20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 50028 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Men første bud er at der faktisk finnes et bakrom. Deretter må bevegelsene fra Løven/Martins starte før ballen blir slått.'
Det nytter ikke om Harper skal slå direkte inn i et ikke-eksisterende bakrom hver gang han skal sparke ut ballen. Det prøvde vi på mot Everton, og da gikk det som det gjorde. Særdeles få målsjanser, og et massivt press mot oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Det er faktisk i sånne her kamper vi faktisk burde la Lua Lua få sin ilddåp! Jeg tror faktisk han kan bidra bra i denne kampen, han har mye vilje nå til å bevise at han faktisk er en super helt. og da tror jeg det vil være bedre en å gamle på en utrent Smith.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det er faktisk i sånne her kamper vi faktisk burde la Lua Lua få sin ilddåp! Jeg tror faktisk han kan bidra bra i denne kampen, han har mye vilje nå til å bevise at han faktisk er en super helt. og da tror jeg det vil være bedre en å gamle på en utrent Smith.

Enig! Hadde ikke vært dumt å la Lua Lua få prøve seg i denne kampen. Tror han kan bli svært god i framtiden, men da må han få sjanser. Men, jeg ville nok ikke startet med ham. Personlig tror jeg Smith kan funke på midtbanen i denne kampen, til tross for at jeg helst vil se ham på spissplass! Midtbanen må kjempe som faen i denne kampen, og nettopp derfor tror jeg Smith er en god mann å ha der. Han har mye å bevise, og jeg tror at han begynner i denne kampen!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kan ikke forstå at enkelte brukere her inne putter Viduka og Ameobi i samme bås! Ingen tvil om at Viduka er tungtrent, men at han i form er en kvalitetsspiller kan det da ikke være tvil om?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Viduka er over toppen, og holder ikke lenger et godt nok nivå. Jeg vil heller ha Ameobi enn Viduka, ganske enkelt valg igrunn.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Kan ikke forstå at enkelte brukere her inne putter Viduka og Ameobi i samme bås! Ingen tvil om at Viduka er tungtrent, men at han i form er en kvalitetsspiller kan det da ikke være tvil om?

Når er Viduka i form ? Der ligger problemet, men dei gangene han har vert i form, f.eks ett par ganger forrige sesong, er han klasse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Enig. Så lenge Viduka er matchfit har han langt mer å bidra med enn Ameobi spør du meg. Men problemet er jo at Viduka ikke har vært 100% matchfit iløpet av denne sesongen...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Ka er dette for ett tidspunkt å sette en kamp på ? Kllokka 13.00 engelsk tid på en tirdag? Er det en feil, eller er det en eller annet ferie i england neste uke ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Februar består av 28 dager, Sebastian ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Det vet eg, men tror nesten eg må gå å legge meg. Leste 1/3-09 som tredje mars  :) ::)

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Når er Viduka i form ? Der ligger problemet, men dei gangene han har vert i form, f.eks ett par ganger forrige sesong, er han klasse.
Føler at vi egentlig er enige her. Jeg prøver på ingen måte å forsvare det at han er ekstremt vanskelig å få matchfit, men når han er der er han virkelig vass! Men at han må bevise seg snart igjen er det i gen tvil om

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil

Føler at vi egentlig er enige her. Jeg prøver på ingen måte å forsvare det at han er ekstremt vanskelig å få matchfit, men når han er der er han virkelig vass! Men at han må bevise seg snart igjen er det i gen tvil om

Vi er nok enige ja  ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Vi har 3 gode spissar, og det er Owen, Martins og Viduka. Men det hjelper lite når Viduka skal gå rundt skada mesteparten av tida. Men han kan bli, som i fjor, meget viktig i sesongavslutninga, så vi bør bruke han en del mens vi har sjansen. No som vi sliter sånn sentralt på midtbana er eg ikkje framand for tanken på 3 spissar som vi gjorde med suksess i avslutningen av forige sesong.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
det viduka mangler er fart! han er veldig god til og holde på ballen, og en god avslutter!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
det viduka mangler er fart! han er veldig god til og holde på ballen, og en god avslutter!

Akkurat, men det Viduka trenger egentlig ikke fart. Det Viduka trenger er å få servert baller innenfor 16 meteren. Der er han ekstremt vanskelig å ta. Kan flikke gjennom eller finte og avslutte. I motsetning til nesten alle spisser vi har bommer nesten Viduka aldri på store muligheter. Får han stå upresset innenfor 16 er det mål. Så egentlig har vi behov for ham.