20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 50083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Det er selvfølgelig bare tull at Viduka halvskadet er en mye bedre spiller enn en match-fit Ameobi. Joda, Viduka har et mye høyere toppnivå enn Ameobi, men han gjør da faen ikke en god nok jobb halvskadet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Først må jo Ameobi gjøre en jobb for å i det hele tatt være med i diskusjonen...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Ettersom Wigan tapte borte mot Chelsea og vi slår Bolton på bortebane nå så er det "bare" 4 poeng opp til Wigan med 35 poeng på en sjuendeplass. Selvsagt kan lag som Sunderland og City gå forbi Wigan denne runden, men en sjuende plass er både realistisk og en god plassering sesongen.
Howay the Lads!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Når det kommer til spørsmålet om å å ha sett Big Al live, så så jeg han i en hjemmekamp (med billett fra CWs NUSSC) mot Charlton våren 2002. Vi vant 3-0, og Shearer scoret sitt 200. mål i PL, Lua Lua scoret NUFC sitt 5000. mål i ligasammenheng, og jeg mener fremdeles dette er noe av det beste jeg har gjort med buksa på...

Vi vant til slutt 3-0, men jeg er usikker på hvem som scoret 3-0 målet. Kan det ha vært Speed?
Når det kommer til kampen i dag, så mener jeg at noen bør kidnappe Amøba for å sikre oss kvalitet på topp. Oba + Løven er spennende, iallefall når man ser hva vi har å velge mellom...
Midtbanen bør inneholde både duff og spiderman, og jeg ser gjerne Steven Taylor på høyrebacken.
Da ender jeg opp med følgende lag + en kidnapping, i den grad det går an å "kid"nappe en neger på 2 meter:
Harper
S.Taylor - Colo - Bassong - Enrique
Spiderman - Butt - GUTHRIE/Smith - Duff
Oba-Løven

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Ettersom Wigan tapte borte mot Chelsea og vi slår Bolton på bortebane nå så er det "bare" 4 poeng opp til Wigan med 35 poeng på en sjuendeplass. Selvsagt kan lag som Sunderland og City gå forbi Wigan denne runden, men en sjuende plass er både realistisk og en god plassering sesongen.

Etter Bolton-kampen er det 11 kamper igjen. I 5 av disse møter vi de 5 som ligger øverst på tabellen. Jeg tror vi skal være fornøyde bare vi holder oss.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
tror vi kan være heldige og klare uavgjort mot manu, arsenal bør være mulig å slå! liverpool tror jeg kan bli stygt! aston villa er vell siste kampen i år, og da vinner det laget som har mest og spille for! så helt umulig med 7 plass syns jeg ikke det er!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Helt umlig er det ikke, men veldig realistisk syntes jeg ikke det er. Som sagt har vi et vanskelig program og vi er heller ikke i god form. Faktisk har vi bare vunnet en kamp i 2009. Så jeg ville ikke akkurat satt pengene mine på at vi kommer på øvre halvdel denne sesongen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
tror vi kan være heldige og klare uavgjort mot manu, arsenal bør være mulig å slå! liverpool tror jeg kan bli stygt! aston villa er vell siste kampen i år, og da vinner det laget som har mest og spille for! så helt umulig med 7 plass syns jeg ikke det er!

ALDRI om vi klarer 7.plass. Det er rett og slett umulig.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Når det kommer til spørsmålet om å å ha sett Big Al live, så så jeg han i en hjemmekamp (med billett fra CWs NUSSC) mot Charlton våren 2002. Vi vant 3-0, og Shearer scoret sitt 200. mål i PL, Lua Lua scoret NUFC sitt 5000. mål i ligasammenheng, og jeg mener fremdeles dette er noe av det beste jeg har gjort med buksa på...

Vi vant til slutt 3-0, men jeg er usikker på hvem som scoret 3-0 målet. Kan det ha vært Speed?

Det stemmer. Speed hamret inn et mål på hodet etter en corner. Jeg var også der på den kampen gjennom noen billetter jeg fikk tak i fra samme mann. Husker vi spiste noe middag på stadion før kampen og greier. Kanskje vi møttes, husker i hvertfall vi snakket med noen norske newastlefans..

Dagens kamp tror jeg desverre vi taper. Vi stinker borte og Bolton er et helvetes lag å spille mot. 2-0 Bolton

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Tror vi skal få store problemer med å ta en 7. plass! Man U er jeg redd vi taper stort mot, Arsenal er mulige å ta mens Liverpool kan være mulige å ta, men jeg tviler. 3 poeng ut ifra de kampene, så er jeg fornøyd.

Kampen idag blir svært vanskelig. Vi er elendige på bortebane! Ser ikke at vi skal klare å vinne denne heller. Håper på en 1-0 seier, men er redd vi taper. Forventer ikke seier, for da blir jeg bare så jævlig skuffa hvis vi taper. Tar seier som en bonus....

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvis Martins starter i dag og får spille hele kampen, så tror jeg vi vinner. Men typisk om vi starter med noe tull på topp.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil

Det stemmer. Speed hamret inn et mål på hodet etter en corner. Jeg var også der på den kampen gjennom noen billetter jeg fikk tak i fra samme mann. Husker vi spiste noe middag på stadion før kampen og greier. Kanskje vi møttes, husker i hvertfall vi snakket med noen norske newastlefans..

Dagens kamp tror jeg desverre vi taper. Vi stinker borte og Bolton er et helvetes lag å spille mot. 2-0 Bolton
Jeg husker at turen var dyr, selv om jeg bodde i Liverpool det året, og vi fikk nesten ingenting for pengene fra CW. ellers så var det konge og treffe flere Norske NUFC fans, selv om jeg ikke husker så mange ansikter av dem lengre.

Jeg er optimist, og tror på uavgjort

rulings

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Uavgjort???  Jeg har tro på seier idag. Bolton har hatt sine kamper for sesongen, og det er nå nedturen starter! Kevin Davies blir skadet etter 20min, og laget raser i sammen. Newcastle holder buret rent i dag, men om de scorer gjenstår å se!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Laget:

Harper

Saylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Jonas - Raylor - Butt - Løvenkrands

Ameobi - Martins

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Hmm Ameobi og Martins på topp, borger for mykje frustrasjon. :P Rart Duff ikkj er med?