20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 49901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Man kan ikke være skuffa over Martins når han har vært skada i 2 mnd. Det er vanskelig og komme tilbake i god form raskt etter en skade.

Jeg hvet men det er ikke bare Martins men det er kansje fordi jeg liker Martins veldig godt og blir ekstra skuffa når han også bare ser ut til å ikke bry seg.. Jeg forventer mye han av fordi han er desidert en av våre beste spillere å vil så gjerne at han skal ta ansvar og klistre den ballen i krysset.
Ba Ba Ba!!!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Amøba var katastrofal i dag. Tror ikke det finnes en dårligere spiss i de øvre divisjoner. Han gikk konstant i offside. Tom på dødballer stod han i offside og når bolton klarerte ballen var amøba og martins ikke interessert i å komme raskt ut av offsiden i tiflelle ballen kom tilbake til dem. Martins er nok smårusten, mens Amøba er rett og slett for dum til å skjønne bedre.

Og Taylor viste nok en gang sin mangel på spilleforståelse på målet til Bolton. Greit nok at Butt også luffet, men det var katastrofal oppdekning av Talor som medførte målet. Colo hadde dekt en mann. Taylor hadde full oversikt og hadde mer en god nok tid til å dekke mannen som scoret for bolton. KATASTROFESPILL.

Hadde definitivt fortjent et poeng i dag. Synes vi til tider spilte ok fotball, men byttet til dumme chris kom for sent og i tillegg var det det mest idiotiske byttet i løpet av denne sesongen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Man kan ikke være skuffa over Martins når han har vært skada i 2 mnd. Det er vanskelig og komme tilbake i god form raskt etter en skade.

Jeg hvet men det er ikke bare Martins men det er kansje fordi jeg liker Martins veldig godt og blir ekstra skuffa når han også bare ser ut til å ikke bry seg.. Jeg forventer mye han av fordi han er desidert en av våre beste spillere å vil så gjerne at han skal ta ansvar og klistre den ballen i krysset.

Hehe. Men hvis du ser på ansiktsutrykket til Martins når han blir bytta ut, så ser du at han bryr seg.  :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
det bytte var bare helt sinnsykt, skulle likt å hørt hvorfor. han kunne også tatt ut løvenkrands som ikke gjorde en forbanna dritt. han flytta jo ameobi ut på kanten og løvenkrands opp på topp

Syns Løvenkrands var vår offensivt farligste spiller. Mannen prøvde ihvertfall, han kom seg til avslutninger, og var også nærmest mål i dag.
Jeg blir langt mer irritert over Jonas i dag, for det er frustrerende og se de manglende sluttproduktene av det han gjør, for han er faktisk alt for ofte veldig dårlig i de avgjørende øyeblikkene.

Helt enig Kristoffer!
Løvenkrands synes jeg var vår mest kreative spiller idag. Klarte å flytte ballen kjapt, skapte sjanser for seg selv og andre, hadde farlige avslutninger og god til å utfordre. Han viste også hurtigheten sin gang på gang. Hadde han vært litt kynisk så kunne han gått for et straffe midtveis i første omgang også fremfor å prøve å avslutte når taklingen kom.

Jonas derimot klarer jo ALDRI å slå et presist innlegg, eller å legge inn i det hele tatt. Martins var brukbar eller ok i første omgang men helt vekk i andre. Ameobi skulle IKKE vært på banen i det hele tatt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Nettopp, er helt enig med det ang. Jonas. Han er flink å jobbe, føre ballen i stor fart osv, men det hjelper så lite når han sviktar i dei avgjerande øyeblikka. Og vi har sett det gang på gang denne sesongen, har kun 4 assists og det er ikkje altfor imponerande. Men misforstå meg rett, eg synes han er en ganske bra spelar med stort potensiale.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jada, det må aldri glemmes. Jonas har et voldsomt potensialet, men han har ting han må jobbe med!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins gjorde det helt ok, han hadde noen viktige innvollveringer og fikk gjennom par-tre skumle stikkere som fort kunne blitt utnyttet bedre. Litt skuffet over arbeidsinnsatsen hans i dag, for den pleier å være bedre. Men var vanskelig å være spiss i dag siden vi som lag ikke prøvde å spille fotball, det gjelder også Ameobi, for han hadde det vanskelig der fremme han også.

Når det gjelder baklengsmålet så er det dårlig sonespill fra Colo og Taylor slik jeg ser det. Colo skulle tatt Gardner, mens Taylor skulle hatt markeringen på den mannen Colo markerte. Blir feil å si at Taylor skulle hatt Gardner, fordi det er ikke hans sone. Dette skyldes dårlig kommunikasjon i det bakre leddet mellom Colo og Taylor..regner med Harper ga beskjed, jeg håper hvertfall det, ellers skal han ha sin porsjon skyld han også. Det er rett og slett forferdelig forsvarsspill.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hvem skal stakkars Jonas slå på? Det er jo så forferdelig stillestående!! Å starte med Ameobi vil jeg ikke prate om en gang.. skjønner ikke at han spiller når Viduka er frisk nok!! Ikke rart vi taper slike kamper.. alle må regne med å bli svette etter en kamp, og det tror jeg bare Jonas var i dag..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem han skal slå på er vel ikke poenget her. Poenget er at han ikke klarer det. Hadde han klart det kunne selv Ameobi scora mål.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jonas slår vel ikke like dårlige innlegg når han spiller på høyrekanten og får brukt riktig bein?

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ja, hvis ingen markerer han så kunne han klart det..ettersom han står helt rolig, med begge bena trygt plantet på matta. Og ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor Jonas spiller på "feil" side.. Og med Viduka i boksen som har mere muskler i underarmen enn Ameobi har i hele kroppen så kunne det blitt no.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Amøba hadde definitivt vært i offside uansett

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes Jonas og Løven bør fritas for kritikk idag. de er faktisk de eneste som faktisk prøver å få til ting. begge feiler jo ganske brutalt i slutt produktet, men det er jo for at de 2 har det hele fulle offansive ansvaret, det er sjeldent backene kommer rundt på kantene, Enrique var ganske frisk idag og kanskje dagens beste... men S.Taylor på høyre hadde vell ingenting annet en den headinga som Løven avslutta utenfor på å skryte av...?

Butt og R.Taylor har ingenting å bidra med på sentral midtbane, jeg kan vell ikke minnes en eneste passning som startet noe som helst. Det var vell egentlig ikke før Geremi kom inn at vi faktisk prøvde å spille via sentral midtbane, og det sier jo egentlig seg selv at det ender i katastrofe, mannen bruker jo fort 14 dager på å bestemme seg hvor passninga skal gå.

hvis Newcastle hadde hatt en sentral midtbane å spille på så hadde denne kampen helt klart endt annerledes, Shola og Oba hadde fått mer å gjøre, og alt ansvar hadde ikke blitt lagt på vingene...

Vi har ikke bedre midtbane en den vi stillte med idag.. så det er jo ikke noe å si på det. Men hvis ikke Nolan holder seg unna kort. og Guthrie kommer seg fort på beina igjenn, så tror jeg faktisk at vi kommer til å få det tungt. for jeg tror helt ærlig at disse 2 er de eneste som kan hjelpe Newcastle.

Shola, Carrol, Viduka og Oba kan alle sette ballen i mål hvis de får sjangsen... men vi har ingen andre en noen utspillte vinger som kan skape dem, og da blir det tøfft! jeg glemte Smith med vilje, for han kan ikke bidra med mål...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg synes Jonas og Løven bør fritas for kritikk idag. de er faktisk de eneste som faktisk prøver å få til ting. begge feiler jo ganske brutalt i slutt produktet, men det er jo for at de 2 har det hele fulle offansive ansvaret, det er sjeldent backene kommer rundt på kantene, Enrique var ganske frisk idag og kanskje dagens beste... men S.Taylor på høyre hadde vell ingenting annet en den headinga som Løven avslutta utenfor på å skryte av...?

Butt og R.Taylor har ingenting å bidra med på sentral midtbane, jeg kan vell ikke minnes en eneste passning som startet noe som helst. Det var vell egentlig ikke før Geremi kom inn at vi faktisk prøvde å spille via sentral midtbane, og det sier jo egentlig seg selv at det ender i katastrofe, mannen bruker jo fort 14 dager på å bestemme seg hvor passninga skal gå.

hvis Newcastle hadde hatt en sentral midtbane å spille på så hadde denne kampen helt klart endt annerledes, Shola og Oba hadde fått mer å gjøre, og alt ansvar hadde ikke blitt lagt på vingene...

Vi har ikke bedre midtbane en den vi stillte med idag.. så det er jo ikke noe å si på det. Men hvis ikke Nolan holder seg unna kort. og Guthrie kommer seg fort på beina igjenn, så tror jeg faktisk at vi kommer til å få det tungt. for jeg tror helt ærlig at disse 2 er de eneste som kan hjelpe Newcastle.

Shola, Carrol, Viduka og Oba kan alle sette ballen i mål hvis de får sjangsen... men vi har ingen andre en noen utspillte vinger som kan skape dem, og da blir det tøfft! jeg glemte Smith med vilje, for han kan ikke bidra med mål...

Enig.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Synes ikke det hadde vært noe å si på om vi hadde fått med oss et poeng i dag, selv om avslutningene var svake. Vi ble jo snytt for en soleklar straffe på slutten. PÅ den andre siden hadde det ikke vært noe å si på om Bolton hadde fått en i første omgang. Kan ikke forstå at Shola får 90 min når vi har 3 spisser som er bedre enn ham på benken.

Når det gjelder de fire neste kampene er jeg ganske sikker på at vi taper på onsdag. Hull tror jeg vi slår, og Arsenal og Chelsea kan vi fort få med oss noe fra.

Min børs:

Harper 5. Sjanseløs på målet, men er på bærtur ved et par anledninger.

S. Taylor 5. Gjør en grei kamp. Har innsats, men han er litt klønete i enkelte situasjoner.

Coloccini 5. Svak på målet, men gjør en grei kamp ellers.

Bassong 7. Vår bestemann i dag også. Faen så god han er. Vinner det som er av dueller og er trygg med ballen.

Enrique 6. Mindre feilpasninger enn normalt i dag. Gjør en grei innsats defensivt også.

Jonas 6. Vil veldig mye, men får det ikke alltid til. Som regel god til det gjelder...

Butt 6. Gjør en bra førsteomgang. Åndssvakt gult kort.

R. Taylor 5. Er ikke sentral midtbanespiller. Svakere dødballer enn forventet.

Løvenkrands 6. Prøver mye. Farlig når han setter fart. Svake skudd.

Ameobi 2. Får ikke til noe som helst egentlig.

Martins 3. Burde scort. Virker uinteressert i det som foregår på banen. Dårlig på å true bakrom...