20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/3-09 Bolton Wanderers - Newcastle United (14.00 Canal+ Sport1)  (Lest 50062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
For å få opp spiriten før kampen, finner jeg det passende med en link:
Blir du ikke i godt humør av dette, blir du det aldri!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hehe, konge! Greit at alle scumfolka elsker Keane og Cantona, men alle vet at hvis Shearer hadde dratt til scum i 96 er det ingen av de møkkasupporterne som ville har brydd seg om de 2 førstnevnte. Scoringsrecorden til Shearer ville vært mye større under Scum: ville ha spilt på et bedre lag over lengre tid. Hvis man i tillegg tar med at han var nesten skadet i 2 hele sesonger er det smått utrolig at han endte på  283 mål.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan ta med at han totalt har 379 mål på 733 kamper for Southampton, Blackburn og Newcastle. Det er helt fantastisk! Er det mange her som har sett Shearer spille live, og som har opplevd noen av hans store kamper for Newcastle?? Selv har jeg sett han spille en gang i 04/05 sesongen, scoret ikke, men det var moro å få sett mannen på SJP før han la opp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Har desverre bare fått sett han i en kamp, og det var hjemme mot Dubnika i intertoto-cupen så noen stor kamp var det ikke. Men det var selvfølgelig deilig å faktisk få se ham spille live og attpåtil score to mål :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Blir man ikke i godt humør av dette, så blir man det aldri ;) 
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Idioter! På grunn av disse linkene dere har lagt ut har jeg blitt sittende å se på Shearervideoer altfor lenge nå og kommer til å komme for sent til alt jeg skal i kveld!
Takk skal dere ha! ;D

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Kan ta med at han totalt har 379 mål på 733 kamper for Southampton, Blackburn og Newcastle. Det er helt fantastisk! Er det mange her som har sett Shearer spille live, og som har opplevd noen av hans store kamper for Newcastle?? Selv har jeg sett han spille en gang i 04/05 sesongen, scoret ikke, men det var moro å få sett mannen på SJP før han la opp.

Så ham da Newcastle spilte mot Manchester da vi tapte 3-1, vi lå under 3-0, men da scorte Shearer. FY FAEN for en stemning det var. Kommer aldri til å glemme det!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Harper

Saylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Jonas - Raylor - Butt - Duff

Martins - Løvenkrands

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan ikke forstå at enkelte brukere her inne putter Viduka og Ameobi i samme bås! Ingen tvil om at Viduka er tungtrent, men at han i form er en kvalitetsspiller kan det da ikke være tvil om?

Enig. Så lenge Viduka er matchfit har han langt mer å bidra med enn Ameobi spør du meg. Men problemet er jo at Viduka ikke har vært 100% matchfit iløpet av denne sesongen...
'Jeg mener å huske å ha sagt det før, og sier det gjerne igjen. Selv om han er skadet er Viduka langt mer verdifull enn Ameobi.
Viduka er en klassespiller når han er i form. Viduka på 90% er fremdeles ti-tjue ganger bedre enn Ameobi.

Jeg vil heller ha en halvskadet Viduka på banen, enn en 100% fit Ameobi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Harper

Saylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Jonas - Raylor - Butt - Duff

Martins - Løvenkrands
Hvorfor skal Taylor spille sentralt? Har han noen gang spilt sentralt, enten i forsvaret eller på midtbanen? Taylor er såvidt meg bekjent høyreving eller høyreback, i verste fall kan han spille venstreback. Så hvorfor dytte han inn sentralt? Hva har han å bidra med der?
Heller Jonas eller Duff sentralt, enn Taylor.

Hva med å dytte Duff frem som en offensiv midtbanespiller, og spille med tre på midten?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ja, han spilte sentralt senest i kampen mot Everton. Du følger med skjønner jeg?

Og hva kan Jonas og Duff bidra med sentralt, som Raylor ikke kan?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Taylor fungerte jo veldig godt sentralt etter at Nolan ble utvist mot Everton.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
tror nok taylor er det beste alternativet sentralt! vill heller ha han der enn geremi/smith! har lest at gutherie kanskje rekker kampen, men da spørs det om han er klar for og starte utpå!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan ikke forstå at enkelte brukere her inne putter Viduka og Ameobi i samme bås! Ingen tvil om at Viduka er tungtrent, men at han i form er en kvalitetsspiller kan det da ikke være tvil om?

Enig. Så lenge Viduka er matchfit har han langt mer å bidra med enn Ameobi spør du meg. Men problemet er jo at Viduka ikke har vært 100% matchfit iløpet av denne sesongen...
'Jeg mener å huske å ha sagt det før, og sier det gjerne igjen. Selv om han er skadet er Viduka langt mer verdifull enn Ameobi.
Viduka er en klassespiller når han er i form. Viduka på 90% er fremdeles ti-tjue ganger bedre enn Ameobi.

Jeg vil heller ha en halvskadet Viduka på banen, enn en 100% fit Ameobi.

Høres veldig fornuftig ut, også mtp at mannen knapt løper og jobber når han er 100% skadefri. Og den klassespilleren Viduka har ihvertfall ikke jeg sett de siste 18mnd..4 ligamål på 12 starter og noen innhopp for Ameobi, er jo ikke så aller værst heller. Du må nok løse opp i de sperrene dine, så du kan se ting med et litt mer objektivt syn, dette er bare latterlig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ryan Taylor bør spille sentralt og Alan Smith bør spille ved Obas side.
Viduka er mange klasser bedre enn Ameobi fit, men Viduka er sjeldent matchfit, ergo det er utopi. Kvitt oss med begge sier jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida