20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 49902 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Noen som vet hvor mange poeng vi hadde på denne tiden i fjor?
Vi hadde 28 poeng etter 27 runder i fjor også tror jeg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Spillerne bør og skal være proffesjonelle nok til å kunne takle problemene som har oppstått rundt sykdommen til Kinnear. At Hughton står der istedenfor Kinnear, burde ikke utgjøre en stor forskjell. Men jeg tviler ikke på at det har noe med våre dårlige prestasjoner, og da skal spillerene ha sin del av skylden også. Det at vi hadde en så dårlig periode etter KK stakk, skal gutta på toppen ha skylda for. Det var vanskelig for Hughton og spillerene og jobbe skikkelig da, slik presseomtalen og trykket fra supportere andre folk var.

Vi har mange gode spillere og jeg forventer at vi klarer oss, fordi potensialet vårt er utvilsomt godt nok til det.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Er så drittlei av å se enkelte spillere og trenere komme ut i media å fortelle om spiriten til laget. For meg virker det som om det ikke finnes noe spirit. Idag så jeg iallefall ingenting til den!
Er så frustrert, har ikke ord.  :-[

De burde se på Aston Villa og James Milner nå. Det er hva jeg kaller spirit.

No tok no dei ein "Newcastle" og rota vekk seieren og 3 poeng...men men.

Jepp, og Stoke viser en innsats vi bare kan drømme om på bortebane. Artig kamp
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Uff dette ser mørkt ut.... Det vi treng nå er ein manager med en plan og som kan løfte laget flere hakk, Kan ikkje fortsette med desse midlertidige caretakerane som ikkje har peiling......Spillerane gjør heller ikkje det som er forventa av dei, det er skuffande.. Kanskje vi har spillera med potensiale men hjelper ikkje det når dei ikkje greier å sette dette potensialet ut i kampane våre.

Ashley og Wise har ødelagt en allerede skadeskutt klubb >:(

Eg er så jævla forbanna akkurat nå...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sitat
Vi har mange gode spillere og jeg forventer at vi klarer oss, fordi potensialet vårt er utvilsomt godt nok til det.

Enig med den. Samtidig så kan denne tankegangen bli vår bane. Alle tror vi skal klare oss, inkludert spillerne.
De lagene som ligger bak oss på tabellen har enda større motivasjon, fordi de vet at de må kjempe for å holde seg oppe. For meg virker det som om Newcastle-spillerne tror de holder seg, og ikke forstår alvoret.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi er to poeng unna nedrykk. Og med de kampene vi har fremover så tar nok de bak litt innpå hvis de klamrer til seg noen poeng.
Huff, dette er ille.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg krever at vi klarer oss. Men jeg forventer ikke at det skal skje, sånn som situasjonen er nå. Selvfølgelig skal vi i utgangspunktet være for god til å rykke ned. Men når laget kollapser straks Hughton overtar det daglige ansvaret for laget, og står på sidelinja under kamp, så er det klart og tydelig at det trengs mer enn bare ett mirakel til for at vi skal overleve.

Spillerne skal selvfølgelig ha en stor del av skylden. Men når det er så åpenbart at det kun er Jonas som har riktig innstilling og vinnervilje, så må noen gjøre noe. Og det er ikke spillernes oppgave, det er trenernes oppgave. Men jeg tror ikke de er kompetente nok til å evne å se at det ikke finnes noen lagmoral. De ser bare godt humør på trening og i garderoben. De evner ikke å se at når spillerne møter motgang, så svikter samholdet fullstendig.

Samtidig så er det klart og tydelig for alle og enhver at Chris Hughton er taktisk fullstendig inkompetent. Han får jo Graeme Souness til å ligne på Drillo (da tenker jeg på fotballprofessoren, som legger vitenskap til grunn for sin spillestil - atlså så langt unna GS som det er mulig å komme, men likevel ser de merkelig like ut med Hughton in charge). Ikke kan han organisering av forsvar heller, for i dag fantes det ikke noe som kan kalles forsvar. Forsvaret vårt var all over the place, i negativ betydning. Vi ser fullstendig desillusjonerte ut på banen. Ingen vet hvor de skal gjøre av seg. Ingen vet hva de skal gjøre når de har ballen, og alle forsøker på det mest spektakulære i en desperat jakt på scoring, som alle vet at ikke vil få resultat.

De sjansene vi skapte i dag var ikke spesielt store. Martins hadde vår klart største sjanse, men det var ikke verdens mest opplagte målsjanse det heller. Vi spilte en drit elendig kamp i dag. Ingen plan overhodet, og vi mistet fullstendig gnisten når Bolton scora. Da ble rullgardina trukket ned, og 10 av 11 spillere la seg ned for å sove. Jonas var den eneste som så ut som han ønsket noe mer enn å tape kampen, men han eier ikke skuddfot, og treffer på kun 1 av 10 innleggsforsøk. Det er ikke rart at det er en festdag av de sjeldne hver gang denne mannen scorer mål eller får assist.

