20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spill  (Lest 104607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spill
« Svar #360 på: 11. Aug. 2012, 14:32 »
Fett! Ser frem til det.
Nei.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #361 på: 11. Aug. 2012, 14:34 »
Ja, MMO's har nok ødelagt ett par liv. Heldivis har jeg blitt voksen og kommet over den avhengigheten som jeg slet mer med tidligere(Wow). Da var det skolen, så hjem å spille til jeg la meg, sånn gikk vel dagene i nærmere 2 år. Ganske trist egentlig, men sånn er det når du blir avhengig av de spillene.

Nå har jeg jo ei jente på 4 måneder, så blir ikke mye tid til spilling uansett, blir vel helst kanskje litt om kveldene eller i helgene hvis det blir tid! :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #362 på: 11. Aug. 2012, 14:40 »
Skal du færst spille en MMO, prøv The Secret World. Fascinerende saker!

Angående Funcom, jeg vil ha mer av The Longest Journey. Fuck MMO's and shit, alle venter jo på mer adventure.
Søte, søte blekkspruter.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 11. Aug. 2012, 15:15 »
Noen som spiller MW3 på PS3 her inne?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 11. Aug. 2012, 15:17 »
Det håper jeg virkelig ikke. :P
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 11. Aug. 2012, 15:28 »
Hva er det med MW3 som er så mye værre enn Battlefield a? :P

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #366 på: 11. Aug. 2012, 15:29 »
Kjipt spill, ama :p

Men folk får spille det de synes er morsomt.
Søte, søte blekkspruter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 11. Aug. 2012, 15:45 »
Den største forskjellen for min del er det faktum at MW3 mer eller mindre er et run and gun-spill, mens Battlefield er et lagspill med langt mer fokus på taktikk, noe som tiltaler meg langt mer.
Nå kan man selvfølgelig være uheldig å havne på lag med tapere som kun løper rundt som idioter, men det blir bedre og bedre, da den typen folk ofte forsvinner etterhvert. Det samme skjedde på Bad Company 2. I starten var det visstnok veldig ille, men når jeg og King_p begynte å spille var hadde majoriteten skiftet spill, og det var ikke veldig mye av det tullet der.

På toppen av det ser BF3 utrolig mye bedre ut. Det visuelle er helt sinnsykt bra, selv på PS3. MW3 er langt i fra like imponerende på den biten, spør du meg.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 11. Aug. 2012, 16:01 »
Nå har ikke jeg spilt veldig mye Battlefield, men skjønner hva du mener. Det går jo litt på smak og behag med slike spill, og de fleste vennene mine spiller MW3, og dermed ble det MW3. Er jo lite gøy å sitte å spille BF alene når jeg kan spille på lag med 5-6 venner på MW3. I tillegg er det jo Call of Duty-serien verdens mest kjøpte krigsspill.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 11. Aug. 2012, 16:10 »
Enig i at BF er mye bedre - enda jeg er en amatør og sikkert oppfattes som en idiot som bare springer rundt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 11. Aug. 2012, 16:58 »
Eriksen: Da er det jo helt forstålig at du velger MW3. Denne typen spill er jo ofte langt morsomere når man spiller med venner og bekjente, gjerne med mic og kos.

Kristoffer: Det kommer litt ann på hvordan det gjøres. Om du løper rundt hele alene kun for å få en bra K/D, og nekter å kaste ut ammo/helsepakker til de som trenger det så er du selvfølgelig en idiot. Men om du løper rundt for å hjelpe laget ditt til seiere, og faktisk hjelper de som trenger hjelp, er du ingen idiot.
Men det er folkene som åpenbart kun tenker på stats som er idioter.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 11. Aug. 2012, 17:45 »
Da er jeg ikke idiot. Er glad i å være medic. Jeg er rett og slett bare dårlig i spillet fordi jeg ikke har spilt det så jævla mye. Men det er lite som er så kult som å spille BF med surround-anlegget på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 11. Aug. 2012, 20:07 »
Eneste jeg syns COD gjør bedre enn BF er singleplayeren. MW-1 har en legendarisk singleplayer. Når det er sagt går jeg veldig fort lei av multiplayeren til MW-spillene. Syns banene i COD er alt for små for at man skal ha med killcam.

BF:Bad Company 2 syns jeg var ekstremt underholdende. Banene var fete, gameplayet var herlig og classene var konge.
Jeg kjøpte så BF3 med skyhøye forventninger, men jeg ble skuffet. Jeg syns banene var alt for små for å være BF. Gameplayet føltes som COD med classes. De hadde også forandret på classene til det værre. Så nå spiller jeg bare CS:CZ :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 11. Aug. 2012, 20:18 »
Hva? Battlefield er jo veldig variert nå. Et par av banene er til og med alt for store, men da snakker vi PS3. Men det er jo rimelig bra variasjon, da.

Operation Metro (som sies å være for liten for PC-versjonen), Seine Crossing og Grand Bazaar er to intime baner med konstrant action, og er utrolig bra på konsoll.
Caspian Border og Operation Firestorm er veldig store, og for min smak, litt for store, da man som regel blir løpende frem og tilbake, og jeg har til og med opplevd runder hvor jeg ikke har møtt en eneste fiende.
Damavand Peak, Tehran Highway, Kharg Island, Noshahr Canals, Gulf of Oman, Sharqi Peninsula, Wake Island og Strike at Karkand er av de mellomstore, hvor man fort kan møte et lass med folk, men også løpe litt rundt alene uten å møte mange, avhengig av hvordan man spiller selv.

Litt usikker på Gulf of Oman, Sharqi Peninsula, Wake Island og Strike at Karkand da jeg enda ikke har lært forskjellen og husker navnene på banen, men mener de er sånn.
På toppen av dette er det jo forskjellige modes som er meget bra.

Også har det jo kommet enda flere baner og modes som var jævlig kule.

Edit: Kan også legge til at jeg ble sykt skuffet over Battlefield 3 i begynnelsen. Men etter at bugs og dritt ble fikset, en del K/D spillere stakk så har det blitt langt mer underholdende. Jævlig fett, faktisk.
« Siste redigering: 11. Aug. 2012, 20:32 av boris. »
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 11. Aug. 2012, 21:39 »
Hmm kanskje jeg får gi det enda et forsøk da. Skal sies at jeg ikke har kjøpt flere baner enn de man fikk til å begynne med.