no..åpen for forslag jeg!!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Mars 2009, 20:29 »
Denne siden er jo alltid til hjelp: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Var der for å sjekke, men har på ett eller annet vis klart å hoppe over Guthrie. Beklager folkens.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. Mars 2009, 20:30 »
Denne siden er jo alltid til hjelp: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Denne tabellen har vi stort sett "ledet" hele sesongen...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 02. Mars 2009, 20:33 »
Tror ikke at det å spille med Viduka på topp kommer til å hjelpe. Mannen er ikke i sin beste form, og virker tung og treg. At han kan holde på ballen er greit, men er redd dette ikke holder.
Tror vi må satse på lynraske kontringer i denne kampen, og med Viduka på topp så går det i vasken.
Vi er avhengig av at laget jobber sammen, og at alle blør for drakta. Hvis ikke så kan det bli svært stygt!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Mars 2009, 20:53 »
Harper

Saylor-Bassong-Colo-Jose

Raylor-Geremi-Jonas

Martins-Viduka-Løven

Tilbake til formelen som berga fjorårets sesong.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Mars 2009, 21:00 »
Den formelen der mangler vel en ganske vesentlig ingrediens...Og jeg tror ikke det vil fungere uten.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Mars 2009, 21:01 »
Tre spisser mot Manu er selvmord! Geremi på midtbanen er også en foferdelig løsning mot manu sitt hurtige spill.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 02. Mars 2009, 21:05 »
Tre midtbanespillere mot Man Utd er selvmord.. Men blir nok tap uansett hvilket lag vi stiller med. Vi er nødt for og slå Hull.
Vi er to poeng unna nedrykk, lurer på hvor vi ligger hvis det blir tap mot Man Utd, Chelsea og Arsenal.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #28 på: 02. Mars 2009, 21:13 »
Forferdelig merkelig dette med at Newcastle bestandig topper skadetabellen. Vi sliter med vanvittige mange skader, og det har pågått lenge. Noe må da kunne gjøres?! Spillere kommer til Newcastle - uten og ha slitt med skader tidligere - og blir skada gang etter gang etter gang.
Howay the Lads!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 02. Mars 2009, 21:18 »
Forferdelig merkelig dette med at Newcastle bestandig topper skadetabellen. Vi sliter med vanvittige mange skader, og det har pågått lenge. Noe må da kunne gjøres?! Spillere kommer til Newcastle - uten og ha slitt med skader tidligere - og blir skada gang etter gang etter gang.

Det er høyere makter som straffer klubben fordi Sir Bobby Robson ble sparka.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.