20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 50072 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rulings

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Jeg må nesten si at jeg hater Peter Løvenkrands akkurat nå. Missen mot Everton sist helg var forferdelig, og han viste seg eller ikke verdig for en plass blant de 11 første.....Men det er vel skader som avgjør mye av hvem som starter....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hmm Ameobi og Martins på topp, borger for mykje frustrasjon. :P Rart Duff ikkj er med?
Skadet i følge Radio Newcastle.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Spennande å sjå om det er 4-4-2 eller 4-3-3. Likar ikkje at vi stiller med Ameobi igjen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Laget:

Harper

Saylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Jonas - Raylor - Butt - Løvenkrands

Ameobi - Martins

Dette lukter tap
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Laget:

Harper

Ameobi - Martins

Dette lukter tap
Det hadde du sagt uansett hva vi hadde stilt med i dag, så skjønner ikke hvorfor du skal quote laget.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Spennande å sjå om det er 4-4-2 eller 4-3-3. Likar ikkje at vi stiller med Ameobi igjen.

Det blir 4-4-2. Løvenkrands på kanten. Bedre med Ameobi enn Viduka. Smith eller Carroll sammen med Oba hadde vært det beste.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Synes laget seer veldig bra ut  ;D, men hvor er Carroll, skadet?  ???

Er han frisk ville jeg bytta han inn istedenfor Bambi Ameobi
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Jeg må nesten si at jeg hater Peter Løvenkrands akkurat nå. Missen mot Everton sist helg var forferdelig, og han viste seg eller ikke verdig for en plass blant de 11 første.....Men det er vel skader som avgjør mye av hvem som starter....

Syns på ingen måte Løvenkrands har spilt seg ut av laget selv om han bommet på den sjangsen.    Skulle heller hatt ut Amøba og Duff inn på laget.   I tillegg ville jeg hatt Jonas på samme side som Enrique.   Men men, helt greit lag.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Det blir 4-4-2. Løvenkrands på kanten. Bedre med Ameobi enn Viduka. Smith eller Carroll sammen med Oba hadde vært det beste.
NEI!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Laget:

Harper

Ameobi - Martins

Dette lukter tap
Det hadde du sagt uansett hva vi hadde stilt med i dag, så skjønner ikke hvorfor du skal quote laget.

Hadde vi hatt møkkalaget til Aston Villa hadde vi muligens vunnet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Helvettes Ameobi, det irriterer meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Helvettes Ameobi, det irriterer meg.

Ameobi settern i dag, vent å se!  :P
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

krijo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
er litt pessimistisk før kampen men vil tippe vi vinner 5-1.. Oba skårer 4, Rayler skårer på frispark fra 35 meter :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Skal ikke forundre meg - men faen det er provoserende hvor mange sjanser den mannen får til tross for så jævla dårlig bidrag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Ja, bra du er pessimistisk ;)
Eller realistisk for den del :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