20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #405 på: 27. Mars 2013, 16:48 »
Noen som har fått spilt Bioshock Infinite? Som stor fan av de to foregående spillene, spesielt det første, så må jeg jo si at jeg forventer et helt fantastisk spill her!
¨

Er drøye fem timer inn i spillet, og for meg er det en instant-classic på lik linje med De to første (særlig det aller første)

Nydelig artwork, god historie og fin gameplay, som forventa! :)
Eneste trekket jeg har er at noen elementer blir gjenbrukt fra Første og andre spillet. Dette trenger ikke nødvendigvis være noe veldig negativt, da elementene ofte er svært gode, som for eksempel har du mye av de samme kreftene som i førstespillet, bare med nye navn.

Men noe av det mest imponerende er en fantastisk bra AI på Elizabeth, som skal følge deg rundt i deler av spillet. Her har de virkelig gjort en utmerket jobb med hennes bevegelsesmønster, og jeg har enda til gode å sitte med knytta never i frustrasjon over elendig AI som løper rett inn i farlig område, eller som henger etter.
« Siste redigering: 27. Mars 2013, 16:58 av Cadel »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 27. Mars 2013, 16:52 »
BF: BC2: VIetnam er faen meg det feneste. For en atmosfære og feeling, og alt er toppet av CCR. Insane!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 27. Mars 2013, 18:39 »
Høres altså akkurat ut som jeg har forventa, Cadel. Hvilket er kjekke nyheter :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #408 på: 27. Mars 2013, 19:49 »
Battlefield 4: Official 17 minutes gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=U8HVQXkeU8U&feature=youtu.be

Singleplayeren i BF3 var krise, så regner med at det blir ræv nå og. Men spiller jo selvsagt BF for multiplayeren, og regner med at det blir fett. Så pent ut da.

:drool: :drool: :drool: :drool:

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #409 på: 06. April 2013, 01:10 »
Ferdig med Assassins Creed 3.

Skuffet. Føles som et hastverksarbeid. Greit, fint med noen forbedringer i gameplay, men er fremdeles for lett. Men det er ikke det som er hovedproblemet for min del. Hovedkarakteren er en plagsom dritt, og selv om han har mange flere lag enn de fleste andre karakterer innen spill ender jeg opp med å synes at han er en jævla kjip fyr. Selve tidsperioden er også dødskjedelig i forhold til masse annet. Frigjøringen til USA a gitt. Og selve "slutten" på "trilogien" da. Herre jesus så skuffende.

Spiller Bioshock Infinite nå da. Aner ikke hvor langt jeg er, men storkoser meg. Det er pent, verdenen er knall og levende og gameplayet blir bare bedre og bedre.
Søte, søte blekkspruter.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #410 på: 07. April 2013, 18:32 »
Bioshock Infinite var jævla bra.
Søte, søte blekkspruter.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #411 på: 23. Mai 2013, 01:18 »
Xbox One, for en fiasko!
Søte, søte blekkspruter.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #412 på: 23. Mai 2013, 07:35 »

::p

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 23. Mai 2013, 11:24 »

Det største problemet med Xbox One er ikke selve konsollen, men det faktum at lassevis med tapere kommer til å betale for produktet, og med det skjønner ikke produsentene at de har gjort noe galt.
Nei.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #414 på: 23. Mai 2013, 11:30 »
Microsoft har bæsja på dolokket her.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 23. Mai 2013, 13:00 »
Sitter selv bare venter på PS4 som jeg skal nyte på min nye 8 serie tv i min nyoppusset leilighet:D

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #416 på: 23. Mai 2013, 13:04 »
FIFA 14-turnering hos deg da i vinter, snkz?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 23. Mai 2013, 13:22 »
Ikke at jeg tror Xbox ville vært aktuelt uansett - men kan noen kort fortalt forklare meg hvorfor de har bæsja på dolokket?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 23. Mai 2013, 14:07 »
Ikke at jeg tror Xbox ville vært aktuelt uansett - men kan noen kort fortalt forklare meg hvorfor de har bæsja på dolokket?

Haha skjønner heller ingenting  :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 23. Mai 2013, 14:35 »
En liten del av det:

Here's how the system works: when you buy an Xbox One game, you'll get a unique code that you enter when you install that game. You'll have to connect to the Internet in order to authorize that code, and the code can only be used once. Once you use it, that game will then be linked to your Xbox Live account. "It sits on your harddrive and you have permission to play that game as long as you?d like," Harrison said.

Other users on the console will be able to play that game as well, Harrison said. So you don't need to buy multiple games per family. "With the built-in parental controls of the system it is shared amog the users of the device," he said.

But what if you want to bring a game disc to a friend's house and play there? You'll have to pay a fee?and not just some sort of activation fee, but the actual price of that game?in order to use a game's code on a friend's account. Think of it like a new game, Harrison says.

Samt dette:

The Xbox One doesn't have to be online all the time, but it does have to be online. Not just once in a while?once a day, according to Microsoft vice president Phil Harrison.

Med mindre vennen din har kjøpt det überfete spillet dere vil spille sammen må du enten dra med deg Xboxen eller kjøpe spillet på nytt. Herlig! :ler:
Nei.