Vi ser ut til å være på en highway to relegation. Eller Highway to Hell, for å bruke en musikkmetafor. Samtidig så skal vi nå snart møte lag som vi av en eller annen merkelig grunn har en lei tendens til å av og til stjele ett og annet poeng fra. Men som regel så blir det jo bare én gang for sesongen. Vi har allerede stjålet poeng fra Manu og Chelsa. Da er det Arsenal og Pool som gjenstår. Begge de lagene sliter litt, og Liverpool er på stø kurs mot nok en tredjeplass i PL, mens Arsenal er i ferd med å dette utenfor topp 4. Så det spørs om ikke vi møter de to lagene på verst tenkelig tidspunkt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Og hvis noen kan fortelle meg hvilken idiot som fant ut at det var en god idé å bytte ut ligaens raskeste spiss, mot ligaens desidert tregeste og spille med verdens to desidert mest stasjonære spisser på topp når vi er desperate etter scoring? Vedkommende bør - unnskyld at jeg nok en gang må dra frem et litt forslitt uttrykk fra min side - bli skutt på åpen gate. Ikke engang Graeme Souness, Ruud Gullit eller Kenny Dalgish kunne fått til noe sånt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg håper det ringte en bjelle oppi det store hodet til Ashley i dag. Vi kan ikke spille en eneste kamp til med Chris Hughton som ansvarlig på sidelinja. Fortsetter vi sånn som dette så rykker vi ned. Klubben er nødt for og kontakte Sir Alan Shearer umiddelbart. 

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
det bytte var bare helt sinnsykt, skulle likt å hørt hvorfor. han kunne også tatt ut løvenkrands som ikke gjorde en forbanna dritt. han flytta jo ameobi ut på kanten og løvenkrands opp på topp
lt;3 Newcastle <3

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Skal Hughton ha ansvaret resten av sesongen rykker vi ned, garantert. Vi må få inn en ny caretaker, fort som faen!

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Jeg er meget skuffet over spissene idag og midtbanen og spesielt Martins. Han som er så god ser ut til gi f*** i hva som skjer, han gidder ikke å blø for drakta og klandrer han ikke siden ingen andre gidder det idag bortsett fra Bassong, Enrique og Jonas.. Jeg kan bare ikke tro det hvor dårlig kreativitet vi har på midtbanen.. At Martins ikke gidder å prøve å ta et løp (kansje han vet at han aldri blir spilt gjennom heller) syntes jeg blir for dårlig. Shola gidder jeg ikke å nevne engang fordi han burde rømme fra byen før det blir en pris på hodet hans.

Jeg syntes de spillere som entrer banen idag ikke bryr seg og gidder ikke blø for laget, sSpillere som Butt, Taylor og Harper hører til i championship å Amøben bryr seg ikke hvor Newcastle spiller så lenge han får være i klubben selvom jeg og 99% av alle andre nufc fans mener han hører hjemme i en norsk 4 div. lag. Virker som om mange av spillerene våre ikke bryr seg da de kan bytte klubb når vi rykker nå som f.eks Martins, hvis vi rykker så plukker en eller annen klubb han opp og han er fornøyd. Det stikker i hjertet å se spillere sånn med tanke på at Martins er favorittspillern min i midt klubbs hjerte.

Det var så like før idag at jeg kastet fjernkontrollen i flatskjermen til søstern min. Så kampen hos henne idag fordi hu hadde lagd pinnekjøtt å det pleier å smake godt men idag var alt vondt. Veldig glad det ikke var min egen Samsung 46 tommer som jeg så kampen på idag.
Beklager skrivefeil men jeg er virkelig frustrert!
Ba Ba Ba!!!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Martins kjem nok, han har alltid vore svak rett etter skade før, så eg er ikkje bekymra for han. Synes egentlig ikkje det var innsatsen som var for dårlig i dag, det var kvaliteten i spelet og dei elendige avleveringane/avslutningane som var verst.

Igjen vart vi snytt for et soleklart straffespark, men dette er nesten blitt så vanlig at eg knapt bryr meg om det lenger. Når det gjeld situasjonen med Bassong er eg klar på at det ikkje var straffe, slike situasjonar som det blir aldri dømt straffe på i PL.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Man kan ikke være skuffa over Martins når han har vært skada i 2 mnd. Det er vanskelig og komme tilbake i god form raskt etter en skade.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
det bytte var bare helt sinnsykt, skulle likt å hørt hvorfor. han kunne også tatt ut løvenkrands som ikke gjorde en forbanna dritt. han flytta jo ameobi ut på kanten og løvenkrands opp på topp

Syns Løvenkrands var vår offensivt farligste spiller. Mannen prøvde ihvertfall, han kom seg til avslutninger, og var også nærmest mål i dag.
Jeg blir langt mer irritert over Jonas i dag, for det er frustrerende og se de manglende sluttproduktene av det han gjør, for han er faktisk alt for ofte veldig dårlig i de avgjørende øyeblikkene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida