20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 50035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Harper
S Taylor Colo Bassong Enrique
R Taylor Butt Smith Jonas
Martins Duff

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Harper
S Taylor Colo Bassong Enrique
R Taylor Butt Smith Jonas
Martins Duff

Bra forslag dette, men jeg vil se Løvenkrands som Obas makker, tror de passer vedlig godt sammen som spisspartnere. Løvenkrands er god til å utnytte bakrom, har en enorm fart og liker å lure inne i og rundt 16 meteren. Oba derimot liker å ha ballen i bena og utfordre og kan gjerne finne på og gå dypt for å hente ballen.
Oba har også tidligere i sesongen bevist at han er en god tilrettelegger og har servert Owen store sjanser.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
S.Taylor  Bassong  Colo  Enrique
R.Taylor    Butt      Duff   Jonas
         Martins  Løven

Enrique og Jonas matcher godt sammen på venstresiden,  Duff er ubrukelig på høyrekant, derfor Duff sentralt.
Løven har vært frisk så syns han fortjener fornyet tillit. 
sunt pueri pueri puerilia tractant

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kan ta med at han totalt har 379 mål på 733 kamper for Southampton, Blackburn og Newcastle. Det er helt fantastisk! Er det mange her som har sett Shearer spille live, og som har opplevd noen av hans store kamper for Newcastle?? Selv har jeg sett han spille en gang i 04/05 sesongen, scoret ikke, men det var moro å få sett mannen på SJP før han la opp.

Den mannen var RÅ! Savner en slik spiller. Får seriøst gåsehud når jeg ser filmene av han!
Selv så jeg hjemmekampen mot WBA, da Shearer scoret 2. Han scorte vel ikke mot Sunderland om jeg husker rett, i 3-2 kampen? Var vel Ameobi, Caldwell (sm) og Emre som sørget for poeng der?
Shearer scoret vel også på straffe mot Tottenham i en 3-1 seier.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
S.Taylor  Bassong  Colo  Enrique
R.Taylor    Butt      Duff   Jonas
         Martins  Løven

Enrique og Jonas matcher godt sammen på venstresiden,  Duff er ubrukelig på høyrekant, derfor Duff sentralt.
Løven har vært frisk så syns han fortjener fornyet tillit. 

Var faktisk ikke så gale det forslaget der! Er litt redd for at Duff blir litt puslete mot Bolton sin midtbane. Ellers støtter jeg opp under det laget.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sinnsyke 3.90 på Newcastle hos Nordicbet. Hadde man bare hatt stål!

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Det er høy odds, men tatt i betraktning at det er Newcastle vi snakker om her tror jeg det er like greit at man eventuelt ikke har stål. Kan ærlig talt ikke forestille meg at vi vinner en kamp på bortebane.

Tipper 2-1 tap.. Davies involvert i begge baklengs, gjerne et par dødballer.

Føler et håp så lenge Martins spiller dog :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Men 3.90 på en vippekamp er jo vanvittig. Jeg mener det er 50-50 hvem som vinner denne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Beløp plassert:      1.000,00 NOK
Mulig gevinst:    3.900,00 NOK

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

hoho ;)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Vi har jo en fantastisk bortestatistikk....både i år og de siste fem årene...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
                  Harper
Saylor   Coloccini    Bassong    Enrique
                     Butt
       Raylor                Jonas
                  LuaLua
          Martins     Løvenkrands 

Blir neppe dette laget, men eg synst det hadde vært spennande å prøvd det ut.   
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil

Shit! Du bør ha en trygg økonomi, ganske sikker på at den ryker. Sjelden vi vinner borte og Bolton er et godt lag.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
                  Harper
Saylor   Coloccini    Bassong    Enrique
                     Butt
       Raylor                Jonas
                  LuaLua
          Martins     Løvenkrands 

Blir neppe dette laget, men eg synst det hadde vært spennande å prøvd det ut.   

Den virker spennende som du sier, men tror ikke det skjer...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan ikke forstå at enkelte brukere her inne putter Viduka og Ameobi i samme bås! Ingen tvil om at Viduka er tungtrent, men at han i form er en kvalitetsspiller kan det da ikke være tvil om?

Enig. Så lenge Viduka er matchfit har han langt mer å bidra med enn Ameobi spør du meg. Men problemet er jo at Viduka ikke har vært 100% matchfit iløpet av denne sesongen...
'Jeg mener å huske å ha sagt det før, og sier det gjerne igjen. Selv om han er skadet er Viduka langt mer verdifull enn Ameobi.
Viduka er en klassespiller når han er i form. Viduka på 90% er fremdeles ti-tjue ganger bedre enn Ameobi.

Jeg vil heller ha en halvskadet Viduka på banen, enn en 100% fit Ameobi.

Høres veldig fornuftig ut, også mtp at mannen knapt løper og jobber når han er 100% skadefri. Og den klassespilleren Viduka har ihvertfall ikke jeg sett de siste 18mnd..4 ligamål på 12 starter og noen innhopp for Ameobi, er jo ikke så aller værst heller. Du må nok løse opp i de sperrene dine, så du kan se ting med et litt mer objektivt syn, dette er bare latterlig!
Selv om Viduka er i aldri så dårlig form, så er han uansett mye bedre enn Ameobi. Nei, han har ikke vist klassespillertendenser på veldig lenge. Men det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om at Viduka, om han er aldri så dårlig, fremdeles er i stand til å ta imot en ball, og flikke den videre. Det vil ALDRI Shola Ameobi være i stand til! Det eneste han kan er å score på straffespark.

Over til morgendagens kamp. Hvorfor vil folk ha Ryan Taylor sentralt? Hva har han å bidra med sentralt, han som såvidt meg bekjent aldri har spilt sentralt i sitt liv? Vi bør selvsagt vokte oss vel for å spille Smith og Butt sammen, men jeg ser ikke at Ryan skal ha noe mer å bidra med enn Smith. Taylor har en god innleggsfot og en god dødballfot. Taylor har en god skuddfot og god arbeidsinnsats. Men det er omtrent alt han har av offensive kvaliteter. Så hvorfor skal han spille sentralt da? Hvis LuaLua kan spille sentralt, sett heller han inn på laget. Eller så mener jeg Duff har mye mer å bidra med som offensiv midtbane.

Jeg foreslår Sogningens lagoppstilling, men ville byttet LuaLua med Duff.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon