Jeg mener vi absolutt bør kjøre Martins og Viduka på topp... Viduka er den beste spissen vi har til å holde litt på ballen!! Og Martins er den eneste spissen vi har som kan finne på noe på egenhånd. Av de få mulighetene vi har rundt omkring på banen så er jeg usikker på hvordan laget vil se ut, men Ameobi MÅ IKKE spille... UFF!!!!
VIduka er god feilvendt med mann i rygg, men for det første; vi kommer til å ha så lite ballbesittelse at vi mest sannsynlig får brukt viduka sin styrke minimalt! Dessuten får han kamp mot Vidic og Ferdinand som sannsynligvis vil vinne det meste mot Viduka. Derfor mener jeg vi må bruke hurtigheten vi har på topp, slik at vi kan kontre litt på de. Løvenkrands og Martins kan begge skape litt på egenhånd, det klarer ikke VIduka...Derfor Løven og Oba.
Enig!
Noen som vet noe om Guthrie? Hadde vært godt å fått han tilbake til denne.
Kunne kanskje spilt med Løven bak Martins? Dette for å demme opp for at Vidic eller Ferdinand kan føre ballen langt opp mot vår banehalvdel.
Eventuelt spilt med en 5'er på midtbanen, med en spiller som KUN skal ha defensive oppgaver. Butt hadde selfølgelig vært optimalt her, men flere nevner at han kan være ute lenge. Jævlig i såfall, med tanke på hvem vi sitter igjen med på sentral midt.
Er livredd for hva Ronaldo og Rooney kan finne på i denne kampen. Er jo typisk at de får til alt mot oss, og scorer hvert sitt hatrick!
Er usikker på laget, enten:---------------- Martins --------------------
---------------- Løven --------------------
Duff - R.Taylor - Guthrie?- Jonas
Enrique - Bassong - Coloccini - S.Taylor
---------------- Harper ------------------
eller:--------------- Martins ------------------
Duff - Smith - R.Taylor - Jonas
--------------- Guthrie ------------------
Enrique - Bassong - Coloccini - S.Taylor
----------------Harper -------------------
Hva tror folk?