20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #375 på: 16. Aug. 2012, 12:35 »
Har alltid vært BF fan selv, men har også fått smaken for CoD etter hvert.  BF er helt genialt, dersom du enten er del av et communtiy som faktisk teamplayer eller sitter med kompiser og teamplayer, ellers syns jeg det blir banalt kjedelig.  CoD funker utmerket som det det er, et run-and-gun spill (hele den moderne serien).  Det krever dog at du ikke spiller på normalt, men på hardcore, og at du tar et gamemode som tvinger spillerne til å flytte litt på seg.  Headquarters, domination, kill confirmed, e.l.  Hvis man holder seg til normalmode og team deathmatch/search and destroy er det ikke rart folk kjeder fletta av seg, for DET er virkelig bedritent kjipt.

Spiller forøvrig på PC, og at maskinen min er et snev for dårlig for BF3 er vel også en av grunnene til at det har blitt en del mer CoD enn BF.
Genius by birth. Slacker by choice.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #376 på: 16. Aug. 2012, 13:32 »
Battlefield Heroes :D F2P, cartoon-stil, moon-map, crazyness, nuff said :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #377 på: 25. Feb. 2013, 13:04 »

Fete saker!
Søte, søte blekkspruter.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #378 på: 12. Mars 2013, 18:04 »
Spiller Mass Effect 3 på PC om dagen. Spilte de to første på 360, og det tok sin tid før jeg gadd styret med å føre over og konvertere savefilen, men fikk da endelig gjort det. For et magisk spill, og det til tross for kjip grafikk (fy faen for noen fæle textures) og lite PC-vennlig kontroll er det magisk. Magisk, I tell you!
Søte, søte blekkspruter.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 20. Mars 2013, 20:28 »
Det sier du nå ja, bare vent til slutten. Neida, spillet er faktisk svært bra, selv om slutten kunne vært bedre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 20. Mars 2013, 20:32 »
Bør en starte med førstespillet her eller?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #381 på: 20. Mars 2013, 21:17 »
Bør en starte med førstespillet her eller?

Kommer ann på hva du er interressert i. Liker du story/lore og FPS-delen av spillene kommer i andre rekke, så ja, det bør du absolutt. Du kan lage din egen "Commander Shepard" som kan importeres fra foregående spill til neste, der valgene du tar underveis i spillene henger med deg videre.

Selv starta jeg på treern før jeg spilte de to andre, men hoppa av og spilte gjennom en og to før jeg starta treern pånytt, og vil anbefale det for alle som skal spille ME3 :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 20. Mars 2013, 21:55 »
Det første er veldig annerledes fra 2 og 3 da. Hele greia er blitt litt mer strømlinjeforma og etter min mening forbedret. Jeg synes likevel at det absolutt er verdt å prøve alle 3.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 20. Mars 2013, 22:18 »
Skal innrømme at jeg spilte starten av enern cracka da det kom ut - men da kom jeg meg bare til et visst punkt hvor spillet låste seg, såvidt uti storyen. Så veldig lite å dømme spillet ut fra. Virker som en spennende spillserie.

Men jeg har en lang rekke spill som jeg ikke er helt ferdig med. Kjøpte AC3 her for litt siden og er såvidt i gang med det. AC Brotherhood har jeg ikke spilt helt ut, Bioshock 2 mangler jeg også litt på å ha spilt ut, og samme gjelder LA Noire og Portal 2. Ganske håpløst da alle spillene igrunn holder mer eller mindre høy kvalitet.
« Siste redigering: 20. Mars 2013, 22:21 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 20. Mars 2013, 22:28 »
Synes både Mass Effect og Dead Space er to helt forferdelig kjipe spill. Standard pissspill uten et snev av sjarm og sjel, og led et gameplay som fint kan sammenlignes med herpes. Max stusselighet.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 20. Mars 2013, 22:33 »
Det samme kan sies om Assassins Creed og LA Noire, selv om de i det minste har et snev av sjel og har kule konsept. Men begge blir ødelagt av dørgende kjedelig gameplay.

Holdt på å glemme det, men onlinedelen til AC  er jævlig fet så lenge folk spiller ordentlig. Det må sies.
Nei.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #386 på: 20. Mars 2013, 22:40 »
Det første Dead Space synes jeg var jævla fett, og implementerte et originalt gameplay-moment ved at en skal kutte av armer og bein,og ikke gå rett etter hodet (som er greia i de fleste horror-spill), samtidig som det å kaste kroppsdeler fra drepte necromorpher i trynet på den neste for å spare ammo aldri ble kjedelig! Dette mista de desverre helt i 2 og 3, da du plutselig fikk våpen som blåste hele necromorphen til helvette. Og våpen-bygginga i 3'ern er gamebreaking, og kombinerer du riktige våpen kan du cheese deg gjennom omtrent hele spillet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 21. Mars 2013, 00:45 »
Første Dead Space er jo sett på som en skikkelig klassiker også. Jeg skal innrømme at jeg enda har det liggende uferdig, mest fordi jeg ikke har hjertet til å spille det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 21. Mars 2013, 01:08 »
Dead space er bra, blir litt :nervøs: av lydene i det spillet. Ac spilla er greie men er vanskelig og holde entusiasmen oppe for det blir litt mykje gjentaking. Men dei har jo sin sjarm. Synes også online snikmyrd delen er kul. Blei overraska over sleeping dogs synes det var knall. Btw Ser mass effekt3 er gratis no til ps3 for plussbrukere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #389 på: 21. Mars 2013, 01:19 »
Ah, Mass Effect 3, gleder meg til å få tid til det, har akkurat gjort ferdig ME 2 som var HELT fantastisk  :wub: År og dag siden jeg har spilt PS3. Fulgte opp med å spille litt Uncharted 2, som ble ansett som en av de beste titlene når det kom ut for noen år siden. Kan på en måte skjønne det, men jeg hater spillet intenst. Historiefortellinga er så urealistisk og klisjefylt at jeg blir rasende. I tillegg er gåtene ulogiske og lite kreative.