20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104462 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #390 på: 21. Mars 2013, 07:01 »
Benyttet meg av Elkjøp sin prisspresser på søndag og kjøpte Batman: Arkham City for kun 69,- Ble et par timer i går og angrer ikke på kjøpet. Hørt mye positivt om spillet og det skuffer ikke så langt  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 21. Mars 2013, 16:27 »
Benyttet meg av Elkjøp sin prisspresser på søndag og kjøpte Batman: Arkham City for kun 69,- Ble et par timer i går og angrer ikke på kjøpet. Hørt mye positivt om spillet og det skuffer ikke så langt  :)

Det har jeg faktisk spilt ferdig det halve året - ihvertfall hovedhistorien til Batman. Og ja - det er jækla tøft!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #392 på: 21. Mars 2013, 18:04 »

Det har jeg faktisk spilt ferdig det halve året - ihvertfall hovedhistorien til Batman. Og ja - det er jækla tøft!

Spilt et par timer nå, og det skuffer ikke så langt  :) Kan fort bruke et par timer på spillet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #393 på: 22. Mars 2013, 16:50 »
Kjøpte Batman Arkham City til PC for over et år siden, men fikk aldri spilt det siden det er trøblete med noen skjermkort. Framerate falt helt sammen her og der så det var umulig å spille. Men har fått det som gratisspill på PSN+ abonnementet mitt, så får vel spille det snart.

Må forresten nevne nye Tomb Raider. Fett spill, ihvertfall om man elsker den typen eventyr, Indiana Jones, Uncharted, Tomb Raider selvsagt. Nå har de gått litt bort ifra røttene, og tatt mer etter Uncharted enn det Uncharted i utgangspunktet tok etter Tomb Raider, men jeg koste meg fra start til slutt. 8/10 (på en normal skala, ikke spillmagasinskala), har sine plagsomme trekk, men alt i alt morsomt. Alt for lett da, så man MÅ nesten spille på hard.

Etter 40-50 timer i Mass Effect 3 måtte jeg ta en pause, så nå har jeg spilt Assassins Creed 3. Jada, mange nyvinninger i gameplay, mye fett, og f.eks sjøoppdragene er helt konge. Husker når vi fikk vite at det skulle være med sjøslag og lignende, jeg tenkte at det sikkert kom til å bli forferdelig kjipt, men faen så fett det er. Men, noe som er litt plagsomt er at jeg synes epoken de har valgt er forferdelig kjedelig. Så mye hit og dit og kjedelig politikk, kjedelige personer og mange kjedelige lokasjoner (Boston og New York ser jo nesten helt likt ut, sånn om man tar bort den nedbrente delen av NY). Merker at jeg ikke bryr meg døyten om Connor heller, plagsom fyr, liker faktisk faren hans bedre.
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 22. Mars 2013, 16:56 »
Er spillmagasinskala mindre streng enn vanlig skala?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #395 på: 22. Mars 2013, 17:12 »
Yeah.

Skikkelig ræva spill pleier jo å få 5-6, sju er kun for spesielt interesserte, og selv de kan mislike spillet, åtte er et ok spill, ni er et bra spill og ti er et veldig bra spill. Hva har skjedd med å bruke hele skalaen?

Søte, søte blekkspruter.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 22. Mars 2013, 17:56 »
Jepp er vel så godt som ingen nye semihotte  spilltittler som får mindre enn 8 i rating lengre.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 23. Mars 2013, 09:32 »
Ah, The Heart Of The Swarm! ;D

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #398 på: 24. Mars 2013, 22:58 »
Fantastisk spill det Igrinde! Add meg på YoR - 764! Tror jeg det var! :-)
Winning isn't everything, it's the only thing!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #399 på: 25. Mars 2013, 16:47 »
Duck Tales Remastered:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zPaBBE_elTc

Hadde vært kult om det klarer å holde på magien fra det gamle spillet, men har mine tvil. Uansett, er det vel lov å håpe på en ny fødsel for Duck Tales? :D
Søte, søte blekkspruter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #400 på: 25. Mars 2013, 17:33 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #401 på: 27. Mars 2013, 11:06 »
Battlefield 4: Official 17 minutes gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=U8HVQXkeU8U&feature=youtu.be

Singleplayeren i BF3 var krise, så regner med at det blir ræv nå og. Men spiller jo selvsagt BF for multiplayeren, og regner med at det blir fett. Så pent ut da.
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 27. Mars 2013, 11:10 »
Noen som har fått spilt Bioshock Infinite? Som stor fan av de to foregående spillene, spesielt det første, så må jeg jo si at jeg forventer et helt fantastisk spill her!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 27. Mars 2013, 12:42 »
Battlefield 4: Official 17 minutes gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=U8HVQXkeU8U&feature=youtu.be

Singleplayeren i BF3 var krise, så regner med at det blir ræv nå og. Men spiller jo selvsagt BF for multiplayeren, og regner med at det blir fett. Så pent ut da.

Gleder meg! Håpte egentlig på BF: Bad Company 3 da, men tar til takke med alt annet enn CoD

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #404 på: 27. Mars 2013, 15:42 »
De har vel sagt at de jobber med BC3 og. Hadde vært fett med BC3 og en DLC med favorittene fra de to første BC-spillene. Faen så mange bra baner på BC2.
Søte, søte blekkspruter.